Dual coil, 3 kieppiä 0.32 kanthalia molempiin ja 2.5mm silica kaksinkerroin. Wooooowww toimii aivan järjettömän hyvin! Paras ostos pitkään aikaanTodella paksua ja lämmintä höyryä
Suosittelen!
Dual coil, 3 kieppiä 0.32 kanthalia molempiin ja 2.5mm silica kaksinkerroin. Wooooowww toimii aivan järjettömän hyvin! Paras ostos pitkään aikaanTodella paksua ja lämmintä höyryä
Suosittelen!
Ja nyt quad-coilia testiin, 8 v ja ohmit varmaan jotain 0.6. Aivan järkyttävän kuumaa ja kosteaa höyryäEhkä pysyn dualissa suosiolla
![]()
IGO-W (RDA) | esmoke.fi
Ketään tutustunu L:n isoveljeen? Vois koittaa jonkun dripperin ostaa, niin tota aattelin.
Oivoi, liian pienet reiät.
Vai saako tuon lisähinnalla fiksumpaan 2 X 2 mm kumpupilvien tuotantoa ajatellen?
KGO & Twist
Olet jo 90% voitolla kun edes harkitset setupin tekemistä. Se loppu 10% on helppoa kuin heinänteko!
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Oletkos koska ollut viimeksi niittämässä?
Toi vertaus ehkä toimi ajalla "ennen paalaajaa".![]()
KGO & Twist
Asia vilpitön, Hervanta kuulee ja kuittaa![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Saa RSST:n kanssa opettelu huilata hetken ja ajattelin kokeilla dualcoilia keitetyllä extra pumpulilla tähän iglu weehen. 0,8ohmia vastusta ja ihan mukavasti pöhisee k101 nokassa. Aika vaivattomasti syntyy setuppi jälleen urdun poranterä tyylin mukaisesti. On se helppoa tuohon meshiin verrattuna, ainaki poropeukalolle![]()
Pumpulit tuli sähellettyä igluun. .32mm jöötiä ja tietenkin sitä epähuomiossa tuli kiepautettua kierros liikaa. Vastukseksi tuli 1.4. Kyllähän tuo toimii.
Nestettä tuo kyllä hörppäs ihan hauskasti.
pumpuli.jpg
Pitänee uusi coili väkertää vähän myöhemmin. Jos vaikka käyttäisi tuota .28:aa ja käyttäisi pykälää pienempää poranterää. Nykyiseen käytin sitä mikä osui ekana käteen, olisikohan ollut 3mm
W versio tästä kyllä pitää hommata. Tuli kiroiltua noiden ruuvien kanssa kun pihdeillä sai vääntää momenttia että .32 lukittui sinne kunnolla![]()
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Dual coil Toddin ohjeen mukaan.
3mm silicaa, 0.2 Kanthalia ja ihan menevä vekotinhan tämä on
Pientä näpertämistä näille sormille, mut onnistui jotenkuten kutennii.
UD IGO-W Dual Coil Dripper - vapegear.co.uk - YouTube
E: Tosiaan noita ilma-aukkoja SAA suurentaa. Eli kannattaa hankkia IGO-W4, jos ei omista poraa.
Viimeksi muokannut MrDelirium; 06.11.13 kello 09:52. Syy: Vanha pää
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Tein tuohon uuden setupin pumpuli wickillä. Tällä kertaa sain ohmit pudotettua tuonne 1,4 paikkeille. Toimii oikein mukavasti. Kieltämättä isommat ilmareiät olis kova sana. En omista valitettavasti poraa, ja hyvä niin, koska mun käsissä se olis hengen vaarallinen kapistus. Pitää kattoo, jos tilais jossakin välissä esmokelta toisen. Sieltä näyttäs saavan valmiiksi isommilla aukoilla.
Itse tilasin 2x1mm rei'illä ja ollut niihin ihan tyytyväinen.
| Diablo Hybrid (Polished) |
| Nemesis (Vape Pit) | "Nemesis" x2(Mixed & SS) | "Caravela" x2(Mixed & SS) | "Stingray" (SS) | "K100" |
| H-Atty (Maxi) | Somnium Novum | KFL+ x2 | "Russian 91%" | Caterpillar | "IGO-L" |
Vamo V2, Vision Spinner 650mAh x2, Mini eGo-T, Pyrex DCT, ProTank II, Mini ProTank II v2, Mini Davide, eVod
20131106_161414.jpg20131106_161400.jpg
Dualcoil, 0,30 kanthal ja 0,25 silica, ohmeista ei tietoa mutta hyvin pöhisee...