Sivu 18 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8141516171819202122 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 515

Aihe: Yli 40 euron mekaaninen putki.

  1. #341
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,245
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Toisekseen, haluan että mulla on 2 kitaraa.
    Mihin kaks riittää?
    Mulla on kolme sähköstä (eri vireille tietty omat), 3 akustista (halpis "leirinuotiovehe", hieman laadukkaampi kotilaite ja -60 luvun Landola ihan vaan fiiliksen takia) ja elektroakustinen.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Ota asioista selvää ennen ku kitiset
    Mut eihän siinä ois mitään kivaa sitten..?

     
     
  2. #342
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Ja taas meni mettään että kolina vaan kuulu. Juu, ec on kopio les paulista, ihan niinku on ruokankaan unicorniki. Mut toi dv8r ei kyl ole kopio randystä. Osaatko googlettaa että mistä kepistä originaalissa onkaan kyse

     
     
  3. #343
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mihin kaks riittää?
    Mulla on kolme sähköstä (eri vireille tietty omat), 3 akustista (halpis "leirinuotiovehe", hieman laadukkaampi kotilaite ja -60 luvun Landola ihan vaan fiiliksen takia) ja elektroakustinen.


    Mut eihän siinä ois mitään kivaa sitten..?
    2 riittää kotisoitteluun. Toinen e-vireeseen maidenia ja muita varten ja toinen d/drop-c sit lopuille

     
     
  4. #344
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Ja taas meni mettään että kolina vaan kuulu. Juu, ec on kopio les paulista, ihan niinku on ruokankaan unicorniki. Mut toi dv8r ei kyl ole kopio randystä. Osaatko googlettaa että mistä kepistä originaalissa onkaan kyse
    Ei mua niin kauheesti nuo suunnikkaat kiinnosta.
    Muistelin vaan että Randylla oli tuommonen nimikko mallina jacksonilla
    Too big to fail

     
     
  5. #345
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raaka-Eki Näytä viesti
    Ei mua niin kauheesti nuo suunnikkaat kiinnosta.
    Muistelin vaan että Randylla oli tuommonen nimikko mallina jacksonilla
    Ei ollu. Älä ny mee sekottaan randyä tähän. Oot just osottanu, että sul ei oo mitään faktatietoa yhtään mihinkään ja oot liian laiska edes selvittämään asiaa.
    Soot hauska tapaus. Oo ollu näin kivaa pitkään aikaan

     
     
  6. #346
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    vitun virerunkkarit, jos ei perinteisellä e-virellä saa soitettua niin menkää takasin kouluun

     
     
  7. #347
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    vitun virerunkkarit, jos ei perinteisellä e-virellä saa soitettua niin menkää takasin kouluun
    Syytä Ammotin veljeksiä ku tekevät biisisä liian alhaalta

     
     
  8. #348
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Jaa se oliki tommonen "edgy" flygari.
    Katoin väärin pieni kuva kännykässä.
    Too big to fail

     
     
  9. #349

     
     
  10. #350
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,245
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktva Näytä viesti
    Lähinnä verrata sitä insinöörityön määrää. Lähes jatkuvasti puhutaan siitä tuotekehityksen nielemästä työmäärästä näiden putkien osalta ja mielestäni edelleenkään rosteriputkea ei voi millään asteikolla verrata kelloihin.
    Mun mielestä taas voi..
    Nimenomaan samoilla "arvoilla" kuin kelloja, autoja, kahveja tai melkeen mitä vaan;
    Jos henkilö haluaa vain liikkua paikasta A paikkaan B, se on ihan sama tapahtuuko se sillä tonnin rutkulla vaiko Maybachilla, jossa on oma kuljettaja.
    Jos joku haluaa juoda kahvia pelkästään kahvinjuomisen ilosta, tai kofeiinin takia, sille on aivan sama onko se halvinta Rainbowta, vai maailman kalleinta kahvia, joka apinat on kerran syöny ja joka on murkattu elefantin kiveksien alla.
    Jos joku haluaa käyttää kelloa pelkästään ajan katsomiseen, niin sillä ei ole väliä maksaako se 40€ vai 1000€, ihan sama vaikka oliskin kuinka insinöörityötä käytetty miljoona tuntia sitä tehdessä.
    Jos taas joku haluaa vaan putken, jossa on kytkin jota painamalla saadaan jollain tapaa virtaa atomisaattorille, sillä ei taida olla väliä onko se putki 20€ vai 200€..?

    Mikäli taas halutaan "jotain muuta", tai henkilökohtaiset mieltymykset vaikka sanelee sen, minkälainen nappi on putkessa paras omaan käteen, niin yleensä siitä mun ymmärtääkseni joutuu maksamaan enemmän, paitsi toki, jos omasta mielestä se 1000€ auto, halvin kahvi, parin kympin kello ja halvin mahdollinen putki on omiin mieltymyksiin parhaiten sopiva..?

    Onko tässä vertauksessa nyt joku epäkohta, tai jääkö pointti edelleen epäselväks?

     
     
  11. #351
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Nyt kun puheeksi tuli soittimet niin 200 vuotta toiminut ranskalainen pianotehdas Pleyel joutuu lopettamaan toimintansa kun asiakkaat ostavat nykyään kaukoidässä valmistettuja tuotteita. Pleyel tunnettiin varsin innotiivisenä piano- ja flyygelivalmistajana mutta niin vain kopiot koituivat heidänkin tuhokseen. Lähde Irvailivat, että olisiko se hyvä juttu, jos Pleyel merkillä myytävissä soittimissa olisi Made in China tarra pohjassa.

    :wq

     
     
  12. #352
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    transponointi on keksity
    Mut ei sit voi soitella levyn mukana

     
     
  13. #353
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,245
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    vitun virerunkkarit, jos ei perinteisellä e-virellä saa soitettua niin menkää takasin kouluun

    En mä oo missään vaiheessa väittänykään osaavani soittaa.

     
     
  14. #354
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Mikäs kello Ekillä on?

     
     
  15. #355
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Kyllä mä luulen, että ne sijoittajat oli se sitten sorvaamo tai mikä tahansa, niin haluis nähdä jotain lukuja. Ja mielelään jotain faktaa eikä vaan arvoita, että tähän pyritään. Eli jostain se on aloitettava. Ja luonnollisesti haluavat sitten oman osansa siitä päältä.
    Ja jos tuotetta ruvetaan painamaan 10 000kpl eriä, niin jonkun sitten pitäisi vielä kasata, pakata ja lähettää ne yms. Tiedät varmaan mitä työvoiman palkkaaminen maksaa Suomessa. Toki riskejä voi ja pitää ottaa. Mutta näin perheellisenä ja tällä hetkellä tämän perheen ainoana työllistettynä ei oikeen pysty mitään ALL IN ratkaisuja tehdä. Tämä siis vain omalla kohdallani. Lisätään vielä, että en kyllä itsekkään haluaisi ottaa mitään isoa riskiä perustuen parin kuukuden myyntiin. Ja kuten sanoit, niin siltikin tarvitsee sitä omaa rahaa olla mukana. Kaikki tuntemani Suomalaiset modaajat on nuoria kavereita joten tuskin on mitään älyttömiä summia rahaa säästössä.

    Tosin, mun atoja tosiaan on ollut hyllyssä joka viikko. Nyt tulee pisin tauko, n.1.5 - 2 viikkoa koska osien toimitus viivästyi. Että kyllä niitä tarjolla on. Pajojen toimitus ajat on yleensä useita viikkoja. Se rajoittaa omalta osaltaa toimintaa.

    Kannattaa myös ottaa huomioon, että esim joku Pulse G kopioitiin muutamassa kuukaudessa. Että eipä siinä kauhean kauan aikaa ole myydä omaa suurta tilaustaan loppuun kun jo kiinasta pusketaan paljon halvempaa versiota pihalle.

    Ja kuten mainitsit, että sijoittajia etsiessä saisi sitten olla power pointit ja myyntitaidot kohdallaan. Itsellä ei tuollaisesta ole mitään kokemusta. Ja muutekin kun melkein tyhjästä aloittaa niin on aika monta uutta asiaa mitkä pitiäisi sisäistää. Vuoden parin päästä sijoittajien ja erien määrät voi varmasti olla ihan toinen juttu. Se on aika paljon helpompaa katsoa vierestä ja sanoa, että tehkää enemmän ja lopettakaa itkeminen. Tosin omaani ei VIELÄ ole kopioitu, mutta monta muuta jo on. Ja harmittaa muiden puolesta kun tietää kuinka paljona aikaa ja vaivaa ihmiset on niiden eteen nähneet.

    Ja kannattaa varmaan sekin muistaa jos kukaan ei olisi lähtenyt tekemään näitä, niin ei olisi mitään kopioitavaa. Mutta jokainen saa tehdä valintansa ostaako aidon vai kopion. En tuomitse. Mutta aidon ostamalla mielestäni tukee kehitystä ja sitä, että niitä mahdollisesti tulevaisuudessa olisi paremmin saatavilla. Toki on varmasti niitäkin jotka harkitusti tekee vain tyyliin 200kpl erän ja se on siinä. Mutta kotimaisista modaajista ei sellasita taida löytyä. Tai no ketä nyt ihan harrastepohjalla tekee.
    Itselle juuri saapui kolmas osa erä pajalta. n.15 min sitten.
    Nyt aletaan pesemään ja tekemään esivalmisteluja kasausta varten. Että viikonloppuna varmaan on osa siitä saldoilla.

    Mutta mutta, itse ainakin yritän kasvattaa yritystä hitaasti, mutta varmasti. Ja luulenpa, että ostajia löytyy molemmille puolille. Niitä jotka mielummin ostaa kiinalaisen ja niitä jotka ostaa alkuperäisen. Ja kannattaa muistaa, vielä että alkuperäiset pitää hintansa paljon paremmin.
    Arvostan ja ymmärrän pointtisi. Uskon kuitenkin, että ne joilla on varaa ja halua ostaa se aito niin sellaisen ostavat ja ne jotka eivät sellaista osta vaan hankkivat kloonin niin eivät ikinä tulisi sitä aitoa ostamaankaan. Tuskin tulee dna20 modien 1:1 kopioita ihan heti. Tuollaisen mekaanisen kopsaaminen on helpompaa ja halvempaa eikä voi sössiä niin paljon.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  16. #356
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    maailman kalleinta kahvia, joka apinat on kerran syöny ja joka on murkattu elefantin kiveksien alla.
    Ei tässä lähe oikein päivä enää käyntiin millään muulla.

     
     
  17. #357
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Mut ei sit voi soitella levyn mukana
    hommaa basso

     
     
  18. #358
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Pari ristiriitaista seikkaa olen tässä vapoyhteisössä huomannut, eli:

    1.) Kun väitetään, että enemmän rahallisesti laitteisiin panostavilla tämä touhu on mennyt harrastukseksi. Kun taas halpishöyryttimien/kloonien omistajille koko touhussa on vain ideana pysytellä erossa tupakasta. Pyh sanon minä. Ei kenenkään joka "vaan yrittää pysyä erossa tupakasta" pöydät notku kymmeniä Inaweran tai Hangsenin diy-aromeja (ku on niin halpoja) , baseja, niksaa, meshii, kanthalii, silicaa, pumpulii, vaippoja, pulloja, purnukoita, miljoonaa erilaista kiinadripperii, ja käytä huomattavan paljon aikaa saadakseen sen joten kuten toimivan setupin Steam Turbine-klooniin kunhan siihen on ensin modannu siihen isommat ilmareiät.

    Ainakin jos ite yrittäisin pysyä erosta röökistä, mulla olis siihen pikkuisen yksinkertaisemmat kamat. Twist+Evod, Aspire+Spinner vaikkapa . Eli ollaanpa nyt rehellisiä kun heitetään tuota "toisille tää on vaan tapa pysyä erossa tupakasta"-läppää. Harrastusta kaikki, mutta kaikki panostaa omalla tavallaan.

    2.) Toinen seikka; se syy miksi monet ostaa klooni-Nemmyja tai Chi_Youta on hyvin ilmeinen. Halutaan komia ja edullinen putki. Kivannäköinen laite.Tämä on täysin ymmärrettävä, selkeä syy missä ei mun mielestä ole mitään ihmettelemistä. Eli se ulkonäköseikka vaikuttaa siellä ostopäätöksen takana. Sitten samaan aikaan leukaillaan kun "postaillaan kuvia niistä kiiltävistä putkista" "Paljonko sullakin on noissa rahaa oikein kiinni?" ja koko ajan annetaan ymmärtää että itelle ei ulkonäöllä ole mitään merkitystä "kuhan on laite joka tulittaa, ja jonka toisesta päästä tulee höyryä". Kaksinaismoralismia sanon minä. Ei kai ne kloonit olisi niin himoittuja, jos ne aidot ei oikeasti olisi viehättäviä. Miksi sitä sitten ihmetellään että joku on sellaisia mennyt ostamaan? Muistan kun Lavatube/Bolt/Bombshell-hemmot täällä leukaili aikoinaan jatkuvasti Kultaisista Kreikkalaisista toisille kun GGTS-buumi oli vielä voimissaan. Annas olla, kun ekat kloonit tuli markkinoille niin kaikki oli aivan pähkinöinä niiden perään.

    Eli ollaanpa nyt rehellisiä tässäkin, ulkonäkö ja design merkitsee ainakin jotakin myös halpisten ja kloonien ostajille. Turha nosta itseään jalustalle puolin taikka toisin.

     
     
  19. #359
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    hommaa basso
    Mul oli 7 vuotta mut sit mä en jaksanu enää.

     
     
  20. #360
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonihot Näytä viesti
    Onneks meillä on tuo toinen kotimainen mihin kiinanihmeet ei vielä pahemmin ole kotiutunu.
    no se paikka se vasta haitarista on. vitun hamsterien runkkaushiihtorinki

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •