Joo vg pohjassa oli tota punaisuutta ja näyttää pullokin olevan erilainen.. Viimenen kerta ku tota veegeetä tilaan. Oiskohan atmoslabin vg hyvää?
Joo vg pohjassa oli tota punaisuutta ja näyttää pullokin olevan erilainen.. Viimenen kerta ku tota veegeetä tilaan. Oiskohan atmoslabin vg hyvää?
Itse oon käyttäny pelkästään tuota 50/50 Power Basea (36 mg) jokaiseen DIY -nesteeseen. Melkein kaikista tulee punertavia tai jopa kokismaisen tumman ruskeita kypsyttyään vähän kauemman aikaa. Johtuukohan tuo nyt sitte tuosta pohjanesteestä?
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Mulla toi pohja punertaa ihan ilman mitään makuaineita tms.
Nikotiini vissiin tuppaa pistämään ne punertamaan - monet omistakin VPG & VG-baseista olleet/muuttuneet punaisiksi.
Ei vaikuta mihinkään kuitenkaan.
Smok XPro 50W, Aspire 2
eGrip
Ei mulla ennen oo noi pohjat punertaneet, no mitäpä tosta kun ei ole vaarallistaToi inan myymä vg on kyllä perseestä muutenkin, hirveetä luirua kun vettä laitettu sekaan x-( Kun tiivaritkin vielä laihentaa sitä on lopputuloksena melkeinpä vettä.. Täytyy tosiaan ens kerralla tilata atmoslabin veegeetä minkä pitäs olla ehtaa tavaraa.
Laitoin tänne puljuun viestiä että niitten mulle lähettämä atmossin mist oli lähes vettä, eikä höyryä ollenkaan. ilmeisesti meiän välillä on pieni kielimuuri ja toi munkaan englannin kielen taito ei mikään paras oo mut sain tämmösen vastauksen.
"Hello,
Yes, you are right. The Atmos Lab base is quite rare but people really like it. If this is too rare for you may try to mix it with more dense base. I don't know how can i help you."
Nyt meni kyl mun viesti noilt täysin ohi. Mikä vitun rare? harvinainen? Kuvailin viestissäni et toi on lähes vettä, eikä höyryä, että on varmasti jotai huonoo erää ja noi vastaa tolleen. VITTU
Varmaan ovat translaattorilla kattoneet, että rare=ohutta puolaksi..?![]()
Ei voi todellakaan syyttää huonosta aspasta. Laitoin aspaan postia vain hetki sitten ja neljä (4?!) minuuttia myöhemmin Monika jo vastaili. Näemmä huomenna lähetys Suomen maaperällä, joten eiköhän tuo ole laatikossa jo ennen joulun pyhiä. Hirveet täpinät että mitä sieltä tulee![]()
Tietääkö kukaan mikä alennuskoodi toimii tällä hetkellä ???![]()
Ei mikään. Näillä on tosi harvoin/ei koskaan alennuskoodeja, ei oo ainakaan itsellä tullu koskaan vastaan edes puolalaisia foorumeita selatessa. Kannattaa keskittyä nakkelemaan näille zloteja aktiivisesti, niin pääset loyality proggiksessa kultatasolle. Siitä saa 5-9% alennukset joka tuotteesta. Pääsin itse aika helposti tuonne kultatasolle, kun tilasin velipojalle ja kaverille aloituspaketit + rompetta itselle tuolta, koko satsin hinta oli jossain 150 euron paikkeilla. 1000 zlotylla (~250€?) pääsee kultatason asiakkaaksi.
Viimeksi muokannut Threnody; 22.12.13 kello 05:17.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
10 ploa tilasin Atmaoslabin samaa tiivaria. Ei vaan näyttänyt hinta laskevan loppulaskuun vaikka määräalennukset on käytössä. Pistin viestiäkin tästä mutta sanoi tarkistaneensa tilauksen ja kaikki kunnossa? En jaksanu enää ottaa asiaa esille heidän kanssaan mutta onklo muilla samoja kokemuksia?
Samalla pääsin myös Gold-tasolle. Hinnat näyttäis olevan samat kuin ennenkin. Pitäisikö alennetut hinnat siis näkyä suoraan tuotteen hintatiedoissa?
Ne taitaa näkyä suoraan tuotetiedoissa? En kyl oo satavarma mut näin muistelisin.
Hmm. Kirjauduin ulos niin näkyy tosiaan tuotetiedoissa. Ja näköjään kämmäsin sen määräalennuksenkin kanssa. Asia oli ihan kunnossa![]()
Caramella Bella![]()
Äh, kuulostaa herkulliselta. Kävin tuolla sivuilla jo kurkkimassa.
Minkäs teet kun tilaus on jo vetämässä... Maybe next time.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.