Ekat höyryt uudessa kämpässä![]()
Ekat höyryt uudessa kämpässä![]()
Käytiin veljen, heavenpastin ja Sibin kans kebabbilassa ja sen jälkeen lentelemässä rc-quadkoptereilla. Ei tosin meinattu aluksi löytää sopivaa tilaa lentelylle kun joka paikka oli varattu tai lukossa. Onneksi löytyi yksi jossa paikan järjestäjäkin halusi jäädä hetkeksi katselemaan. Lentelyn jälkeen Sib heitti mun uutuuden karheeseen Misteriin mesh u-wickin. Day well spent I'd sayJosko tämän päivän fiiliksillä video tai pari ennen yövuoroa..
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
Täällä armeijassa johtamisjärjestelmäleiri ja loppusota 10pvä. Päästiin ainakin täksi ensimmäiseksi viideksi päiväksi televiestimiehinä asemaviestimiesten mukaan, ja jos vanhat merkit pitää paikkansa päästään myös lopuksi viideksi päiväksi. Se mikä tästä tekee hyvää on se ,että pihalla jyrää bensageneraattori, johon voi laittaa puhelimen ja sähkötupakan latautumaan. Nestettäkin on täksi viideksi päiväksi vielä noin 20-35ml mukana, joten senkään ei pitäisi loppua. Varalaitteena on vielä rsst lisäksi tuttu ja turvallinen rda.
So far so good.
PS: Lämmitti tulla vartiovuorosta yli kymmenen asteen pakkasesta parikyt asteiseen telttaan.
Aamupäivän taistelun tuloksena 0.8ohmin mesh-setuppi AGAan kun vihdoin löytyi tarvittava prikka plussapostiin harpista. Nyt wickkaa pirun hyvin kun käärein meshin 2mm silican ympärille. Pelkällä meshillä mun käärimänä karmeeta yliwickkaamista. Kyllä se tästä kun säätää.![]()
Lärvini ja torsoni oli tänään ilmestyneessä Inferno Magazinessa. Bändimme Burnclear pääsi kuukauden demobändiksi lehteen saakka = Jallua. Kyllä kiitos.
Emäntä ja muksu lähtee huomenna evakkoon ja pidetään jätkien iltaa parin kaverin kanssa
Hain kauppahallista about 300g possun ulkofile pihvit ja tuunaan juustokermavalkosipuli perunoita kaveriksi. Niihin 18kk kypsytettyä parmesaania ja saman ikäistä Guyere reservaa![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Uus auto (käytetty ja toistaiseksi vaan lainaan) haettu. Ei se mikään Ferrari oo, mutta ajaa asiansa. Eli seuraavien kolmen viikon kuljetusongelmat ratkaistu. \o/
Do or do not, there is no Barole.
Poitsun kanssa kaksin himassa, paikalliset ilotulitukset kyylätty, kauheeta hulivili meininkiä, sälli unille, mulle paikkakunnan parhaasta paikasta pizzamättöö kera oluen + leffaa. Eiköhän sillä kruunata tämä vkl alkaneeksi.( ja juhlitaan arkipyhien menetystä jouluna tänään annetun lomautuksen takia)
Tein dreamiin ekan setupin itse ja lähti laakista toimimaanMitä nyt pientä säätöä oli, et sai nestesyötön sopivaksi...
Sain myös videokameraan vahingossa just sopivat asetukset, ettei oo ihan niin rakeista kuin aiemmin
Ja saan järkättyä ensi viikon lauantaina miitinKyllä kelpaa.
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
30kg possua siirtyi juuri pakkaseen10kg kinkku menee anopille. Vaikka miten tykkään kinkusta, on 6kg maksimi mitä saan tuhottua jouluna.
Ja nikotiinisalaseuran taisteluhaudoista nousee kumea huuto.
169 jäsentä ja 89 vierasta
Eniten käyttäjiä koskaan paikalla oli 258, 03.12.13 kello 21:35.
Pikkironkeloija
Tämä osoite irtisanottu, uusi osoite Tampere, Hallila, Luhtitalo![]()
Taitaapi olla löytynyt se "oma juttu" näiden höyryvehkeiden kanssa. Mekaaninen 22mm putki, genny ato ja alle ohmin setuppi. Jos olisin ES-jonne, sanoisin "hyvin pärisee".
Edit: viidessä kuukaudessa Ego -> mekaaninen + sub-ohm whee.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Unohtui työmaalla jakoavain metsäkoneen astinlaudalle, oli ihme kyllä pysyny siinä parin kuorman ajan vaikka on erittäin mäkinen ja kivinen työmaa.
Aiemmasta purnaamisesta huolimatta laina-auton kumit kyllä toimii jos ei oo peilijää alla. Mummeli ei loukkaantunu, mä en joudu selittelemään lommoa mutta on se nyt perkele ku pitää se puoli minuuttia harkita meenkö vai en, ja sitten pompsahtaa tielle kun kuski on melkein kohdalla.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Sain lasit ja nyt nään paljon paremmin.
Miten sitä ei huomaa et näkö on niin huono itellä..
Nopeesti on aika menny, kohta vuos täynnä höyryillä, laitteita tullu vaiheltuu ja opeteltuu silicaa ja mesh setuppeja.. ei olis vuos sit uskonu et pelkkään egoon tyytyy vaan pitihän sitä hurahtaa kunnolla harrastukseen/elämäntapaanhuomaamatta siinä sivussa tullu emännän kans tallattuu 5v yhteistä taivalta josta 4v kihloissa
tästä se lähtee
viel ku nuo u wickit sais rokkaa kunnolla ni voi siirtyy microihin jne jne
![]()