Kyllä ne perinnät tiedetään...![]()
![]()
Liittyminen maksaa sielusi, annat pikkusormen se vie koko käden, toisen jalan, pernan, toisen munuaisen, oikean jalan akillesjänteen, suhteellisuudentajun ja viimeisenä järjen
Vittu et taas mennään ilman luistoestoo, meinaa livetä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Jotenkin musta tuntuu että jasso on täällä seuraavaks tiistaina...![]()
Kyl jasso tarttet jo nelivedon, on sen verran kovasti jo irti rukkasesta![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Oon tiistaina todennäköisesti tällä palstalla, Jalippo vanha ennustaja
Mulla on neliveto ja kyllä harhat johtuu just tosta![]()
Pitänee pistää luistonesto takas päälle![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Perintä menossa.
jalat.jpg
Pikkironkeloija
No teillä kehnot eväät, vaikka mamma ei kotona olekaan en mää viitti mitää kalianlutkuja litkiä niillä tuu ku hulivilisonnalle, kunnon evästä olla pitää.
![]()
^Pilkottaako siellä snellmannin 89% lihaa nakkipaketti joukossa? Oli erittäin mieluisa yllätys kaikenmaailman jauhonakkien joukosta tuollanen löytää kaupassa.e060.gif
Mää kans ku kaikki muutki! Illan eväät:
576640_10151798750819538_1482114592_n.jpg
Isänpäiväkaakku vähän jälkijunassa.. Hyvää oli ja hieno tuli! Vaikken ole vuoooooosiin kakkua koristellutJeeee! Kohta arrowiin setuppia.. Katotaan laantuuks into
![]()
About ~6vk ilman tupakkaaPaljon vaikeuksia ollut, laitteet reistailleet ja nesteet loppuneet mutta en ole retkahtanut polttamaan savukkeita.
RSST mukana duunissa tänään ja toimii kun junan vessa. JES!Protankissa toimii sen verran hyvin tuo itse väkerretty setuppisetti, joten ajattelin kokeilla evodeihin myös. Noh eka kusi heti alkuun mutta toinen, kolmas ja neljäs pelittää perkeleen hyvin. Long Bottom Leaffia, Edeniä ja Papillon Organicin Forest Fruittia ladattuina Evodeihin ja kyllä kelepaa. Ihan erilailla toimii näillä, verrraten tehdas päihin. Ja pumpulilla mennään. Hyvä päivä, vaikka duunissa vähän hommat kettuilikin.
![]()
Työllä ja tuskalla sain tungettua wanhaan huaweihin moternin käyttiksen! Miljoonan ja muutaman "helpon", "varman" ja niin vallanki v*tun "näppärän" konstin kautta 5 tuntia, 5 kaljaa, montakoliemilliä niksaa, ei paha suhde.
Josko tuo puolivainaa tuosta sais jatkoaikaa, ei niinku millään raaskis uutta kännykkää...![]()