"suojelurahoja"
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Päivä ja combo, ei sitä hampsterix... Puuttuu kuvasta Aku#24 kun ato on palasina pöydällä viriteltävänä ja f20 nokassa PulseJoutuu virittämän et saa muihinkin kiinni
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Ymmärrä noita 650 akkuja. Liian pienet vehkeet housuissa niin täytyy isotella putkella![]()
Kyllä mä meinasin kotikäyttöön hommata parit 18650-akut, sama kai se minkä kokoista pötköä kotona imeskelee![]()
Kaikki pienihän on tietty tosi "söpöä", vai mitä WiitisEi vaines, näppärä kokohan toi olis kantaa jos ei tarvis raahata töissä vara-akkuja kassillista samalla. 18500 koossa on sentäs jonkinmoinen kompromissi koon ja keston kannalta.
Ai niin tämähän oli kuvaketju:
2013-11-04 22.37.05.jpg
Laivasto kasvaa![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Siitä oivallinen myyntiartikkeli höyrystinkauppialle. Manbageja(mieluiten kiiltäviä) heiveröisille höyryttelijöille, jotka ei jaksa kantaa 18650 putkia mukana. poke.gif
Saattaa kyllä käydä niin, että tätä täyspitkää misteriä joutuu kesävaatetuksen myötä tulevaisuudessa vähän lyhentämään sekä keventämään
Viimeksi muokannut Naamapeikko; 05.11.13 kello 00:17.
Joku Suomessa toimiva alan verkkokauppa voisi ottaa tämän Kamry K103 rosterimodin myyntiin. Luulen ettei jäisi myymättä.
Viimeksi muokannut blender; 05.11.13 kello 08:26.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
On toi Astro (kiina) kyllä pieni ja nätti!! 18500 sisällä. 18350:lla oli jo naurettavan pieni.
1383068_435405379898269_1947877030_n.jpg
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
.
WP_000676.jpg
18350 koko paras koko
tässä uusi perheen jäsenkyllä ensi vaikutelmattodella hyvät,taitaa olla yksi niistä mitkä jää käyttöön
niin on lällääläää
tuli vaihdossa ja tää on jasso kyllä oikeesti aika maukas ato
saan tosta kohta ton yhden 10ml pullon tyhjäks niin laitan nallea siihen ja heitän postiin.
kerkeis sulle sit ennen vkl
E:sitten kun joku osais kertoo mikä tää sehroid on v1 vai v2? sarjanumero on #1428
tietäs vaan jos joskus revi pohjan irti että on ko tää sillä johdolla vai "nastalla"
Kyllä se litran lekakin kelpais... Ees puol litraa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.