Jooei, EAn napin hinnalla irtoaa jo modi Kiinasta.![]()
Jooei, EAn napin hinnalla irtoaa jo modi Kiinasta.![]()
KGO & Twist
No, ite pystyn elämään sen napinkin kanssa, vaikka sitten pitääkin uusia toisinaan. Niin kauan ku menee takuuseen niin ei haittaa mua, kun muitakin vermeitä on. Mutta jokainen tyylillään ja jokainen budjetillaan, herra tietää miltä mun hylly näyttäis jos olis rajaton budjetti.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Ilmeisesti joku osaa kirjoittaa vieläkin epäselvemmin kuin trolli. Sori OT!
eka veto maaliin niin ei oo nollista paineita
Ei hätää, minä oikoluen!
"Kaverilla oli EAmod sen jälkeen, kun thaimaalainen prostituoitu varasti Provarin. Kaveri käytti EAmodia yhdessä 3.0 ohm cartomisaattorien kanssa. Oli hyvin sekalainen pussi, tosin iso akkukapasiteetti ja mahdollisuus käyttää Kick-piiriä olivat hyvä ominaisuus. Jos etsii mekaanista modia ja löytää EAmodin halvalla, se on hyvä vaihtoehto."
Anteeksi.
E: Ei ollut millään tavalla tarkoitus ilveillä kenellekkään, teki vaan mieli perseillä.
Tässä tuli hiukan õ_Õ ....
Ja melkein olin yhtymässä tähän ... kun ei pien mieli meinannut ymmärtää..
Ja vasta tän jälkeen valkeni ja alko hymyttää oikein huolella
Maksupäätteellinen pimperonantokone... BEST EVER!
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Älä kaleppo puskahuutelijoista itteesi ota.
KGO & Twist
Mites ois tollanen? Venäläismiljonääri käytti 653 000 euroa yhteen sähkötupakkaan tyttöystävälleen - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat Siitä vaimolle/tyttöystävälle edullinen alotuspaketti.
Voi luoja. Eihän se nyt tyhmä ole joka pyytää mutta tuohon hintaan silti olisi jo olettanut että pohjaputkena on joku hopeacara tmv. Mutta että oikein ee-sissi. Ei nyt hyvä kristuksen vittu sentään.
Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
-
Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
-
Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22
Käy optikolla ja lue sen jälkeen mitä mun nickin alla sanotaan!
![]()