Uhh pystyn samaistumaan tonicin tuskaan. Sillä hetkellä tuntuu kyllä ylitsepääsemättömältä. Itselle tuosta yksin nukkumisesta on nyt tullut se vakiomalli. Ja alkaa jo tuntumaan paremmalta. (Kai vielä saan keskustella täällä? ;() mutta vähän turhaa säätöä tässä nyt on vielä päällä. Akka tätä halusi, miksei voi nyt itse sitten hyväksyä? Toivottavasti Tonicille käy paremmin.
Just lähen apteekkiin hakeen pillerit et saan nukuttua.. onneksi oli resepti voimassa kun viimeksi niitä pilsuja tarvitsi ku liki vuosi sitten lopetin juomisen kokonaan siksi kun sekoilin kännissä ja joku ahdisti enkä tiennyt mikä ja silloinkin meinasi muija lähtea jos oisin juonut niin olisi.. mut nyt ei viinaa enää tee mieli. Ja tänää koitan hyvitellä kukkasin yms ku nään muijaa. Pitää ymmärtää kumminkin antaa sille tilaa ja omaa rauhaa ja todistaa et kyl meillä on hyvä olla yhdessä.
Voehan naarakset miten työ ukkoparan henkistä puolta osaattekaan rassata ilman, että edes mitään varsinaisesti teette.
Tälläiselle 36-vuotiaalle rentulle parikymppinen kainalossa alkaa jo hitusen näyttää säälittävältä nuoruudenihannoinnilta (HUOM! Itseäni ruodin, muitten tekemisiin en kantaa ota, eipä kuulu mulle), mutta siitä vain tulee sellainen epämääräisen lämpöinen ja höpsö lepertelyfiilis, jossa järki ei juuri vaa'assa paina.
Sitten taasen näissä omanikäisissä ja vanhemmissa viehättää kokemus ja tyyneys, ei enää pitäisi olla niin jumalaton kiire joka paikkaan.
Järki käskisi leikkiä ikäistensä kanssa, mutta fiilis vetää nuorempaan.
KGO & Twist
36-vuotiaskin alkaa jo sen verran riippumaan että parempi vaan ottaa se parikymppinen. On sentäs pojoing-läskiä.
En ole löysä vaan kimmoisa.
No elintasokumpua ON sen verran, mitä 85/180 treenaamattomalla, mutta ikänsä ruumiillista työtä tehneellä on.
KGO & Twist
Niin saatana. Mäkään en oo liikalihava, vaan nallekarhu.
Do or do not, there is no Barole.
Kyllä sitä ikäeroa pitäisi olla kolmisenkymmentä vuotta, siinähän olisi jo höyrypresidentti.
Pikkironkeloija
Mie oon perus läski. Lihastakin löytyy omiin tarpeisiin, mut hämään vastustajia ja oon piilottanu neemännänki vaihdoin vähän nuorempaan ku edellinen meinas ottaa iässä kiinni.
Nooh, aikuisviihdeliikkeissää myydään maskeja kaikkiin tarpeisiin.
Myös suukapuloita saa, jos mahdolliset sammakot huolestuttavat!![]()
KGO & Twist
Meikäläisellä toi kilohomma on niinpäin että kun Vappuna kakarat paraatissa yleensä huutaa, "kato, setältä lähti pallo taivaalle". Mulle taas, "kato, setä lähti pallolla taivaalle".
Pikkironkeloija
Ja Greenpeace vainoaa aina, kun rannalle lähtee, yrittävät työntää takaisin veteen.
KGO & Twist
Rupee tuntuun siltä et jos ihmisistä ois käyttöohjeet niin miehen kohdalla riittäs pari sivua ellei jopa yksi mut naisen versio ois alati päivittyvä eepos jota vois verrata tietokoneen korjaus oppaaseen josta joka vuosi tulee pari painosta pihalle. Ja kaiken lisäksi kirjanen ois kirjoitettu swahiliksi ja lukittu jonnekkin himalajan huipulle.
Tuosta on jo kirjoitettu kirja. Musitaakseni nimi oli jotain "How to understand women - for men" ja kirja sisälsi jotain 100 tyhjää sivua ja vaan tekstin "You don't"![]()
Ja pakko perään todeta ettei muut ku naiset saa miestä tuntemaan oloonsa näin surkeeksi.. ei maistu ruoka,uni, höyryttely. Oon juomisen lopettanut tuossa vuositakaperin mut välillä tuntuu et kunnon kovalevyn nollaus kooma vois olla paikallaan.. mut sen jälkeistä moraali krapulaa ei kukaan kuolevainen kestä hengissä.