Mä jaksan edelleen pelata Dark Soulsia vieläkin, tosin nyt alkaa veri vetämään niin paljon Demon's Soulsin pariin että varmaan vedän enää pari kertaa DkS läpi![]()
Mä jaksan edelleen pelata Dark Soulsia vieläkin, tosin nyt alkaa veri vetämään niin paljon Demon's Soulsin pariin että varmaan vedän enää pari kertaa DkS läpi![]()
Fallout 4 community gets trolled as survivor2299.com revealed as fake [Updated] | IncGamers.com
Eipä tarvihe oottaa ennää.![]()
Oli kyllä loppupeleissä varsin hienosti tehty feikki.
Hieman parempi kuin noi perinteiset *potkasee palleille* 'APRILLIA!1!!!1' spurdospärde"jäynät".
Tosin, onkos siitä radioamatöörien bongaamasta lähetyksestä tullut mitään infoa, vai oliko sekin vaan joku internethuhu, jonka toi trollaaja laski liikkeelle..?
Vittu mitä paskaa. Aivot pihalle tuommosilta trollaajilta![]()
Ei pidä vitsistä suuttua.
Ite ainakin nostan hattua ko. tyypille, koska oli sen verran hyvin toteutettu huijaus, että hirveen moni ei tainnu epäillä mitään, vaikka jo nettisivun rekisteritiedot anto osviittaa siitä, että välttämättä Bethesda ei tuon takana ole.![]()
Vitsistä en kyllä suutu, mutta kun on kyse Falloutista niin kyllä tässä on pakko päiden putoilla.![]()
Kyllähän sitä itekin odotteli jotain Fallout 4:ään liittyen, mutta toisaalta olin jo alusta asti asennoitunut siihen, että vähintään 6kk vielä saa varsinaista peliä odotella, vaikka laskuri sanoiskin mitä (ei yksikään pelitalo noin puskista julkasis valmista huippuartikkeliaan, korkeintaan jotain concept arttia, tai demovideota ois ehkä voinu olettaa tulevan kun laskurit menee nolliin), niin eipä sinänsä vanne kiristä päätä.
Ja toisaalta, itselleen pitää myös osata nauraa sen verran, että kun tommoseen lankaan menee, niin ei sitä voi turhan vakavasti ottaa.
Ja kyllä, itsekin olin aivan varma, että kyseessä ei voi olla feikki, koska sen verran vakuuttavasti oli sivut ja koodatut viestit vedetty ja kun vielä Bethesda ei ottanut kantaa suuntaan tai toiseen, niin salaliitto oli selvä.![]()
Mua ei alkujärkytyksen jälkeen enää edes vituttanut, kun jotenkin osas pessimistinä tähän varautua. Helvetin hyvin tehty trollaus kyllä, että hattua tarttee nostaa. Kyllä mua vituttaa se että ei nähdä Fallout 4:ää tai muutakaan FO hyvyyttä, mutta eiköhän jotain jossain vaiheessa tule...![]()
Taidan asentaa FO3-NV:n ja uudelleenpelata sen+DLC. Joskus tuli tuo tahkottua, mutta ei ollu DLC:tä sillo..
FO3 tuli tovi takaperin tahkottua jo DLC:den kanssa.. Sit pitää harkita ykköstä ja kakkosta.
Ja terveisethän tuolta saitin tekijältä (2299) oli lopussa ->
![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Pelaa toi kolmosella,pituutta on enemmän kun dlc:llä.http://www.nexusmods.com/fallout3/mo...eview%3D&pUp=1
Tulipa aloitettua Fallout 3 uudestaan alusta. En muistanutkaan miten mainiot grafiikat siinä on, kun rullaa graafiset asetukset ultralle! Perkele että vihaan noita mirelurkkeja, voiko veemäisempiä vihollisia ollakkaan, varsinkin näin pelin alkupuolella.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Farcry 3:sta tulut tahkottua nyt muutamana iltana. Sanotaan nyt vaikka että kyllä se hintansa haukkuu, kun oli ilmainen PSN+:ssa joku aika sittenOn tää kyllä paljon parempi kuin kakkonen, sitä en jaksanut kovin kauaa pelata. Mites halvatus noita haita metsästetään kun en ole edes nähnyt ainuttakaan hai alueilla veneillessä? Pitäis saada neljäskin ase slotti ja siihen tarvii hain nahkaa...
"Ei ole yliwickaamista, on vain alitehoja."
Snipu on kova hain metsästykseen, rannalta tappaa lähelle vaan ja suklaa hakemaan nahat.
Yhden hain onnistuin sniperoimaan rannalta, muita vaan ei näjy! Uiskentelinkin kauan aikaa siinä tappopaikalla mutta ei!