Akussa saattaa olla 5-click lukko päällä. Napsuta nappia muutama kerta nopeasti, niin eiköhän ne valot ala vilkkumaan. Tuota en itse koskaan meinaa muistaa uusien akkujen kanssa...
Akussa saattaa olla 5-click lukko päällä. Napsuta nappia muutama kerta nopeasti, niin eiköhän ne valot ala vilkkumaan. Tuota en itse koskaan meinaa muistaa uusien akkujen kanssa...
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Kyllä nää ego vehkeet on suoraansanoen täysin perseestä kaikki, olipa millainen akku tai atomisaattoori, tai tankkicarto,mega duali tai mikä lie, ei näissä poveri riitä kuin pariin hyvään hatsiin ja se on siinä loppu pelkkää palaneen paskan käryä. Imeä saa kuin korsteeni ja pienet pihinät tulee ja nekin niin kuivat että kurkkuun käy, täysiä mailamanlopun vehkeitä saa....na. Kyllä näillä naiset pössyttelee mutta,entäs sitten kun raavas mies aamukahvin jälkeen vetää pössyt ja tulee pelkkää palaneen makuista pihinää kurkkuun se syö miestä se. Vittu, kaikkia kikkoja on tullut kokeiltua ja lopputulos on se että analogisiin ei enää ole paluuta vaikka kuinka ego vittuilis, mä näytän sille vielä per...le.![]()
Vähän alkoi tuntua siltä että tässä tapauksessa ongelma on siinä tuolin ja monitorin välissä
Tosi hyvin toimii eGot varsinkin bogeilla ja mega dual coil cartoilla.
[/quote]
No siinähän se ongelma juuri onkin, varsinkin näin perjantaina ja muutaman oluen ottaneena niin tuntuu jotenkin että sitä nikotiiniäkin tarvitsee sata kertaisen määrän että kolahtaaPitäs lähtee poistuolin ja monitorin välistä.
Olisi tällainen aloittelijan kysymys eli tilasin uk-eliquidista Ego Tank Starter Kitin ja siihen 30ml 25mg:sta Kentucky Applewoodia ja höyryä tuli hyvin ja kurkussakin tuntui hyvin kun sitä sauhutteli. No sitten alkoi mehu loppua ja tilasin paradise vape uk:sta 20 ml puteli aniseed balls high & hawaii 5 oh high. Putsasin atomisaattorin ruokasooda/etikka-kombolla. Uutta mehua tankkiin ja huomasin että höyryn tuotto oli heikompaa, maku ei ole kovin vahva ja kurkkutuntumaa ei oikeastaan yhtään vaikka vahvuus pitäisi olla samaa luokkaa kuin kentuckyssa. Neste on mostly pg koska olin lukevinani täältä että tuohon ego-t malliin sen pitäisi soveltua. Kävikö nyt sitten niin että tilasin vääränlaista nestettä vai voiko eri valmistajien tuotteissa olla noin suuria eroja. Suurkiitos jo näin etukäteen jos joku jaksaa aloittelijaa hieman valaista tässä mieltä askarruttavassa ongelmassa![]()
Applewoodissa toki on tavallista parempi kurkkutuntuma ja höyryn määrä. Tuo kuulostaa ihan normaalilta PG mehun ominaisuuksilta. Höyryttele pois vaan. Kyllä PG:stäkin saa kunnon höyryn ja kurkkutuntuman mutta sitten pitäisi olla volttisäädettävä laite kourassa.
Olen tekemässä tilausta tuolta libertyflightsiltä ja ajattelin samalla, että tilaisin sieltä vähän osia tuohon ego-then, nii mitä sieltä suosittelisitte tilaamaan, tällä hetkellä ei muuta erikois osia kun lowresistance atomisaattori. Ja enempi höyryn tuotto olis kyseessä?
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Onkos nuo tavallaan ''sama-asia'' ? Ja löytääkö kukaan tuolta sitä drip päätä, ku semmonen kuulemien mukaan ois iha ok ottaa siihen päähän kanssa?
Joo sama asia, mega dual coiliin mahtuu vaan enemmän nestettä. Bogea varten tosiaan kannattaa hommata 510 mallin driptip!
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Paljonkas nuihin sitä nestettä mahtuu et enemmän vai vähemmän ku normi tankkii?
Tuossa on aika hyvä ketju kartoista
http://www.e-savuke.com/forum/sahkot...ia-1085.0.html
Mikä mahtaa olla 2pv ollut ego-t ja maistuu vähän välii palaneelle?
Tuun kohta hulluks näitten vehkeitten kans, eli tilanne seuraava:
Laitteisto koostuu:
1xnormi ato
2xlr ato
dual coileja
2x650mah akku
1x1100mah akku
Normi ato toimii kaikkien akkujen kanssa, kuten myös toinen lr atoista, toinen lr ato ei toimi kuin 1100mah akun kanssa. Dual coilit ei myöskään toimi kuin 1100mah akun kanssa.
Kaikki osat siis toimivat jonkun kanssa eli mikään ei ole ns paskana mutta mistä tällainen voisi johtua?