Isoäitini (RIP) varmaan kuului APU-kerhoon jo 80-luvulla koska hänelle tuli samanniminen lehti kerran viikossa..??![]()
Valaistunutta uutta vuotta APU-kerhon Tiibetin osastolle.
Pikkironkeloija
Jahas, se lähti ekat pluidit tilaukseen.. Otin heti varuiksi 50ml sitä itteensä ja 50ml cutteria. Jännä nähä miten äijän käy.
Töttöröö, olin Levillä joulun... ajoin siis kokkolan läpi mennen tullen - ajattelin sua niillä nurkilla!![]()
Imitaattori Klaus Thomasson - YouTube Tässähän se jasson yleinen APU Oy onkin.![]()
Tervetuloa klaaniin
Joo justTosta menit ohi sitten puolen kilometrin päästä, oisit ees soittanu torvee
Kannattaa tilata niin kauan ku löytyy, sitte ihmetellään ku porukka valittaa ettei mistään löydy
Ei mulla ihan noin yleinen oo, mulle kun soittaa se on sen 9,95/min+pvm+10ml pluidia/alkava minuutti![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Hyvin alko tämä vuosi, eilen tabletti pimeex, googlausta ja eka linkki johti korjaavaan lopputulokseen tänä aamuna. Tänään loistava olo aamusta lähtien, eilen vain pari olutta ja puol pulloo vinkkua.
Mä elän ja hengitän (pluidin sekaista ilmaa) ♥
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kivat sulle. Aivan jäätävä kanuuna...huoh.. ulos temmeltää muksujen kanssa jos vähän helpottaa
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Amatöörit, ei juhlapyhinä ryypätä, sitä varten on viikonloput muulloin.![]()
KGO & Twist
höyryä 17.1.2012 alkaen.