saakos noita tiivisteitä ostettua mistää, ku pesujen yhteydessä tuntuu jokunen hukkuvan sillointällöin
saakos noita tiivisteitä ostettua mistää, ku pesujen yhteydessä tuntuu jokunen hukkuvan sillointällöin
Eipä ne kalliita ole nuo atopäät, helpommalla pääsee kuin jos alkais erikseen tiivisteitä metsästämään.
Mistä johtuisi tämmöinen ongelma: Kokeilin ensimmäistä kertaa vaihtaa langat uusiin vanhasta evodistani ja kasauksen päätyttyä mittasin vastuksen ja näytti 2,2ohm, nyt pari tuntia imeskellyt ego 900mAh akulla ja kurlaa aivan liikaa, mittasin uusiksi ohmit ja näyttikin 2,7ohm. Vastus näyttää aivan samalta kuin kasattaessakin, joskin hiukan tummemalta
Akussa ei varmaankaan riitä ötyä noille ohmeille, jos kyseessä on perus ego akku. Ite olen väännellyt noita coileja ja aina on ollut heittoa suuntaan jos toiseenkin. Tuolla akulla irtoaa parhaat höyryt 1,5-1,8ohm vastuksella, keitettyä pumpulia vielä wickiksi niin avot!
Eilen tuli evodi postissa ja täytyy sanoo et tyytyväinen oon. Pieksää luultavasti jokasella osa-alueella boget.![]()
sulle on vaan sattunut huonoja bogeja. Ei vaan kyllähän kangerin clearot matalilla tehoilla ovat ihan omiaan kun ne on lähinnä egomassaa varten suunniteltu, mutta jos tykkää lämpöisistä höyryistä ja kunnon kurkkupotkusta ilman että maku kärsii niin eipä niistä ole edes viivalle sr-bogejen ja kunnon wattilöylyjen kanssa. For each his own!!
![]()
Hyviä on eVodit kyllä, ihan jokapäiväsessä käytössä. Vaan hyvä boge on kyllä sen luokan nautinto ettei sitä oikein mikään ylitä... Tuppaavat vaan olemaan harvinaisia nykyään.![]()
joo kyllä nesteelläkin on väliä missä laitteessa ja millä tehoilla parhaiten maistuu. On mullakin sellaisia suosikkilitkuja mitkä ei bogeissa maistu miltään ja evodissa toimii helvetin hyvin. Sitä lähinnä meinasin että noille evodeille ei oikein voi kunnon löylyjä ilman että puskee kumpparin makua. Sr-boget taas alkaa kunnolla heräilemään vasta siellä reilun viiden voltin ja 10 watin tuntumassa. Eli jos lämpöisistä höyryistä tykkää...
Egoakulle 1.5ohmin vai 1.8ohmin päitä?
PK-Mods
Modien korjausta ja virittelyä... Yv:llä tavoittaa.
1.5-ohmisia oon ite egoakun kanssa suosinu.
Mjoo....
Evodejen kanssa tulee käytettyä yleensä 4-5W tehoja....
Tosin nyt ei oo ees kopio Evodia tullut käytettyä pariin viikkoon, tilasin kyllä just 5 satsin itselle ja naisystävälleni, 3 mulle ja kaks emännälle, kun sanoi niiden riittävän.
Valittelee kyllä tuota kurlausta, eli pitää vinkata, et vaihtaa 1.8 ohmiset atopäät niihin, ainakin siihen asti, et saa VV akut.... Jotka on Irlannin postin seurannan mukaan
KÄNÄDÄssä, vaikka Bargain Vapours vahvisti lähettäneensä ne oikeaan osoitteeseen....
-Timo
äääää, miten porukka värkkää nuo atopäät evodiin ko yrittäny meshil nii ei toimi? oko se tos hopea langas et sitä ei saa tohottaaa?, eka onnisu iha hyvin mut tuli se kärähtäny muovin maku ja sit kokeilin laittaa tota hopea lankaa tonne lisäksi ja ei toimi, ego akkuki vaa vilkutti sitä valoa ja on täys akku?
Oisko liian alhanen vastus, hopee lanka on vastuksetonta joten jos sul on nyt 4 kieppiä ja ohmit vaikka 1.5, ku laitat hopee langalla samat nii vastus voi tippuu vaikkapa 1ohm tienoille.
Evodien kierteiden pituudessa on niin paljon eroja ettei ainakaan meikäläiselle tule enää yhtään lisää. No ei noita onneks ole tullutkaan hommattua kuin 3 kappaletta, mutta jokaisessa on eri pituinen kierre ja yhdessä niin lyhyt ettei vamossa saa edes tulittamaan.
Miten ootte näitä pessy kun nesteet vaihtaa? Mistähän johtuu, että näillä evodeilla tahtoo kusta akulle ja imuputkeen aina välillä? Kolme omistan ja kaikki teheny samallai.
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Mikähän voisi olla ongelmana kun Evodin atomisaattorit tukkeutuvat noin 6 tunnin käytön jälkeen ? Kotona ei ole minkäänlaista ongelmaa mutta kun töihin ottaa härvelin völjyyn niin jossain vaiheessa huomaan että imuvastus on noussut huomattavasti eikä hatseja tahdo enään irrota, yleensä tässä vaiheessa on noin vajaa puoli tankkia jäljellä lörkkistä. Tötterö on Twistin nokassa ja laitetta säilytän hammasharjakotelossa kuorma-auton keskikonsolissa sekä rotsin povitaskussa. Nesteenä on ollut Halon Captain Jack, Finnvapen menthol sekä Liquidin vanilja, voltteja olen tarjoillut 2.2 ja 2.5 ohmisille atoille 3.6 - 4.2V. Huoltona olen huljutellut atoja kiehuvassa vedessä jonka jälkeen homma taas toimii hetken. Vaikuttaako lämpötilanvaihtelu/tärinä nesteiden viskositeettiin vai onko tälläinen tukkeutuminen Kangerin clearojen ominaisuus pikkupakkasilla ?
Vasta pariviikkoa höyrytelleenä on nyt pieni epäilys että sössinkö nyt itse jotain vai mistä moinen voisi johtua.