Vaijeri mikä vaijeriOon tehny setupin tohon vaijerikaudella, välillä väännän kyl vaijeriin setupin, tossakin ahtaat paikat niin on helppo vääntää
1,5mm vaijeri on vaan niiiiiin helppo
Tää on kyl semmonen stealth-vehjes että oksat pois
Toi 1,5mm vaijeri ei imase edes paljoa lämpöö. Pelkkä mesh on kyl maultaan paras mut vittumainen vääntää pikku pillu...pillejä
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kumpaakin itse kans käytän ja omaan makuun ihan tarpeeksi hyviä molemmat.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Vähän fiiliksestä kiinni mistä vääntää
Ei tässä niin ehdottomia olla missään asiassa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Joutu ruuvaamaan muovitipin ton didin nokkaan, meinas huulet palaa. Hyvin riitti 18350 akussa potku parin ml:n höyrystämiseen![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Vittu jätkät, piti se tilata sitten tuota pluidia kun koko ajan kehutte. Jassolle lähtee sitten pernaruttokirjettä menemään jos tää onkin ihan kuraa.![]()
Minkälaisilla suhteilla ootte tuota lantrannut? Pistin pari pulloa VG- ja PG-pohjia tilaukseen samalla. 50/50 vaan vgpg-sotkua pluidin sekaan?
Tuli mieleen vanha viidakon sanonta:
Pluid on vihreämpää omassa tankissa kuin naapurin nurmikko kesäsateen jälkeen![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Sukellus vihreään pumpuliin @ 0,6 ohm. :P
Kuis pöhisee? Mites toi pomppuli versus mesh? Hyvän väriseks menee, heti kuin hattaraa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Hyvin pöhisee, 2 x n. 3mm ilmareiät täysin auki, makua riittää ja höyryä puskee niin ettei meinaa eteensä nähdä. Meshin miehiä ollaan mut onhan se mukava välillä puhallella kunnon cumuluksia tollasella dripperillä.
Nim. Gandalf tuli käymään:
![]()