Andy ilmaisi sähköpostitse lähettäneensä mulle uuden 1000mAh eGo-akun palauttamani tilalle. Oikein hyvä!![]()
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Se on hyvä että muilla pelaa.
Itse tilannut 5 päivää sitten
ei postitusta, ei vastauksia maileihin.
Ja toisille paketit kyllä kiitää.
Libertyllä homma pelaa todella hyvin, sieltä tilaus tehty tässä välissä ja pitäisi huomenna olla jo perillä.
Kyllä harmittaa, aikaisemmin ollut peleonin suuri fani.
Okei jos on paljon tilauksia homma ok, mutta olisi kiva saada jotain ilmoitusta.
2 x passthru akkua tulossa peleltä, libertyltä katsoin että ei ollut ja tilasin normaali xl 900 mah manuaalin, ja nyt ottaa päähän sekin ku huomasin että alemalla rivillä oli tarjolla
passthru.
[url=http://www.youtube.com/user/Vapofukster?feature=mhee[/url]
mitenkäs tällanen asia kannattais hoitaa kun tilasin tavaraa ja pankki ilmeisesti on ottanut jostakin syystä 50zl välistä???? Pankkisiirrolla maksoin. 121,24zl maksoi ostokset.
Hi,
Sorry, the bank took a fee for the payment of 50 zł.
Information, payment can not be at our expense.
You can pay by credit card, bank deposit on why cerebral basket?
I have only 71,24 PLN
Andy
eGo-t
Se mainitaan sivuilla, että jos välttämättä haluaa käyttää pankkisiirtoa joutuu maksamaan siirtokulut. Maksat siis uudestaan puuttuvan osan+siirtomaksun jos paketin haluat.
Ja seuraavaa tilausta varten tutustut Paypalin käyttöön.
1. Siirto näkyy heti
2. Ei läheskään noin suolaisia piilokuluja.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Kiitoksia vastauksesta. pitääpä tehdä itelle toi paypal. hieman kokemattomana ja tietämättömänä kun menin tilaamaan niin näin siinä käy. No mut ensi kerralla viisaampana.
eGo-t
Oppirahat maksettu
PP on hyvinkin simppeli apuri.
Auttaisin, jos en olisi töissä/puhelimella kirjoittele.
Kysymyksen aktivoinnista voinet laittaa Pieniä kysymyksiä-ketjuun. Ja käsittääkseni SiB77 auttaa/vastailee yksityisviesteihin o/
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Tosta löytyy ohjeet http://www.maksukamu.com/paypal/ paypal perusteisiin suomeksi. Tuntuu herättävän kysymyksiä päivittäin, joten joku naulattu ja lukotettu ohje SÄIE olisi hyvä työntää tähän ketjuun!
Onko tosi että paikallisosuuspankin kautta tämäkään ei onnistu????
eGo-t
Vihdoinkin eilen sain vastauksen Andylta jossa hän lupas lähettää paketin viimeistään eilen, ei mitään muutoksia tilaus-statukseen vieläkään. Ei vissiin kannata peleonilta tilata jos on kiire. Nopeammin saa jopa kiinasta nykyään![]()
Tähän jo vähän vanhaan juttuun pitää vastata:
Juuri viimeviikolla totesin, että sekä mustikka ja mansikka tukki mun bogen cartot n. 3 päivän käytöllä, eli määrällisesti n. 10ml nestettä meni läpi.
Vastaavasti taas yhdellä bogella oon nyt vetänyt 10ml mentholia ja samaan cartoon aloin täyttämään minttua, jota on nyt mennyt 5ml, eli yhteensä sen 15ml
eli tuntuu myös, että mustikka ja mansikka tukkii cartoa helpommin. Menthol/minttu nesteellä tää tuntuu vielä toimivan ihan hyvin, uskoisin, että vielä päivän voi imeskellä ja sitten roskakori kamaa.
Yksi tilaus tuntui kestävän aika pitkään lähettää ja kyselinkin sen perään sitten. Sain hieman omituisen vastauksen, meinaako tuo että pitäisi lopettaa tuolta tilaaminen vai päinvastoin?
"Hi,
Euro will be cheaper, stop buying.
I do not think about thousands of orders, is a small family business and do not plan company.
The increase in sales is temporary, weak support for the Polish Post.
Andy"
Kyllä onnistuu, mutta en todellakaan suosittele. Joudut maksamaan kaikki siirtokulut ja ne ei todellakaan ole mitään halpoja.
Tutustu ihan tosissaan tuohon paypaliin jota on moneen kertaan mainostettu täällä, voit sitä kautta käyttää pankkikorttia (VISA debit) eli maksu lähtee pankkitililtäsi ihan normaalisti ilman älyttömiä siirtokuluja.