Jäi oikein kaivelemaan mitä toi mikroni luku tarkoittaa ja selvishän se. Sehän on pirulauta sen paksuus 0,0xx milleissä![]()
Jäi oikein kaivelemaan mitä toi mikroni luku tarkoittaa ja selvishän se. Sehän on pirulauta sen paksuus 0,0xx milleissä![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Joo, mulle tuli tuolta zivipf.de:stä 74 mikronin meshiä ja tuota leikellessä kyllä pelotti jo noiden fiskarsin keittiösaksien puolesta että kestääkö![]()
Hyvin tulittaa![]()
Voisin vaikka vannoa, että oon viime vuorokauden aikana tankannut Misterin neljä kertaa. Onko muka mahollista, että ribbonista väännetty coili kuluttaa noin paljon enemmän juissia kuin microcoil, yli tuplat? Ihan yhtä paljon tästä tuntuis höyryä tulevan ja samaa meshiä kummassakin kuitenkin wickinä. Kai tämä käy sitten niin paljon kuumempana, että osa nesteestä katoaa johonkin höyrystymisen sijaan. Magic.
Se hajoaa atomia pienemmiksi partikkeleiksi ja jumalhiukkasiksi, ja niistä rakennetaan uudet MISTerit.
edit. Eli fysiikkaa, ei määtsikkiä.
Do or do not, there is no Barole.
Pitää tuohon coilin sisähalkaisijaan vähän kommentoida.
2-2.5(?) on mini. 1.2-1.99 micro ja alle 1.2 menee sitten nano kategoriaan.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Kaikkeenhan nykyään on jonkinlaiset standardit :O
Ecf:än jostain microcoil ketjusta tuollaisen infon tarjoavan varsin virallisen näköisen () taulukon joskus bongasin.
Esim mitä "microa" jossain 3mm sisähalkaisijalla olevassa vastuksessa on![]()
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Joo marraskuussa ennen festejä piti kokeilla, jäi tehoilta vaan vaisuksi. Pitäis kokeilla uudestaan paksummalla kanttaalilla, en ookkaan misteriä pariin kk käyttänyt
https://www.dropbox.com/s/lksdhz9vj6...2012.02.01.jpg
Ei kai se auta ku seuraavaa kokeilla dualina 0.36 rautalangasta, oisko 6 kieppiä / vastus kohillaan, 1,5mm ruuvarin ympärille![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ok, ei mulla kyl ollu leviämisongelmia ku singlen tein. 0.36 kanthal tohotettuna käärin ruuvarin ympäri ja tuli tosi tiivis nippu ja pysy nätisti kasassa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.