Pitäis mennä alle 0.6 ihan heittämällä, jos on 2mm vaijeri. Oma Diablo poltti sen peekin sekunnissa siitä, kun tein tommosen hirvityksen heti ensikättelyssä.
Toki, sen saa rähisemään tuolla varsin mallikkaasti, mutta itse suosin nykyään 0.35 kanthalia neljällä kiepillä. Tulee paljon vakaampi setuppi, mutta silti riittävän alhaisilla ohmeilla,että jaksaa lämmittää.
Kolmessa kiepissä tulee monesti vastaan tuo snadi ongelma sen lämmitettävän pinta-alan kanssa. Helpolla on kuuma ylhäältä, koska se narujen väli muodostuu pitkällä wickillä aikamoiseksi. Se wick myöskin silloin lämpenee epätasaisest, eikä se kokemus oo välttämättä niin huikea, kuin se äkkiä numeroiden valossa näyttää.
Oon huomannut, että juurikin tuollainen tyyliin 4 kiepin kohtuullisen tiivis paketti antaa aika hyvän intensiivisyyden, koska se lämpö jakautuu siihen wickiin laajemmalle alueelle, vaikkakin kokonaisuudessa ehkä kapeammalla kuin kolmella kiepillä. Tämä just sen takia, kun siihen kolme kieppiseen jää tyhjää väliin
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Ootko gixxxer tulossa 11.1 espoon miittiin? Jos tuut niin ota diablo extreme onea mukaan, niin voisin pullollisen poistaa.
Tulen ja otetaan mukaan.
Hyvä hyvä. Oli Vapeonilta loppu, ku just pistin muita Copsia tulee.![]()
Aika siisti, varsinkin tuo Alien kaiverrus![]()
Mitäs hittoa. Olin laittamassa diablo onen pohjaosaa kiinni . Kunnes rupesi tökkimään . Ei mennyt kiinni asti noin puoli senttiä tyhjää tilaa välissä ja nytten on pohja-osa jumissa.
Nappi vai napin pohja osa vai mikä?
Ihan samanlaisesti kuin misterin runkoonkin... sen koko paskan
Nyt sain auki ja meni ihan smuutisti kiinni. Mutta nyt jäi tulitusnapin lukko jumiin . Facepalm
Muista se vastakierre...
Eli otat siitä lukitusrenkaasta kiinni ja jatkat kiristämistä "kiinni"päin.![]()