Sivu 164 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 64114154160161162163164165166167168174214264 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,261 - 3,280 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jason666 Näytä viesti
    Saako veijonilta nappiin tota muoviosaa jos onnistun paskomaan sen? :P
    Meinasin itekki hioo sitä vähä pienemmäks että liike pienenis hiukan. Vaikka tää onki helvetin hyvä, ni jos siitä sais VIELÄ paremman.
    Ota ihan hemmetin vähän kerralla! Testaa aina välissä. Itse vedin ihan muutaman kerran 600 vesihiomapaperilla ja hyvä tuli. Päivitetyllä jousella ehkä paras kun se on hieman jäykempi.
    Vape since 30/05/2011

Westcoast Vape Squad still rollin'

Tai sitten heittää prikan sinne ruuvin alle niin ei tarvitse tehdä mitään peruuttamatonta
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

Höyrykone

Mihinköhän mä kirjoitin äskeisen viestini vai unohdinkohan vaan lähettää.. hmm. no pistetään nyt uusiksi. Mä en yksinkertaisesti vaan saa tätä vehjettä toimimaan. Ensin kokeilin silicoilla ja sain mielestäni täydellisen setupin tehtyä ja jätin silicoiden päätkin niin, ettei ne mene niiden urien pohjaan asti vaan jää suurinpiirtein puoleen väliin. Ekat höyryt ihan ok mutta sitten alkoi tulla palanutta ja ei auttanu vaikka miten veivasi nestesyöttöä ja lopulta tuli sitten aina tosta ilma-aukosta nesteet ulos. Tein sitten 200-meshistä u-wickin (0.25 kanthal) ja taas näytti oikein hyvältä ja eilisiltana höyryttelin jonkun tunnin ja toimi, mutta aamulla kun tulin töihin niin tuli taas törkeä palaneen maku eikä top-capin availu tai nestesyötön ruuvaaminen saanut aikaiseksi muuta kuin taas sen vuotamisen. Miten tää voi kaikilla muilla toimia mutta ei mulla!?

Kokeilen vielä illalla kerran tehdä ton u-wickin ja jos ei ala toimimaan niin nähdään myyntipalstalla.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

Höyrypää mPetri's Avatar

Sijainti
    Tampere
    ^Sun täytyy pyytää täältä palstalta joku Tarzan apuun sori ot.. Mun kokemukset 2 kk ajalta Misterin v1 versiosta olivat pääosin positiiviset. Käytin pelkästään silicaa. Näin jälkeenpäin voi kuitenkin todeta, että vähemmän säätöä vaativia silicalaitteita on..

Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|

Höyrykone terokum's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Pari päivää käytössä ollut v1 nyt ja ensin kokeilin silicalla hyi se maistii sille silicalle aina vaan mutta ei siitä enempää ettei paskamyrsky ala.
    Joten meshrulla jalipon videonnkatoin ja kokeilin saatana laakista toimii ihan sika hyvin ei vuoda vaikka miten pitää ja maistuu todella hyvälle. Kyllä olen tyytyväinen ja tämä jää kokoelmaan aivan varmasti caran ja chaikan,dogin seuraksi

Höyrykone tero's Avatar

Sijainti
    Tampere

MISTer -hybridi

Kait vähän siitäkin kiinni kuinka tehokkaan setupin yrittää saada. Vähemmän vastuskieppejä - tarvitaan parempi wickkaus. Vuotamaan en ole saanut kertaakaan kun nestesyötön vaan avaa laite ylösalaisin ettei ruuttaa kammioon avatessa nestettä vaan ilmaa. En kyllä äkkiseltään montaa yksinkertaisempaa silica-atoa keksi. Squape ehkä mutta siitäkään ei itsellä kokemusta. Ja squape siitä syystä että aton hattu ei ole kierteillä atossa.

Niin slisätään silicasta että en saanut 3mm toimimaan kolmosversiota hyvin, tukki liiaksi nestevirtaa eikä wickannut tarpeeksi. Ohuemmalla pelas ok vaikka silicat oli pohjalle about eikä kuitenkaan vuotanut. Toki en montaa päivää silicalla ajellut mutta ok.

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Myös jos jostain kohtaa on kanthali irti meshistä niin aiheuttaa samanlaisen dryhitin kuin liian kuiva wick vaikka wickaiskin täydellisesti.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    Mihinköhän mä kirjoitin äskeisen viestini vai unohdinkohan vaan lähettää.. hmm. no pistetään nyt uusiksi. Mä en yksinkertaisesti vaan saa tätä vehjettä toimimaan. Ensin kokeilin silicoilla ja sain mielestäni täydellisen setupin tehtyä ja jätin silicoiden päätkin niin, ettei ne mene niiden urien pohjaan asti vaan jää suurinpiirtein puoleen väliin. Ekat höyryt ihan ok mutta sitten alkoi tulla palanutta ja ei auttanu vaikka miten veivasi nestesyöttöä ja lopulta tuli sitten aina tosta ilma-aukosta nesteet ulos. Tein sitten 200-meshistä u-wickin (0.25 kanthal) ja taas näytti oikein hyvältä ja eilisiltana höyryttelin jonkun tunnin ja toimi, mutta aamulla kun tulin töihin niin tuli taas törkeä palaneen maku eikä top-capin availu tai nestesyötön ruuvaaminen saanut aikaiseksi muuta kuin taas sen vuotamisen. Miten tää voi kaikilla muilla toimia mutta ei mulla!?

Kokeilen vielä illalla kerran tehdä ton u-wickin ja jos ei ala toimimaan niin nähdään myyntipalstalla.
    Onko kuinka VG-pitoista nestettä käytössä? Omat nesteet nyt 75VG/25PG eikä se tosiaan vaan wickkaa kunnolla, täydellä tankilla.
    Sitten kun nestesyöttö on auki eikä tavaraa tule niin sormi reijälle ja 1 imaisu, äänestää kuulee että neste siirtyy ja taas maistuu.

Omat setupit on nyt tupla 2mm silica, 1 pää/nesteura, 4/5 kieppiä 0,25 kanthal 1,1ohmia. Ja wickin päät n.3mm urissa.

Alipaine tankissa vaan kasvaa liian suureksi jos on liian paksua nestettä. Sama se on ainakin Kangerin clearoissa, ei saisi laittaa tankkia liian täyteen jos haluaa toimivan optimaalisesti heti alusta.

Nämä nyt vain omia mietteitä ja käytössä hyvinkin VG-pitoiset nesteet.

Sitten kun ketjussa vetää niin atokammio lämmittää nestettä melkoisesti ja sitten vasta hyvin wickaakin.
    Viimeksi muokannut Hannu; 22.10.13 kello 12:24. Syy: lisäys

Höyrykone

outo juttu, kun puhaltelin ilmareiän kautta varmaan puolet nesteistä pois, jätin pöydälle lojumaan ja harkitsin tupakan ostamista niin nyt ~tunti myöhemmin tämä taas toimii niinkuin pitääkin vaikka nestesyöttö on vaan ihan vähän auki... Ehkä ongelma ei ole setupissa, en vaan osaa käyttää tuota !? jmlt... Nesteenä House of liquidin Eden!
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

Höyrykone tero's Avatar

Sijainti
    Tampere
    En tiä juu muuta kun tuon paineen mitä tankkiin menee kun ruuvaa hatun kiinni. Ja sen saa juu purettua kun kääntää tipin alaspäin vielä kun nestesyöttö kiinni, jolloin ylös nousee ilmakupla. Ja sitte kun ruuvaa tipistä nestesyöttöä auki, ylhäältä ilmaa menee kammioon eikä nestettä mikä voisi sitten valua ilmareiästä. Ja juu vaatii kanssa että pikkasen ilmaa jää tankkiin ettei aivan kierteitä myöden laita nestettä.

Miten tää voi kaikilla muilla toimia mutta ei mulla!?
    Mulla toimi eka mesh-setup suhteellisen kivuttomasti, mitä nyt oli vähän opettelemista ton nestesyötön kanssa. Sillä vetelin viikon onnellisesti kunnes tuli tarve JOSTAIN SYYSTÄ purkaa ja tehdä uus muuten samalainen, mutta .25 kanthal vaihtu ribboniin. Se toimi kiitettävästi, mutta ennen pitkää iski dryhittiä joten laite taas auki. Eipäs onnistunukkaan ja kaikki mahdolliset vikatilanteet ehdin käydä läpi moneen kertaan, mutta nyt ehkä 20 ahkeran nypläys tunnin jälkeen on taas kelvollinen setup, ehkä jopa "hyvä".

Pointti oli, että ei tämä ainakaan itelle helppo masiina loppujen lopuksi sitten ollutkaan, mutta kai tässä jo voiton puolella ollaan. I-Chybrid on se toinen laite mihin oon meshiä virittäny ja on se kyllä hurjasti helpompi mun nakeilla setupoida, mutta muuten tykkään Misteristä paljon enemmän.

Mainittakoon vielä, että tota meshin ja coilin rajaa kun kattelin kattolamppua vasten niin näytti hyvältä. Kirkasta kylppärin valoa vasten sieltä löytykin sitten hurjat rakoset oikeasta kulmasta katottuna. Taitaa olla mun suurin ongelma tällä hetkellä päästä niistä minirakosista.

Höyrykonkari Ällistysmies's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Olisko Veljon mitään saumaa saada titaanista lyhyttä tankkia, jos osien valmistus toteutuu? Joko normaalin tilalle tai sitten ylimääräisenä.

Edit: Mielummin molemmat.
    Viimeksi muokannut Ällistysmies; 23.10.13 kello 00:29.

Toi lyhyt titaaninen tankki olis kyllä parempi kuin se normi kokonen
    Nestemäärän ero ei ole kuitenkaan noissa tankeissa niin hirveen merkittävä.

Höyryttelijä

Sijainti
    Kerava
    Oon käyttäny aina 3mm höttösilicaa MISTerin setuppeihin. Eilen tein päähänpistona vielä helpomman setupoinnin toivossa tavallisesta 3mm silicasta. Eihän tää wickaa juuri lainkaan. Koko ajan joutuu kompensoimaan jollain tempuilla, että ei lyö kuivaa. Menee setupit vaihtoon kyllä kun töistä pääsen. Höttösilicalla ei ole ollut ongelmia.

edit: Silica tosiaan aina tuplana coilin kohdalta.

Höyrykone tero's Avatar

Sijainti
    Tampere
    No oon kyllä koettanu mainostaa että 3mm liian paksua Mutta hyvä jos muutkin kokee saman ni ei tarvi itekkää enää yrittää mitä jos. Höttösilicasta ei itellä infoja mitä moinen..

Höyryttelijä

Sijainti
    Kerava
    Juu, 3mm tavallinen ei ainakaan tunnu palvelevan meikäläistä. Höttösilica, noh, se on semmosta hieman ilmavampaa ja pirun helposti purkaantuvaa, eli hieman veemäistä tavaraa verrattuna tavalliseen. Ominaisuudet taas nesteenkuljetuksessa tuntuvat olevan pirusti paremmat näin empiiristen havaintojen perusteella. Oiskohan tuota pirulaista saanut peräti VJ Modsin verkkokaupastakin. Nyt on huono tarkistaa kun on kauppa matalana. Joku viisaampi voi toki kertoa mikä tuollaisen höttösilican oikea nimi on.

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Olisko punottu hienosyinen silica oikea sana ? -> Silica wick -lanka imulanka 3mm punottu
    toi ainakin toimii kuin junanvessa herrassa mutta suosittelen katiskaa

Höyryttelijä

Sijainti
    Kerava
    Juuri tuo tavara kyseessä! Meikäläisen viimeisimmistä silicahankinnoista taitaa olla aikaa jo 8 kuukautta niin ei muista edes mistä on hankkinut. Eli terokin vaan testaamaan pätkän verta tuota. Meikällä ollut luottokamana.

Titaaniosille ei löytynyt tarpeeksi innostusta, joten unohdetaan ne ainakin toistaiseksi. Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta!

Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Titaaniosille ei löytynyt tarpeeksi innostusta, joten unohdetaan ne ainakin toistaiseksi. Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta!
    Minä jo unelmoin titaani misteristä...

Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •