Ghostin keikalta palattu. Täydellisyys. Toivottavasti tämä euforia ei laske koskaan!
Ghostin keikalta palattu. Täydellisyys. Toivottavasti tämä euforia ei laske koskaan!
tässä mun uusin rakkaus. Nyt kotona/sisällä ollessa höyrynnyt pelkästään tällä
Ilmareikää piti kyllä avartaa parimilliseksi mutta nyt on makua ja höyryä niin paljon että päässä suhisee. Kammion koko enemmän kuin passeli. Ja on muuten hyvää tuo liqueenin neste, kaveri toi Puolasta putelin tuliaisiksi ja hitusen pelotti että mitä tuolla on mutta en ole kyllä noin aidonmakuista hedelmänestettä maistanut koskaan.
E: että kiitos vaan kaupoista, DigVape![]()
Kerrankin jotain positiivista, kerrankin ilman alkoa, MISTer!![]()
Sattumalta varsin passeli diablohybridin sarjanumero 710 tämmöselle autonrappaajalle
oil-cap.jpg
Tulipa siinä myös nakattua uusi setuppi .40 langasta ikivanhaan rsst:n, ja mietittyä että tähän pöhiseekin varsin miehekkäästi ptr-modin nokassa.
Pienen uusintatarkistuksen jälkeen vähä tehoja alaspäin, tuo 40W alkaa olla jo turhan reilusti...
Luvatusta maasta tuli seuranta numero![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Ensimmäinen inhoaminen saatu![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Nyt äkkiää stalkkaamaan kellä on ensimmäinen inhoa(given)
e.Vai näkyykö se saapuneissa niinku tykkäämiset ennen?![]()
Vittuunnuin ku boge heitti dryhittiä mutta tajusinki että unohdin kostutukset puolväliin ku tuli jtn tärkeetäNyt rätisee ja maistuu!
![]()
Positiivinen yllätys Correosilta/Itellalta, perjantaina pinkiltä muulilta tavaraa tilaukseen ja tänään aamusta saapunut maahan.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Merkatut kortit saapuivat eli nyt päästään tekemään siskon miehelle jouluksi hieman pähkäiltävääHyvät merkinnät on, kuten tällainen:
Merkintä löytyy ensimmäisestä rivistä alaspäin, neljäs pallukka ja siinä on viiva.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Yleinen hullu Tiedemies kohtaus, kun Alkemistin kuppapöydän paketti saapui täynnä Capellan ja Natural Essencen tiivareita![]()
![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Tuutkohan tänään humuttaan eräästä vapepostista...Tai sit menee rageksi koska itella
Humu: 0.25 kanhaalia 2/3 kieppiä (1ohm) ja misterissä pelkkä efestin 350-akku niin 6mg potkii melkein liikaaEn malta odottaa vaihtaa tuonne aw:n akkua.. Josko sitä pitäis kohta laskee 5mg-nesteisiin
![]()
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011