.
.
Viimeksi muokannut Mixxer; 11.12.13 kello 22:19. Syy: väärä ketju
89e jussiltaköh köh
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Taitaa olla minunkin juttu. Aito ostetaan jahka kukkaro antaa myöden.
2013-12-09 18.22.13.jpg
pumpuli wanker.gif
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Laitteet taas vaihtunut.
WP_20131212_001.jpg
Japa japa
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Jos nyt ton ensimmäisen modin vaikka ostas tossa kohtapuoleen ja nyt oon jo ihan mehuissani tästä S53
Tai sitten en mee pilaamaan sitä modia tuommosilla vaan pistän tohon mun eGoon tollasen pienen pinnan![]()
Herra ja paholainen. Kyllä simppeli on vaan nättiä.
edit: Mites toi kuva kaatu kyljelleen??
![]()
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Miten tuo misterin lukitusrengas on noin leveä?
Vai onko tuo jossain uudemmassa versiossa tullut muutos?
Oisko se tässä v3:sessa sit levennetty.
Edit: Kattelin v1 ja v2 kuvia ja näkyis niissä olevan tosiaan kapeampi. Tosta kolmosesta kun on noi kuvioinnit poistettu lukituksesta jne, niin onhan toi hyvä että on vähän levennetty niin löytää renkaan helpommin/saa paremman otteen.
Kayfun4, Subtank, Zenith
Kokoajan ilmestyy lisää laitteitä pöydälle, mistä näitä oikein tulee
![]()
Köh, köh...0,4ohm
![]()
Kayfun4, Subtank, Zenith