Sivu 149 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4999139145146147148149150151152153159 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,961 - 2,980 / 3460

Aihe: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

Höyrypää Miraz's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Jos muilla ei ole sanottavaa niin huomenna lähteen kokeiluun 7x7 3kieppiä 0.32

V1.1 Mustikka-granaattiomena karkkitiiviste tulossa myyntiin http://www.vapetalo.fi/
    v0.1 Banaanikakku neste kehitteillä
    v0.1 Lakritsijäätelö neste kehitteillä

Arvosteluita:
    https://www.youtube.com/watch?v=rt5xf5Y_C-g
    http://tinyurl.com/n9nyba9

Höyrykonkari kirjuri's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miraz Näytä viesti
    Ohmeja tulee n. 0.6-0.7 tolla setupilla, on nimittäin aika äkänen setti...

Höyrypää bandit's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miraz Näytä viesti
    Mulla on 2mm vaijeri ja 0.32 lankaa 4-kieppiä 0.7-0.8 ohm toimii hyvin,kolmella kiepillä kävi hiukan kuivana.
    Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
    -
    Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
    -
    Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Onkohan noita +-postin ruuveja saatavilla, verkkokaupasta ei löytynyt.
    KGO & Twist

Kauppias gixxxer's Avatar

Sijainti
    Klaukkala
    Laita sähköpostia
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

Sijainti
    Klaukkala
    Facebookissa on käynnissä arvonta jossa on mahdollisuus voittaa yksi kolmesta palkinnosta, palkinnot ovat:
    1. Diablo One
    2. Kustomoitu modiständi
    3. Diablo Reaver

Tarkemmat ohjeet miten voit osallistua arvontaan löytyy osoitteesta:
    www.facebook.com/DiabloMods
    www.diablomods.net

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Nää on just parhaita nää pläsikirjajutut Firma kun firma vissiin luulee et tuolla on kaikki

Sijainti
    Klaukkala
    Syy tuohon on se että sillä saa helposti markkinoitua firmaa suurelle kohdeyleisölle.
    www.diablomods.net

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Samahan se on kaikissa kisoissa, oli ne sitten järjestetty foorumeilla, juutuubissa, FB:ssä, tai jossain muualla; aina joku on "ulkona", vaikka esim. tuonne FB:seen mun tietääkseni pääsee vieläkin vapaasti liittymään.

Eri asia toki, jos vaikka suljetulla foorumilla tai ircin privaattikannulla järjestettäs arvontoja, joita mainostettas muualla, mutta mun mielestä turha itkeä, jos omasta tahdostaan jättää johonkin liittymättä..

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Jep, enpä sitä sillä tavalla tarkottanutkaan. En vaan itse ole nähnyt kyseistä paikkaa tarpeelliseksi.

Höyrypää ktva's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Samahan se on kaikissa kisoissa, oli ne sitten järjestetty foorumeilla, juutuubissa, FB:ssä, tai jossain muualla; aina joku on "ulkona", vaikka esim. tuonne FB:seen mun tietääkseni pääsee vieläkin vapaasti liittymään.

Eri asia toki, jos vaikka suljetulla foorumilla tai ircin privaattikannulla järjestettäs arvontoja, joita mainostettas muualla, mutta mun mielestä turha itkeä, jos omasta tahdostaan jättää johonkin liittymättä..
    No FB on saatanasta
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktva Näytä viesti
    No FB on saatanasta
    Olkoonkin kuinka saatanasta niin silti hands down tehokkain paikka markkinoida tällä hetkellä käytännössä melkeinpä mitä vain. Jotain aikuisviihdettä lukuunottamatta, mutta se markkinoi sitten itse itsensä.

esimerkkinä sain yhden projektin mainokselle hurjalla 10e panostuksella n. 3500 _uniikkia_ näyttökertaa.

Höyrypää ktva's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Olkoonkin kuinka saatanasta niin silti hands down tehokkain paikka markkinoida tällä hetkellä käytännössä melkeinpä mitä vain. Jotain aikuisviihdettä lukuunottamatta, mutta se markkinoi sitten itse itsensä.

esimerkkinä sain yhden projektin mainokselle hurjalla 10e panostuksella n. 3500 _uniikkia_ näyttökertaa.
    Juu ei minua haittaa jos FB on markkinointikanavana käytössä. Itse en enää FB:ta käytä, eikä minua haittaa jos en kilpailuihin pysty osallistumaan ja kiinnostavista jutuista saan kyllä tiedon muualta. Enemmän yleisesti häiritsee, että FB:sta yritetään tehdään paikkaa jossa on melkein pakko olla tunnukset. Samoin kuin häiritsee Googlen pakottaminen käyttämään google+ palvelua.

Pahoittelut OT.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

Höyryttelijä

Sijainti
    Tku
    Mainostahan sieltä Face Bookista saa ihan varmasti, mutta en ymmärrä sitä, että täällä olevat jotka ei ole facessa, ei sitten pysty osallistumaan. En tiedä miten tuohon voi osallisistua, että tarviiko sen tilin, mutta usein näin on. Mikäli tuohon tarvitaan tili, niin en ymmärrä että ne kaikki täällä olevista "kohdeyleisöistä", joilla ei tiliä ole, niin firma markkinoi väkisin itselleen hiukan negatiivisen otteen itselleen, niiltä jotka eivät voi osallistua. Mene ja tiedä. Tämä vain oma näkemykseni.

Juurikin näin kuten ktva sanoi:"Enemmän yleisesti häiritsee, että FB:sta yritetään tehdään paikkaa jossa on melkein pakko olla tunnukset."

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Tosiasia on se että aivan kaikkia ei voi ikinä miellyttää. Jos yrittää kaikkia miellyttää, lopulta ei miellytä ketään. Koskee niin ihmisiä kuin yrityksiä

Sijainti
    Vantaa
    Eihän sinne mikään pakko ole liittyä, mutta kuten jo sanoin; mun mielestä sitten on ihan turha itkeä, kun ei voi arvontaan osallistua.
    Ei siellä facessa kuitenkaan kukaan mitään pakota jakamaan/kirjottamaan, vaan kaikki perustuu vapaaehtosuuteen.
    Eikä sinne liittyminen mun tietääkseni myöskään mahottomia vaadi, tai esim. sielunsa myyntiä.

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Eihän sinne mikään pakko ole liittyä, mutta kuten jo sanoin; mun mielestä sitten on ihan turha itkeä, kun ei voi arvontaan osallistua.
    Word. Mä oon siellä, ja mitään en oo menettäny. Jos sinne ei halua, kukaan ei siihen pakota, mutta sitten on turha myöskin valittaa. Sama kun kaupassa avautuis siitä että muut saa tarjouksia ja etuja lafkan kortilla, mutta ite ei saa kun ei halua tai korttia hankkia.

Tällä logiikalla jokainen pulju joka tarjoaa mitään jonkinlaisen liittymisen, sitoutumisen tai rekisteröitymisen johdosta tekee itselleen hallaa. Saanhan mäkin pelata ilmaisia pelejä kun oon PS+ - jäsen. Ja ainoastaan liittymällä ja rekisteröitymällä saa näitä etuja, eikä se edes oo ilmaista vrt. Facebook. (:
    Do or do not, there is no Barole.

Höyrykonkari ElTombre's Avatar

Sijainti
    Toijala
    Juu kyllä tämmöset antifacebook" koska mainstriimii, ja en koe tarpeelliseksi" hiljenee hetkeksi. Facebook on vaan yritysten number uno. Ihan vaan sillä että saa ilmaiseksi itseään mainostaa ja hommattua julkisuutta. Ja ihan näin yksityishenkilönäkin se helpottaa monissa paikoissa elämää kun ei tarvitse joka perkeleen sivustolle erikseen tunnuksia. Ps. Pahoittelen jo etukäteen huonosti kirjoitettua avautumista, mutta veitte minun kakka/höyryttelyhetkestä maun.

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ElTombre Näytä viesti
    veitte minun kakka/höyryttelyhetkestä maun.

Ei sentään hajuja?

Sijainti
    Klaukkala
    Jopas täällä on alkanut markkinointiväittely

Tosiasia on että kaikkia ei voi miellyttää vaikka kuinka paljon haluaisi. Sitä ei voi kukaan kiistää että Facebook on kustannustehokkain mainostuskeino varsinkin sähkötupakan kanssa koska facebookissa käyttäjiä on todella paljon ja suurin osa valmistajista myös sieltä löytyy.

Jotain kuvaa antaa se että tuo minun raffle postaus on tavoittanut yli 10000 käyttäjää muutamassa tunnissa.
    www.diablomods.net

Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •