Ajelen savonlinna läpi.. vois vaik tullakkin..
Ajelen savonlinna läpi.. vois vaik tullakkin..
Kohta lähen pihlajalahdesta ajelemaan.. tos 11 aikaan. vois tehä siul mesh setupin ku eikös siul niitte kaa ollu jostai aikaa ongelmia.
Eli laita vaik yv,n osoite kyl tähä ikään o jännitys hävinny..
Laita privana osoite. Ei ongelma kissoista ku itelläkin niitä on..
Kiitokset kaffeista. Pitää pyörähtää uudestaa ku ens kerran savoo tulen. :-)
ehdottomasti. pitää ottaa silloin enemmän vapokalustoa mukaan. joulun tienoilla taas savoon. ehkä jo aikaisemmin.
Otan kayfunin völjyy nii pääset setupoimaan. :-)
Kohta olette lusikassa![]()
Tämähän on mahtava topicci. Itsekin sain jo valtavasti tukea tähän kirjoittelusta, kun sattui putkahtamaan juuri oikeaan aikaan, ja nyt jo livekahville jengi päässyt. Sen verran viikonlopusta täytyy kommentoida että tulihan suhattua. Parempi kun tapahtumia ei dokumentoida koskaan mihinkään, mutta jos johonkin niin tulen varmasti tänne kertomaan. Pelkään vain että perästä kuuluu.
Tonic, tämä on ihan hauskaa, hyvää kannattaa odottaa. Elämä kyllä heittelee ja tulee aina heittelemään mutta onneksi joihinkin asioihin voi vaikuttaa itse.
Vituttaa lähinnä ku välillä mennää niin syvissä vesissä et heikompi luovuttas.. perkele oli juomisen lopettaminenkin helpompaa ku tää... No tiistaina lekurin aika jos sais jotain pillereitä mitä ottaa silloin ku ahdistaa niin et vois pyyhkästä ranteet auki.
Juuh itselläkin aaltoilee edelleen mutta pikkuhiljaa se tasoittuu.
en tota tajuu ku jotkut vitun kyrvät käy joka vitun triidissä vaa aukoo päätään.. rupee perkele pinna palamaan ja se o täl hetkellä pirun lyhyt
Ha-ha-hassunhauska homoläppä(?), joka osui huonoon saumaan. Yleensä nuo telakoitumisheitot sivuutetaan vastakuitilla.
KGO & Twist
mie oon niin poliittisesti korrekti tällä hetkellä et ku tarpeeksi vittuilee niin saa kuljettaa hampaat kotio pussissa samalla ku miettii mitä tapahtu.
Sitten voisi ehkä olla ihan fiksu veto vältellä hetki tilanteita, joissa moinen typerä teko voi tulla ajankohtaiseksi?
Vitutus ymmärrettävää, se vain EI oikeuta ylilyöntejä.
KGO & Twist
Nyt taas yksi idiootti avatari kuva kysymys, onko tonicilla huulikoru? Piru kun mä oon näillä pikkunäytöillä vain selaillut(5,5", 10" ja 13") ja tänään lätkäsin foorumin tvseen (32") niin se näyttääkin mikiltä/muulta vastaavalta
Itse yritän aina pysyä poissa foorumilta humala tiloissa, vituttaa muutenkin välillä nuo tiedostamattomat teot niin parempi kun niistä ei kauheasti ainakaan todisteita jäisi![]()