Lasisiahan ne, tieten jotain kahvi/kaakaohässäköitä tazza on merkki.
E.Frezzahan se tietenki...
Lasisiahan ne, tieten jotain kahvi/kaakaohässäköitä tazza on merkki.
E.Frezzahan se tietenki...
Viimeksi muokannut Pötky; 29.12.13 kello 12:08.
noihinhan saat sopivan satsin kerralla,jos vaatimukset muuten täyttyy
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
laadukasta suklaan makuista tiivaria metsästän... onko kukaan törmännyt?
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
maitosuklaa/valkosuklaa/maitokaakao yhdistettynä johonkin marjaan kelpais myös. Luin jonkun testaavan 20+ eri suklaa makua ja ykkösenä oli capellan double chocolate ja kakkosena perfumers apprenticen double chocolate (clear). Viimeksi testasin capellan double chocolate ja atmoksen premium chocolate ja ei ainakaan vielä oikeen napannut. seuraavana jotain kaakaota/tpan suklaa ja puffin pätkis varmaan testiin. viikon- kaks olen antanut kypsyä ja pitää varmaan uusintakierros laittaa tulemaan kuukauden-kaks kypsytyksellä ja ehkä vähän sekaisin näitä jos sieltä viimein tulisi se suklaa esiin : )
Esim. Lasiset hillopurkit käy myös tarkoitukseen... Tai oliivi tai kuivattu tomaatti tai tai tai, onhan noita![]()
St. Dalfourin (erinomaisia) hilloja saa testipakkauksena, jossa on muistaakseni 6 pientä lasipurkkia. Ne on kyllä aika pieniä, ehkä 20ml.
Hyvin käyttökelpoisiahan moneen muuhunkin on Pilttipurkit (tai Muksu jos lisäaineettomuus ja valmistajan eettisyys merkkaa). Muksun Mangoyllätys ja Hedelmäralli on jopa oikein hyviä. Korkki niissä tosin on vähän hankala.
Prismat, Honkkarit, Tarjoustalot yms on syytä kans käydä läpi, pieniä tyhjiä mauste-/hillopurkkeja kuulema nähty myytävän, kunnon korkeilla.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Paskooko psv jamaican me crazy muovitankin?
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Ok. Laitoin tota nyt misterin muovitankkiin, saa nähdä kestääkö, tossa on varmaan jotain sitrushedelmää, siksi vähän mietitytti tankin kestävyys. Onneksi ei ole ainoa tankki, eli ei niin väliä jos hajoaa. Toi on sen verran pirteän väristä ni ei kehtais piilottaa rst-tankin alle.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
ei ole mulla ainakaan koskaan hajottanu yhtään muovitankkia ja olen käyttäny kaikenlaissa laitteissa tuota jamaicaa
Tilasin sitten velholta ihan vaan huvin vuoksi Christmas Puddingia. En osaa sanoa petyinkö tähän makuun, oli vähän arvattavissa ettei mitään herkkua ole.Hätävaranesteeksi käy kyllä
Jeebus, mitä jänkkiä tämä TWn VG-pohja TI VGllä ja DVn Absintilla!
Ei jaksa wikata pystyssä, vaikka on 2.5 mm vaijeri ja ohmeja noin 1 Diablossa.
Ei, setuppi EI kuse, vaan on vain niiiin paksua tavaraa, taitaa tuo DVn Absintti olla sieltä tahmeimmasta päästä tiivareita.
KGO & Twist
Onko tietoo löytyykö miltään valmistajalta terva tiivaria?