Eukko anto luvan ostaa provarin, paukkasin heti kympiltä niksattomalta hakemaan. Ei tätä turhaan kehuta, on kyllä mahtava laite!!
Eukko anto luvan ostaa provarin, paukkasin heti kympiltä niksattomalta hakemaan. Ei tätä turhaan kehuta, on kyllä mahtava laite!!
Tänään tuli postilootaan reo grande + chalise 2. Odottelin pakettia huomiseksi mutta myyjä oli ninjaillut ja pisti matkaan jo eilen. Toisesta misteristä jouduin luopumaan tämän takia mutta kaikkeahan pitää kokeilla. Vähäsen tämän kanssa on kyllä opettelua kun on 70+%vg ja pikkupikku pumpuli microcoili chalisessa mutta voi namnam. Mainaistakoon pyhäinhäväistyksenkin uhalla että zeesus kun defun ry4 maistuu nannulilta pumpulilla
![]()
Jesh!
Meni se auto läpi katsastuksesta![]()
Muutaman korjauskehotuksen keräsi mukaansa; Palanut parkki, liian ylös sohottava sumuvalo ja kokonaan pimeänä olevat rekisterikilven valot.
Kilven valojen vika taitaa olla samaa sarjaa sen kanssa ettei takaluukussa toimi pyyhkijä tai pesinkään.
Farkku, johdot menee omassa systeemissään. Pakkasen murtamia nuo johdot taitaa olla. On tuota käytetty pajalla jo tuon takia kun poltti pesurin moottorin.
Maha täynnä kalmarinrenkaita. Jos mulla olis isompi pakastin, raidaisin lähiseudun Lidlit tyhjäksi noista renkuloista.![]()
Laonovelle iso kiitos pleikkarista, hitto ku on ollu kivaa tämän illan.
Meitsi on maannu sohvalla ku silakka ja pelannu vaan pleikkaa.
Jos joku väittää että tämä on perseestä, se on homo.
Jos joku väittää että grafiikat ei riitä, se on homo.
Kyllä tää on vaan harvinaisen fantsua hommaa pelata konsolilla sohvalta käsin![]()
"Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"
Pleikka 1 ja Syphon filterit+ castlevania Symphony of the night! Niin monta unetonta yötäPuhumattakaan Medal of Honourista ja Metal Gear Solidista....
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Osaako joku heittää lonkalta, mulla olis yks 2.5" levy kaapissa, jos sen heittäis tuonne sisään niin mistä mä saisin ne tuet levylle?
Se vissiin ei oo ihan plug&play että se levy pitää tukea tonne, mitä lueskelin.
Ja sitte sie kovolla on windows, haittaako?
Tartteeko levy olla alustettu vai voiko sen tökätä tonne ja alustaa pleikalla?
"Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"
Pleikka alustaa levyn ite. Exän pleikkariin pistin tueksi pari legopalikkaa, hyvin pysyy kun eihän sitä pleikkaria nyt liikutella kun sen kovon sinne kerran laittaa. Jos on tarve siirtää eri paikkaan niin nappaa kovon pois ja laittaa uudestaan takas. Eipä se tuki maksa ku reilun kympin mutta en onnistunut Suomesta löytämään.
No jo oli helppo homma.
Ja tuon takia mä keitin kahvia.
Hoksas vain miten toi pääty aukeaa niin sitten homma olikin ohi minuutissa.
Pistin teipillä päädystä kiinni sen levyn keskelle, tuli napakka ja näppärä.
Nyt se tuossa alustaa itteänsä..
Kahvia?
Mites asennuskaljat?
Aiheeseen liittyen, tyttö tekee kolmea hammasta kerralla, sain ekan kerran nukuttua yli 5h neljään vuorokauteen viime yönä! \,,/
Osaltaan haittaa se että kello oli jotain kahdeksan aamulla.
Osaltaan se että meikäläinen on koti-isä ja poitsua pitää hoitaa niin ei viitti alkaa kiskoa.
Ja vielä osaltaan se että kaapissa on vain kolme koffia (koff, pthui) joista ei tule kuin vihaiseksi kun ne loppuu.
Keitin siis kaffia![]()
Eli oikeestään se, että on poitsu kotona oli se ratkaiseva este
On se kello kolme jossain...
Tuli syksyllä laitettua tori.fi:n myyntiin kodinelektroniikkaa myyntiin ja eilen meni viimeinenkin laite pyyntihintaan.onneksi on höyrylaite puoli kunnossa, niin vois tilata vaikka uuden mikseripöydän.
Vielä löytyy nurkista digiraituria sun muuta musiikkivehjettä ja räkkiä, jos nekin pistäis rahoiksi, niin emäntäkin vois tykätä, kun lähtee turhaa rojua maailmalle ja ehkä sekin vois saada pienen osan rahoista jollain tavalla.![]()
Misteri :3 mukavan helppo setupoitava, puoleen tuntiin jo höyrysi kun olin laitteen luukusta poiminut. Tää on kyllä mun uusi rakkaus. Ja isot kiitokset smamille kaupoista!
Vapaapäivä! Alkaa insinöörikoulutuski olemaan mun osalta aika loppusuoralla. Ens kuussa kunhan saa tentit suoritettua, on paria kurssia lukuunottamatta kaikki kurssit suoritettuna. Inssityön aihekin löyty suhteellisen kivuttomasti ja homma on lähtenyt rullaamaan suunniteltua aikaisemmin. Ens keväänä mulle lätkäistään insinöörin paperit kouraan ja pääsee ihmettelemään että miksi nykypäivänä tekniikan alalta ei löydy töitä![]()
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Veronpalautus
Mihin roposet sijoittais
Pitäskö joku hyvä clearo ostaa testiin, evod? Ei saa maksaa yli 10e![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.