Joo ei mulla ole tollasta ollut yhtään... Mutta jos se on yhtään semmonen kuin ne kiinalaiset kloonit niin en ihmettele jos joskus vähän suuttuukin![]()
Joo ei mulla ole tollasta ollut yhtään... Mutta jos se on yhtään semmonen kuin ne kiinalaiset kloonit niin en ihmettele jos joskus vähän suuttuukin![]()
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Hyst! Älä paljasta mutta guruuden myötä tuli rölliltä perintönä pumpuli, joka ratkaisee kaikki ongelmat!![]()
On kyllä tosin itelläkin käyny mielessä koittaa vielä kertaalleen Kayfunia, mutta tällä kertaa syöttää sille pumpulia ja kattoo saako silläkään meshille kilpailijaa..![]()
Sillä silmällä pitäen mä tän otin vielä viimeistä kertaa kokeiluun, ja Lite kun on vielä varsin huokea niin mikäs siinä. Kaiffarit on kyllä rehellisesti ollut mulle aina murheenkryyni, vasta tätä edeltävän opin setupoimaan hyvin, mutten täydellisesti.
Mistä tätä liteä kannattaa lähteä hankkimaan että saisi järki hinnalla? Käytetty kanssa kelpaa jos jollain ylimääräisenä![]()
Näyttäs olevan vähän joka paikassa loppu, mutta Pink Mulelta ja Cloud 9 Vapingilta noita saa parhaiten yleensä. Kannattaa C9V:n muistutuslistaan mennä, ne ilmottaa aina hyvissä ajoin kun on tulossa hyllyyn. Siellä oli hinta muistaakseni 66£ kun taas Pink Mulella oli jotain 75€.
Liteä on Pink Mulella hyllys: http://pink-mule.com/KAYFUN-LITE-SVO...=kayfun%20lite
0.25mm kanthalista kiepautin 2.5mm poranterän ympärille.
Tattista, sitä ei vissiin montaa kieppiä sitten tullut, itsellä 5/4 ja 1.7ohm, ihan normaal 2x2mm ekowool setuppi. Toimii aika kivasti, pitänee huomenna kokeilla tota pumpulia, ja ens viikolla sitten "oikea" microcoil jahka 0.30 ja 0.32 kanthalit saapuvat.
Mitä kokemuksia tosta nicr-langasta (mitä hyötyä siitä saa vrt. a1 kanthal)? Vai onko enemmän mesh-setuppeihin?
Nichrome on enempi juuri sopiva silicaan/pumpuliin, koska lämmetessään herkästi vähän "venyy". Kanthal taas on paras genesis-atoihin koska kestää lämpöä enemmän.
Oolrait, pistin sitten 0.32mm (AWG 28) ja 0.28mm (AWG 29) nikkelikromit Zivipfiltä tulemaan.
Noniin, ostin puuvillapalleroita ja äsken 4kpl niitä 30min kiehuttelin kattilassa, annan yön yli kuivua ja huomenna kokkeillaan miten sujuu pumpulisointi kaiffarissa.![]()
Vuotaa meikäläiselläkin toi täyttöruuvi, nesteenä HoLin Papillon Organic Forest Fruits ja Green Apple.. Joku patentti pitänee siis väsätä.
Jotenkin tuntuu että lite tirskauttaa herkemmin täyttöaukosta kun nestepinta laskee tarpeeksi.
Kasvaako paine niin paljon että ruuvin kierteiden välistä rupee falskaamaan, satunnaisesti tuota tekee ei aina.
Hyvin olematonta vuotoa havaittu Litessä täällä kans tuossa täyttöruuvissa. Jonku ohuen tiivisteen siihe sais menee varmasti.
Ei paljoa jää ruuvi pinnan yläpuolelle jonku kymmenesosamillin, riippuu tietenkin kuinka paksusta muovista tiivisteen tekee.