Sivu 20 / 79 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 101617181920212223243070 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 381 - 400 / 1564

Aihe: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

  1. #381

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    En tiedä onko näitä http://www.cloud9vaping.co.uk/epages...rs/Carto_Tanks vielä käsitelty ketjussa? Mutta, onkos niin, että ovat just bogen kartoille tehdyt(normi ja xl koko)

    Siis tuo rosteri eli SS malli. En muuten ole monesta paikasta saanut tuotteina silkkipaperiin käärittynä(tottakai siinä oli sinettikin) , mutta tuolla ne vetää vähän hifistellen hommat(tai ehkä vähän överiksi).

     
     
  2. #382

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuraluikku Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    DCT kartot on ihan perseestä. Ei irtoa makua juuri ollenkaan. Eli bogelle kannattaa todellakin lyhkästä noi tankit niin makukin tulee noin 3-4 kertaa paremmin esille.
    Jos ei sentään hanurista, niin ainakin merkitävästi huonompia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Käy jos lyhentää tankkia. Tai jos tilasit XL bogeja niin ne ehkä menee heittämällä sinne.
    Toivottavasti menee suoraan, tuli noita otettua 30kpl ja jos ei mene niin tuskin nuo käyttämättä jää
    Se on siinä hilkulla että pysyykö tämä Bogen XL carto DCT:ssä. Ei ole cartolla paljoa varaa liikkua jos haluaa että nesteet pysyy tankissa.


    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  3. #383
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    63

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Itse jaksoin tapella 2 päivää noiden DCT:n kartojen kanssa. Kahdesta tankista toisessa oli DOA, joten heti pääsi lyhentämään bogelle, eikä edes omatunto soimannut. Toisen pidin vielä pitkänä kun karto vaikutti toimivan. Tuon 2 päivää toimi, kunnes alkoi ProVarissa vilkuttelemaan ja toimi miten sattui, vaikka tuota ei tullut sen edempää edes rääkättyä. Toisen jätin pitkäksi käyttäen Smokin singlecoileja.

     
     
  4. #384

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuraluikku Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    DCT kartot on ihan perseestä. Ei irtoa makua juuri ollenkaan. Eli bogelle kannattaa todellakin lyhkästä noi tankit niin makukin tulee noin 3-4 kertaa paremmin esille.
    Jos ei sentään hanurista, niin ainakin merkitävästi huonompia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Käy jos lyhentää tankkia. Tai jos tilasit XL bogeja niin ne ehkä menee heittämällä sinne.

    Toivottavasti menee suoraan, tuli noita otettua 30kpl ja jos ei mene niin tuskin nuo käyttämättä jää
    Se on siinä hilkulla että pysyykö tämä Bogen XL carto DCT:ssä. Ei ole cartolla paljoa varaa liikkua jos haluaa että nesteet pysyy tankissa.

    Itse käytän kahdessa DCT-tankissa Bogen XL ja ei mitään ongelmia.

     
     
  5. #385
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Jaa, mulla on sitten sattunut laatupuolen paremmalta puolelta noita dct cartoja. Ainoastaan yksi on kuollut yhden tankillisen jälkeen (akku alkoi vilkuttamaan yhtäkkiä, kun sillä yritti höyrystää) täydellisesti, muut ovat kestäneet ainakin sen puolitoista viikkoa. Toki slotattuna. Maut tulleet myös hyvin läpi, ehkä pehmeämmät maut (malibu pineapple esimerkiksi) hieman kärsivät, mutta menthol ja esimerkiksi kentucky applewood toimineet loistavasti.

     
     
  6. #386
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    63

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Juu tosi paljon kiinni millaisesta mausta tykkää. Mulla esimerkiksi kaverin kanssa samaa mehua tankissa ja kaveri kehuu omaa makuaan paremmaksi orkkis-kartoilla verrattuna mun boge-kartoon. Mulla sitten taas päinvastainen mielpide.

    Säilytyksestä sen verran, että itse olen todennut parhaimmaksi tavaksi säilyttää niin, että driptippi irti ja ylösalaisin talouspaperille. Näin saan nämä mauttomat kondensaationesteet talouspaperille. Maut pysyy jymäkkänä.

     
     
  7. #387
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Kaikki on kiinni ilman virtauksesta carton läpi.
    Itse teen cartoihin dremelillä viillon, imeskelen suht varovasti ja kertaakaan ei ole tulvinut.

    Ilman virtaukseen vaikuttaa carton sisusta, sekä akkupäässä olevien ilmareikien paikka JA koko akkupaketin liitin.. esimerkiksi:

    Jos käytän Buzz Pro:ta niin käännän carton siten, että se pieni ilmareikä cartosta pilkistää akkuliittimessä olevasta loveuksesta ja jos alkaa tuntumaan kuivalta, niin käännän tuon pienen reiän piiloon ja imaisemalla saan taas cartoon nestettä.
    Jos käytän 510 tupakan kokoista 280mAh akkua, se ei nyt käytössä olevassa cartossa toimi ollenkaan.. koska carto uppoaa niin syvälle, ettei ilma liiku ollenkaan ja imasemalla syntyvä alipaine vetää tankista kaikki nesteet cartoon.
    Jos käytän eGo akkua niin pitää ensin nostaa eGon akkunapaa piikillä ylöspäin, muuten carto uppoaa tässäkin vähän liian syvälle ja saattaa tulvia nestettä cartoon.

    Lisäksi tietysti tuohon ilman liikkumiseen vaikuttaa miten puhtaana pidät akkupään kierteitä, jos ne on täynnä kuivettunutta litkua niin imuvastusta takuulla enempi kuin puhtaissa kierteissä jne.

    Olikohan tästä apua, samaa asiaa olen tainnut tänne kirjoittaa aika monta kertaa ja joka kerta mukana enemmän rautalankaa.

    Itse olen nyt käyttänyt pitkälti yli kuukauden pelkästään tankkeja, ilman mitään ongelmia kun ymmärsin tuon toiminnan.
    Piti lainata koko homma, koska vihdoinki tuli sen verran paksua rautalankaa, että meikäläinenki tajus miten tankit toimii ja sain DCT:n toimimaan. Tosin huomasin kanssa, että se DCT:n standardikarton reikä on oikeasti liian pieni mun 50/50 VPG-litkuille, eka täyttö menee ongelmitta mutta sitte karton tukkeentumisen takia pitää reikää isontaa. Tosiaan sitten muutamalla kuivaimaisulla saa nesteet taas tankkiin, kuplista sen näkee selkeästi.

    Toisaalta sitten huomasin, että tankit ei ole mua varten: jos imen samaa litkua tankillisen, niin siinä noin tankillisen puolivälissä en vaan aisti enää kyseisen litkun makua ollenkaan, vaikka makuaisti muilta osin toimii ihan normaalisti ja eri litkut maistuu samalta kuin aiemminkin.

     
     
  8. #388
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    63

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Mä olen huomannut samaa. Pitää kierrättää 2-3 tankkia, ettei makuaisi ihan turru tiettyyn makuun. Mutta muistakaa välillä kans hieman ravistella tankkia ja tuo väärinpäin säilyttäminen talouspaperilla auttaa hävittämään tätä mautonta kondensaationestettä.

     
     
  9. #389

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Itse käytän kahdessa DCT-tankissa Bogen XL ja ei mitään ongelmia.
    Mulle noviisille on kanssa tulossa eka DCT. Kartoista ei ole kokemusta muuta kuin ne Smokin mega dual coilit. Millainen on Bogen XL ja mistä sellaisia lähtisin tilaamaan, että tulee sitten ihan oikean kokoinen eikä tarvitse tankkia muokata? Ja ilmeisesti siihen XL bogeen pitää sitten itse tökätä reikä kylkeen(kö)?

    Meneekö siihen sitten sellainen 510 driptip ja tarviiko jotain adaptereita kun käytössä on tuo eGo 1000mAh akku?

    Onko toiminnallista eroa noiden 3,5ml ja sen isomman DCT:n välillä vai onko pelkkä ulkonäöllinen seikka? Ei vissiin näytä pöljemmältä eGo 1000mAh akun kanssa se pienempi dct?

     
     
  10. #390
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    92

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Sama dct nyt ollut 28.11 asti käytössä ja kaikenlaista nestettä on käytetty, mm citrus exp, apple wood, cinnamon, mango, kirsikka, kiwi.. Ei kulumisen merkkejä, ei halkeamia, ei haalistumista.
    THIS SHOULD BE COMMON KNOWLEDGE BY NOW BUT E-LIQUIDS CONTAINING CINNAMON EXTRACT
    CAN AND WILL CRACK THE POLYCARBONATE TUBING. USE AT YOUR OWN RISK.

    http://www.electronicstix.com/CARTOM...TANK-p536.html


    331,88 laitteisiin, 193,79 nesteisiin = 525,67 käytetty sähkötupakkaan ---

     
     
  11. #391
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    92

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Se on siinä hilkulla että pysyykö tämä Bogen XL carto DCT:ssä. Ei ole cartolla paljoa varaa liikkua jos haluaa että nesteet pysyy tankissa.
    Oho. Itsellä XL bogeja tulossa hc:ltä. En ole vielä hankkinut tankkia, kannattaisikohan se J-tank hommata.

    331,88 laitteisiin, 193,79 nesteisiin = 525,67 käytetty sähkötupakkaan ---

     
     
  12. #392

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vaporeon Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Itse käytän kahdessa DCT-tankissa Bogen XL ja ei mitään ongelmia.
    Mulle noviisille on kanssa tulossa eka DCT. Kartoista ei ole kokemusta muuta kuin ne Smokin mega dual coilit. Millainen on Bogen XL ja mistä sellaisia lähtisin tilaamaan, että tulee sitten ihan oikean kokoinen eikä tarvitse tankkia muokata? Ja ilmeisesti siihen XL bogeen pitää sitten itse tökätä reikä kylkeen(kö)?

    Meneekö siihen sitten sellainen 510 driptip ja tarviiko jotain adaptereita kun käytössä on tuo eGo 1000mAh akku?

    Onko toiminnallista eroa noiden 3,5ml ja sen isomman DCT:n välillä vai onko pelkkä ulkonäöllinen seikka? Ei vissiin näytä pöljemmältä eGo 1000mAh akun kanssa se pienempi dct?
    Tuolta http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7909 löytyy. Stainlessina ja reikä pitää itte tehdä.

     
     
  13. #393

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vaporeon Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Itse käytän kahdessa DCT-tankissa Bogen XL ja ei mitään ongelmia.
    Mulle noviisille on kanssa tulossa eka DCT. Kartoista ei ole kokemusta muuta kuin ne Smokin mega dual coilit. Millainen on Bogen XL ja mistä sellaisia lähtisin tilaamaan, että tulee sitten ihan oikean kokoinen eikä tarvitse tankkia muokata? Ja ilmeisesti siihen XL bogeen pitää sitten itse tökätä reikä kylkeen(kö)?

    Meneekö siihen sitten sellainen 510 driptip ja tarviiko jotain adaptereita kun käytössä on tuo eGo 1000mAh akku?

    Onko toiminnallista eroa noiden 3,5ml ja sen isomman DCT:n välillä vai onko pelkkä ulkonäöllinen seikka? Ei vissiin näytä pöljemmältä eGo 1000mAh akun kanssa se pienempi dct?
    Tuolta http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7909 löytyy. Stainlessina ja reikä pitää itte tehdä.
    Kiitokset jo toistamiseen avittamisesta

     
     
  14. #394
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    36

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Tuossa aikaisemmin testailin VG litkuilla tankkia, ja kuivaa oli. Lisäksi muutenkin huonot höyryt. Nyt otin asioikseni ja tyhjensin vempeleen, ja täytin 100% PG litkulla. Päästiin toiseen ääripäähän, eri kurlailuun. Nämä on kyllä ihan pellevehkeitä verrattuna dual coil cartoihin, koskaan ei ole hyvä

     
     
  15. #395
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chumpster Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Kaikki on kiinni ilman virtauksesta carton läpi.
    Itse teen cartoihin dremelillä viillon, imeskelen suht varovasti ja kertaakaan ei ole tulvinut.

    Ilman virtaukseen vaikuttaa carton sisusta, sekä akkupäässä olevien ilmareikien paikka JA koko akkupaketin liitin.. esimerkiksi:

    Jos käytän Buzz Pro:ta niin käännän carton siten, että se pieni ilmareikä cartosta pilkistää akkuliittimessä olevasta loveuksesta ja jos alkaa tuntumaan kuivalta, niin käännän tuon pienen reiän piiloon ja imaisemalla saan taas cartoon nestettä.
    Jos käytän 510 tupakan kokoista 280mAh akkua, se ei nyt käytössä olevassa cartossa toimi ollenkaan.. koska carto uppoaa niin syvälle, ettei ilma liiku ollenkaan ja imasemalla syntyvä alipaine vetää tankista kaikki nesteet cartoon.
    Jos käytän eGo akkua niin pitää ensin nostaa eGon akkunapaa piikillä ylöspäin, muuten carto uppoaa tässäkin vähän liian syvälle ja saattaa tulvia nestettä cartoon.

    Lisäksi tietysti tuohon ilman liikkumiseen vaikuttaa miten puhtaana pidät akkupään kierteitä, jos ne on täynnä kuivettunutta litkua niin imuvastusta takuulla enempi kuin puhtaissa kierteissä jne.

    Olikohan tästä apua, samaa asiaa olen tainnut tänne kirjoittaa aika monta kertaa ja joka kerta mukana enemmän rautalankaa.

    Itse olen nyt käyttänyt pitkälti yli kuukauden pelkästään tankkeja, ilman mitään ongelmia kun ymmärsin tuon toiminnan.
    Piti lainata koko homma, koska vihdoinki tuli sen verran paksua rautalankaa, että meikäläinenki tajus miten tankit toimii ja sain DCT:n toimimaan. Tosin huomasin kanssa, että se DCT:n standardikarton reikä on oikeasti liian pieni mun 50/50 VPG-litkuille, eka täyttö menee ongelmitta mutta sitte karton tukkeentumisen takia pitää reikää isontaa. Tosiaan sitten muutamalla kuivaimaisulla saa nesteet taas tankkiin, kuplista sen näkee selkeästi.

    Toisaalta sitten huomasin, että tankit ei ole mua varten: jos imen samaa litkua tankillisen, niin siinä noin tankillisen puolivälissä en vaan aisti enää kyseisen litkun makua ollenkaan, vaikka makuaisti muilta osin toimii ihan normaalisti ja eri litkut maistuu samalta kuin aiemminkin.
    Muistakaa rassata se ilmareikä sopivalla rautalangalla puhtaaksi täyttöjen välillä ja ehkä useammin niin ei tarvi sitä reikää isontaa, se keskireikä menee oikeasti tukkoon kun sinne kerääntyy sellaista mustaa paskaa mikä sen tukkii, kokeilkaa niin huomaatte selkeän eron siinä kuin ilma kulkee paremmin ja ei tule sitä tukkoisuuden tunnetta imiessä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  16. #396
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Muistakaa rassata se ilmareikä sopivalla rautalangalla puhtaaksi täyttöjen välillä ja ehkä useammin niin ei tarvi sitä reikää isontaa, se keskireikä menee oikeasti tukkoon kun sinne kerääntyy sellaista mustaa paskaa mikä sen tukkii, kokeilkaa niin huomaatte selkeän eron siinä kuin ilma kulkee paremmin ja ei tule sitä tukkoisuuden tunnetta imiessä.
    Kannattaa sitten olla TODELLA varovainen ja itse ole tuolla hajottanut jo 2 cartoa.
    Mielummin tiputan pari tippaa litkua putkeen ja puhallan nesteen paperiin, yleensä ulos tulee tosiaan mustaa mönjää.

    Jos/Kun rassaa sitä ilmaputkea, niin ainakin itse onnistuin jotenkin hipasemaan paperiklemmarilla johonkin ja lopputuloksena ilmareikä täysin tukossa - roskikseen.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  17. #397

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Joo 2 tankkia kans hajottanut ku mennyt tukkoon mut oon ihan nyyppänä niitä sokkona ronkkinut. Kyllä sain toisenkin vielä tuhottua pihdeillä kun yritin avata koko härpäkkeen. Eli menee ne siis tukkoon aina välillä.

     
     
  18. #398
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Saman verran j-tank ja DCT maksaa, alle kympin, taitaa olla enemmin makuasia kumpi mielyttää silmää. Muut tankit on vähän kalliimpia, paremmuudesta tai kestävyydestä en tiedä yhtään mitään, ei ole tullut koitettua kaikkia.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  19. #399
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Faran Näytä viesti
    Saman verran j-tank ja DCT maksaa, alle kympin, taitaa olla enemmin makuasia kumpi mielyttää silmää. Muut tankit on vähän kalliimpia, paremmuudesta tai kestävyydestä en tiedä yhtään mitään, ei ole tullut koitettua kaikkia.
    Eikös J-tank maksa $20 kun taas DCT:n saa $10 hinnalla ja kaupan päälle vielä suht. koht. toimivan DCC:n?

     
     
  20. #400
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Kelpaako j-tank 7.95€?
    http://www.dampen.nl/en/smok-tech/112-j-tank.html Vai onko tuokin dct?

    E: Olet muuten oikeassa, tuo on smokin tekele, ei j-tank, vaikka sellaisena yrittävät myydäkin.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •