Pt:n ja vamon kanssa käytän sitä pt:n mukana tullutta kaulusta jolla saa lukittua tankin sopivaan korkeuteen. Vamon kanssa hirveän herkästi painaa keskinastan alas ja sit ei enää ilma kulje.
Pt:n ja vamon kanssa käytän sitä pt:n mukana tullutta kaulusta jolla saa lukittua tankin sopivaan korkeuteen. Vamon kanssa hirveän herkästi painaa keskinastan alas ja sit ei enää ilma kulje.
Agalla oon tehny silleen että löyhästi kiinni että jää parin millin rako ja sit tolla vamon omalla kauuksella kiristän ruuvvaamalla kaulusta irtipäin että kirii raot umpeen ja tulee tiivis paketti, eikä vaaraa että keskinasta uppoaa mihinkään.
Preparing for the Vapocalypse
Olen harkitsemassa Vamo V5 ostoa.Pitääkö laite ääntä kun se katkoo virtaa sillä 30hz taajuudella?
Vähän sellanen kalkkarokäärme se on, mut ei häiritsevä.
Purkautuuko tuo koneisto näkysälle kun vaan repäsee yläosan irti? Onko johoissa yhtään varaa nostella? Jotain pitäs tehä kun sisukset hölskyy ja välillä ei oikein höyryjä tunnu lähtevän
Kyllä purkautuu ja on niissä johdoissakin varaa, omassa oli pari senttiä. Se prässäys osaa olla ensimmäisellä kerralla todella lujasti kiinni.
Vamolle saa tällaista split-settiä jolloin siitä tulee gripper-tyylinen modi.
Omaan silmään erittäin kaunis väkerrys, valmistajaa en nyt muista mut hinnat liikkuivat siinä 65-85 euron välillä riippuen Vamon versiosta. Hinta mielestäni Ilman modia, pelkät osat vain.
Liian kallista Vamoksi, koskas Fasttechiltä sais vastaavan kopion... Olis ainakin myyntimenestys.
Pituutta modille 18650 akulla kertyykin enään seittemisen senttiä.
Rrt5pvH.jpg
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Määki
Me2
Jaahas pitäiskö sitä jyrsiä tollanen sitten? Mulla perkele mitää vamoa ole mutta näyttäs olevan porukalla kiinnostusta?
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Tossa pitää miettiä miten vetää plussan kiinni, mekaanisesti vaiko piuhalla.
Niin täytyy. Pitää yks frendi pyytää kahville niin näkee vamon ja oisko toi millanen homma toteuttaa
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
So I shrink my Vamo ...
Tuollaisen löysin
Kertokaahan aloittelevalle hyörysteliälle onko vamon v2 ja v5 välillä kuinka suuria eroja. Kumpi kannattaisi hommata ensi modiksi? Molemmissa tulisi kangerin clearot mukana. v2:sessa protank 2 ja v5 kaksi t3s:sää.
Se alkuperäisien kittien myyjä pistää asiakkaat juottamaan sen akun plussapiuhan siihen levyyn itse, mielestäni huono ratkaisu mut toimii sekin.
Tottakai paras vaihtoehto olisi mekaaninen plussa akkuputken ja vamopään välille mut vaatii enempi työtä valmistaa.
Mulla oli aiemmin v2, joka meni puolittain rikki - ei höyryä enää kuin stäkätyillä 350-akuilla ja niilläkin välillä heikosti. Maanantaina sain fasttechilta v5:n ja tässä tuntuis olevan hiukan lyhyempi jälkipoltto. Sitten tuo topcappi on v5:ssa mallia kierteillä oleva, eli saa pois putsausta varten tms. Muutenki dripwell on paljon tilavampi kuin v2:ssa. Summa summarum: imo osta v5
E: niinjoo ja osta stainless, mun kromatusta v2:sta kului pinta melko nopeasti rumaksi ja epämiellyttävän tuntuisaksi :/
Viimeksi muokannut Capu; 20.11.13 kello 20:53. Syy: lisäys