Siis ihan viiminen Gwyn... ei onnistu parryt
Siis ihan viiminen Gwyn... ei onnistu parryt
Aaahh, mä jotenkin oletin että Manus tai Kalameet, koska mun mielestä Gwyn on niin helkatun helppo. Parryt tosin sietää olla kohdillaan![]()
On kyllä ollut viihdyttävin peli pitkään aikaan tuo DS. Nykyään harvat pelit tarjoaa haasteita näin paljon.
Kröhöm...
Dark Souls II - Black Armor Edition PC-peli. | Seikkailu- ja roolipelit | Pelit PC | Verkkokauppa.com
Kannattaa myös Demon's Souls katsastaa jos PS3 löytyy. Astetta haasteellisempi kuin Dark Souls myös.
16 gigaa ja näyttiksessä hurjat 320 megaa!
P5K on alustana joo.
Jotenkin jännältä vaikuttaa toi Threnodyn homma, kun ainakin tämmösten graafien mukaan siinä pitäs olla potkua kuitenkin selkeesti enemmän kun mun mopossa..
Mikäs käyttis sulla T on?
Huomenna aukeaa Metal Gear Rising PC:lle![]()
Rust - kohtuullisen häröä menoa![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Tässä ite kans miettinyt tota Rustia, mutta tykkään enemmän Dayzistä niin ei ainakaan vielä tuu ostettuu
Just selasin steamia ha laitoin Rustin toivelistalle, mutta eikös se oo Early Access betassa? Mites sen toimivuus tällä hetkellä?
Mulla pyöri kohtuu hyvin hyvillä graffoilla,c2d@3.82 ghz 4870x2 win xp 32 bittinen.Ei ollu PhysX päällä ja grafiikka-asetukset on aikalailla minimissä. Silti pätkii ja nykii kuin riivattu ja grafiikat näyttää joltain 2005 -vuoden matskulta. Ei hyvä. On se kumma, ettei muka 3,4 GhZ neliydin-phenomilla ja Radeon 6870 -näyttiksellä lähde pyörimään.
Okei elikkä nyt tulossa koneisiin seuraavaa päivitystä:
GTX 650
4Gb rammia, mulle 2x2Gb Corsairit ja veljelle mun vanhat 2x 1Gb Corsairit niin saa sekin 4Gb täyteen eikä kuse dual channelit vissiin tällä ratkaisulla? Mun ja veljen vanhat ramtikut ovat samaa kamaa, identtiset koneet joskus rakennettu.
Sit uudet perusreippaat WD tai SG 7200rpm kovot joille Windows 7 64bit.
Kovojen puskurimuistin kanssa en ole vielä täysin sinut, 16mb 32mb 64mb onko paljoa väliä?
Noi kovot olis vissiintissiinpissiin SATA III mut ei kait mene hukkaan nopeutta verraten jos vaikka SSD:n laittais SATA II:seen?
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
ddossaavat rustia, juoksin ruutu harmaana dayzzia sijasta.![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
joo tossa on derptrolling DDOSsannu jostain about UV:sta asti peliä jos toista![]()
kädettömät ei osaa blokata oikein. ddossin nyt kuitenkin näkee aika helposti. pari avaruutta alas niin soromnoo.![]()
dayz SAn pelurit, luuposen voi lisätä jos pelaatte.
damn that mad.
Täältä löytyis League of Legendsin G1 tasonen pelaaja EUW ja sitten tota Hearthstonea tulee kans pelattua.