Jos tästä käynnistyy hevos keskustelu niin torpataan heti alku metreillä:
Lol+Gary+Larson+reference+_96ac78e068dc14f5205a2533ed8a9fb1.jpg
Jos tästä käynnistyy hevos keskustelu niin torpataan heti alku metreillä:
Lol+Gary+Larson+reference+_96ac78e068dc14f5205a2533ed8a9fb1.jpg
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Niinhän ne vetää mutta harvemmin sitä täysillä vedetään, pitää olla paljon lääniä ja olosuhteet kunnossa.Suurimmaksi osaksi ratsastus on mummoravia ja harjoituslaukkaa kentällä tai maneesissa ja mukavia rauhallisia maastolenkkejä, mutta hevosen psyykkisen ja fyysisen terveyden takia sen pitää päästä välillä revittelemään oikein kunnolla... Ja onhan se ratsastajallekkin upeaa mutta onhan se myönnettävä että vähän persettä hyytää välillä ja vaistomaisesti kiristelee kypärän leukaremmiä ennen kuin lähdetään...
On meinaan pikkaisen erilaista kyytiä kuin ajella samaa vauhtia mopolla.
![]()
Mmmmmm... Hevoset, leivän päällä ja konepellin alla![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
jasso, muista sitten laittaa leivän päälle kotimaista hevosta ettet tue Euroopan teuraskuljetuksia.
Kokeile ihmeessä!Tietenkin pitää ottaa huomioon että sen hevosen pitää olla sopiva aloittelijalle että säästytään murtuneilta luilta ja hampailta.
Ja sitten jos löytyy kiltti ja rauhallinen hevonen niin tarvitaan joku kokeneempi opettamaan koska muuten kiltinkin hevosen kanssa voi päätyä pyörätuoliin.
![]()
Kyllä koiran omistaja arvostaa sitä kun pakkaset tulee
Loppuu ne kuraiset tassut ja mahanaluset. Plus on aika vmäistä kävelyttää koiraa ja itseään pitkin koiranpaskaista tienviertä. Pakkasella ei paljoa kiinnosta kun tietää että mikään epäilyttävä ei voi tarttua kengän tai tassunpohjiin.
Meillä koirat tosin tekevät tarpeensa aina ojan toiselle puolelle, ilmeisesti mukavampi rauhassa puuhailla siellä kauempana mut pissoja haistellessa mennään aika vaara-alueella. Isompi osaa jo nenän avulla välttää noi kököt mut pienempi sutii ihan vauhdilla ylitte vaan. Tulee aina sellaisia "NOOOOO!!!!"-hetkiä kun jo ennalta näkee et minkä päälle se seuraavaks astuu.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
No et varmaan yksinäs mennyt jollain millälie hevosella, vaan joku sua auttoi ja tiesi että sen hevosen selkään voi pistää aloittelijan?Mä olen ikäni ratsastanut ja silti meikäläisenkin kohdalle osuu välillä hevosia joiden selkään kiivetessä pyörätuolin kuvat vilkkuu silmissä.
![]()
Hevoset on jylhiä, mutta vitun pelottavia otuksia. Nih.![]()
Fighting the CLONEWARS since 2013
Kaveri poras mun Igo-W molemmat ilmaröörit milliin ja laittoi tänään postiin![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Hevosethan on lempeitä otuksia.Ainakin useimmiten.
Ja jos kohtaa veemäisen naapurin maastolenkillä niin:
![]()
Kappas! 2 vuotta täyttä höyryä tuli täyteenEi varmaan huono juhlistamis-suunnitelma lähteä sunnuntaina festeille?
Olin jo vähän kahden vaiheilla, et sijoitankin tuon matkoihin menevän satasen (+säästetyt synttärirahat) johonki HE-komboon, mutta pysyinkin alkuperäisessä suunnitelmassa. Eiköhän se maksa itsensä takaisin. Jos ei muuten niin kokemuksena![]()
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee