Stiimissä kunnon Sonic bundle 13,99€
Save 50% on Sonic Hits Collection on Steam
Stiimissä kunnon Sonic bundle 13,99€
Save 50% on Sonic Hits Collection on Steam
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Täällä kyllä jengi pelaa ihme pelejä voi hyvänen aika.
Jos joku jengistä poikkeava sattuu vääntämään Xbox 360:llä GTA:ta niin saa laittaa frendikutsua. GT: hyppykuppa
Ei tartte olla kultajäsen. Se on noita talviale pelejä Juhlapyhien pelastus - Xbox.com
Ne ilmaiset pelit kultajäsenille vaihtuu kuun eka ja 16. päivä Xbox.com ? Pelejä Gold-jäsenille ? Xbox Live Gold -jäsenille kaksi bonuspeliä kuukaudessa - Xbox.com
Tuli tuossa jokunen päivä sitten aloitettua taas L.A. Noire alusta. Onhan tuo omalla tavallaan aika koukuttava peli! Harmittaa vaan noiden sivutehtävien liiallinen yksinkertaisuus ja itsensä toisto, kaikki ovat tyyliin "ammu kaksi roistoa", tai "jahtaa roistoa ja pidätä se". Tuossa pelissä on tuota kenttää vaikka kuinka paljon, mutta sitä ei oikein hyödynnetä millään tavalla.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Ja tänään sitten tarttu Dark Souls mukaan Tuurista.. Nyt äkkiä DmS läpi ja tuon pariin. Alekorista sitten Syndicate, Brink ja DoA5.
Do or do not, there is no Barole.
tuli tossa DayZ alpha ostettua, aika härön näkönen ukko itellä atm
XkVHXMr.jpg
Joko tohon DayZ:iin löytyy servuja, joihin pääsee? Viimseki kun yritin, oli joko täyttä tai ei vaan yhdistänyt.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
mun ukkeli on nyt selvinny hengissä joku 5-8htosin mentiin parin kaverin kanssa servulla missä on mahd. vähän porukkaa, meistä kun ei kukaan pahemmin ollu pelannu dayzia (minä ainoana ja hyvin vähän). Kerran tuli joku isompi tiimi vastaan rynkkyjen kanssa vastaan eikä tappanut, vei kaverilta vaan housut ja kengät
PRE-alphassa kuitenkin kun mennään niin bugeja löytyy, tosin ainut mikä ehkä häiritsee on, että välillä zombit tulee seinistä läpi.
Onkos täällä ketään joka pelaa Ragnarossilla (H) tai Argent Dawnilla (A)? Mikähän se minun battletägi nyt olikaan......... lagittaja#2217 se oli, voi lisäillä jos haluaa.
Hirveämmin ei ole tullut WoWiin koskettua lähiaikoina. 2kk peliajat tuli hiljan laitettua ja ei kovin montaa tuntia ole tullut pelattua. Pershkele..
Saisivat minun puolesta siirtyä tuntiveloitus hässäkkään![]()
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Pelaakos joku vielä 1.6? Aivan mahtavaa ajanvietettäÄsken taas hiukan pelasin, 14-2 heti B-)
Boottaa reititin ja käytä pleikkari virrattomana "Have you tried to turn it off and on again"
EDIT: koita myös poistaa store ja asentaa se uudelleen tai sitten: " Try going to:
Setting > Network Settings > Media Server Connection. Disable this and see if you are able to log back into the PlayStation Store. "