Äh. taisin kysellä joltain chattailu-topicilta turhaan. Pitäiskö avata uusi ketju![]()
Tossa ketjussa oli ainakin jotain keskustelua mikä vois mennä lähelle kysyttyä.
http://www.e-savuke.com/vb/kaupat/18...ntice-com.html
Pikkironkeloija
Pojat kiusaa mua ja mun rakasta Pluidia![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ainiin joo , jasso . Muuttuuko siitä pluidista hulkiksi?
ulla ainakin pakko pitää hihattomia paitoja ku tätä vetelee hauis ja oikkari pullahtaa ihan ihmeellisesti joka imulla![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Juu ja lievä viherrys koko ropassa. Vittumainen tosiaan talvikeleillä joutuu pitään stretch-paitoja ku normipaidois hihat repeilee ja jalas salipöksyjä kun muuten MUN LEWIKSET REPEEvoi vittu, mitä vielä :thumbdown:
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Sepä se.. sepä se..
Saitko muuten sen mun yv'n
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Ahekin voisi siirryä APU kerhoon,jos.....
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Onkos se Anonyymit Pluid Urinaarit?
Jaa nyt tuo nuorempi henkilö avasi ihan oman ketjunkin tälle![]()
jasso! En saa lähetettyä sulle enää yv'tä?
Whats the problem
Mäpäs tyhjentelen boxia, koita hetken päästä uudelleen![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
En nyt tiedä onko oikeassa paikassa, mutta tuli ostettua kahvin makuista nestettä ja on aikas vahva maku niin voisinko sekoittaa tohon vaikka vaniljaa jotta maku olisi parempi? Mikä sekoitussuhde ja onko tämä edes mahdollista?![]()
"Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan."
No jos valmiita nesteitä meinaat miksailla niin voit laittaa suhteet ihan oman maun mukaan, kokeilemalla se selviää. Muista myös että jos nämä nesteet on eri niksoilla niin lopullisen nesteen niksapitoisuus luonnollisesti muuttuu. Ja aloita sekoittelu pienillä määrillä ja laita suhteet ylös, kun maku alkaa olla kohdillaan niin voit miksailla isomman määrän samoilla suhteilla.
Edit: Eli jos laitat vaikka 50% 12mg nestettä ja 50% 6mg nestettä, niin lopullisen litkun nikotiinipitoisuus on n. 9mg.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith