Misterissä alsaputki, kun lähti rosteriset dr. Hanukselle koristeltavaksi. Erittäin pätevä kaksikko tämä.
Misterissä alsaputki, kun lähti rosteriset dr. Hanukselle koristeltavaksi. Erittäin pätevä kaksikko tämä.
WP_000597.jpg
käyttikset tällä hetkellä. putki haussa tuohon aton alle on vielä...
vieläkun omat diy atmos labin tiivareista onnistui helvetin hyvin niin kyllä kelpaa![]()
Kai se pitää tässä vaiheessa tulla kaapista ulos ja myöntää että mesh vie ja silica vikisee.![]()
Mukava huomata ettei tämä nyt vallan pirkkafoorumiksi ole jämähtänyt![]()
Amatöörin litkukaappi, pelkät pohjakanisterittoisaalla
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Hei tulkaas joku siivoomaan mun työpöytä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Toi akkustäkki o paras 2x18490 + 1x18350
Katsos purkkaviritys on kasassa vielä
Toista pukkaa pian
tuun siivoo jasson pluidit
thoros ehti ensin mutta mäkin voisin tulla jasso siivon sun pöydän. Sun ei tarvis ikinä enää nähdä noita roskia.![]()
loput akut kahdessa laturissa, Aku#24 mökillä
pitäs löytää nätti kapee ato siihen. Ehdotuksia
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
son inhottavaa kun kathalin jämät nipistelee jalkapohjissa,liemet pitkin pöytiä on tahmaista,meshin palasia siellä täällä kaikki työkalut hukassa,kaasu loppu tohosta. mä hoidan pois ja humps samalla yks h-atty palkaksi![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Hetken aikaa mietin mini-gayfunia mut ei vittu anna luonto enää periksKyllä se pitää katiskaverkolla nestettä kuljetella
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.