Larma muistaakseni joku aika sitten kertoili että nännittömätkin akut toimii misterissä hyvin. Itse en ole testannut mutta uskoisin että toimii.
Larma muistaakseni joku aika sitten kertoili että nännittömätkin akut toimii misterissä hyvin. Itse en ole testannut mutta uskoisin että toimii.
Testasin just bfn:n 18650 nännitöntä misteriin ja toimihan se muuten mutta satunnaisesti jätti tulittamatta kun ei ottanut kunnolla kontaktia. Tiedä sitten oisko tossa sonyssa toi plussan kontaktipinta sitten pikkasen ulompana bfn:ään verrattuna...
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Joo, tulee käytettyä efestin nännittömiä 18500 akkuja päivittäin mistereissä(3kpl) eikä mitään ongelmaa.
Nännittömiä sen takia kun nännillisillä toi nappi tulee liikaa ulos.
Itse uusin heinäkuussa kaikki 18350 akut ja kyllä ne toimii vielä hyvin. Rääkätty niitä on kyllä niin paljon kun vaan oon mitenkään uskaltanu.
Näissä mekaanisissa mennään kuitenkin aika kovilla virroilla, ja viedään 18350 akkuja aika rajoilla.
18350 akuille ilmoitetaan max. jatkuvaksi purkuvirraksi 6A. 18650 akulla vastaava luku 10A.
Virta=jännite/resistanssilla.
4.2V/0.7ohm=6A. Tuosta kun pienentää resistanssia niin mennään jo yli ton 18350 akun rajan.
Onneksi misteriin on erikokoisia putkia!
Itselle tulis ensimmäisenä mieleen että ethän käytä akkuja liian tyhjiksi? Misterillä saa melko helposti setupista riippuen akun ajettua alle 3 voltin ja jos akun jatkuvasti purkaa niin alas, se lyhentää akun elinkaarta merkittävästi.
Jäänyt sellanen usko elämään, että AW IMR akuilla turvaraja olis jossain 2.8v hujakoilla. Joskus tuli vahingossa 2.9v asti ajeltua 18650 akku ja kyllä se sieltä ainakin vielä nousi, ihan nitecore i4 laturilla.