Miks ei tuolta vastata sähköposteihin?
Miks ei tuolta vastata sähköposteihin?
Siis jos electric Angelin nettisivuja tarkotat nii kyllä mulle ainaki vastattiin lähes heti..![]()
Joo kyl mulle vastattiin sieltä 24h aikana..![]()
Voi olla kiireitä, vapailla, lomilla. Kolmesti ollaan oltu yhteyksissä ja nopein vastaus tais olla pari päivää.
Do or do not, there is no Barole.
Okei
Kokeileippa ens viikolla uudestaan jos ei kuulu mitään, uskoisin että mika on menossa jossain varsinkin nyt kun on pyhiä koko ajan.
Tänään mika vastasija asiat saatiin hoidettua!
Viimeksi muokannut vapottaja123; 09.01.14 kello 10:38.
Itekki odottelen et ne sais noita nappeja lisää et sais itekki sit uuden napin ku viikon mulla oli jo vanhan napin segeri hukas mut viime yönä sen löysin karvamaton "sisuksista" ja nyt on taas ea käytös mut saa kyl käyttää ku kipiää pillua ettei nappi hajoo koko aikaa..![]()
Hei onko kukaan saanut mitää tietoa kun perjantaina ilmeisesti tulee uusi nappimalli markkinoille eli nyt saadaan eahan pohjanappi päivitys joka tulee ilmeisesti johon tulee jokin alennus koodi meille joilla on jo modi valmiina.. Eli jos jollain on tietoutta millainen nappi/päivitys tulee oleen nii kertokaahan minullekkin..![]()
Tässä siitä juttua, EA Mod B / EA Invictus prev. - YouTube
Uusi pohjanappi tuntuu todella hyvältä.
Pohja...mikä?!?
Mites helkkarissa noita lapasessa jo on, ennakkomyyntiä tarjoaa vain sangen...nätillä hinnalla.
Jaa kappas, pohjanappia olis kaupan jo, 49 eskoa.
KGO & Twist
Koska se on tullu ja miksen minä oo kuullu tästä mitään?![]()
Do or do not, there is no Barole.
Mikähän se meidän alennuskoodi tulee oleen joilla modi on jo ennestään ku Mika lupasi meille jollain alennuksella myidä noita pohjanappeja..
Tuli viime perjantaina myyntiin muistaakseni vai viikko sit..