LUULTAVASTI suurin osa on haalareiden taskun pohjalta... Tuli siis duunissa nakattua modi väärään taskuun![]()
LUULTAVASTI suurin osa on haalareiden taskun pohjalta... Tuli siis duunissa nakattua modi väärään taskuun![]()
Vihjailetko jotainei se mitn, asia korjattu ja ato maksettu
Tosin versa dripperikin maksettu jo reilu viikko sitten eikä vielä ole näkynyt, taidan jatkossa luottaa vain Puolalaisiin modaajiin
P.S. mahdanko käyttää liikaa hymiöitä....ja pisteitä.......................................... .......................................
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Aivan, kohta pidetään uudestaan hiudemarssi tai hiudeiltama, jossa Ahe laitetaan ottamaan sellainen huikka, että euro-kähtäviä hirvittää![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Mutta mites saadaan tuo Neiti Jalippo samalle taipaleelle![]()
Huudatte huikkaa, niin kyllä vanha messikapteeni jostain herää henkiin ja vastaa asianmukaisesti kutsuhuutoon... voisin vaikka messin kelloa kilautta pari kertaa.![]()
Hulluthan kantaa kaiken mitä mukana tarttee ja kehuu vielä olevansa aina askeleen edellä![]()
Pitäisköhän vielä vähän..
Sattui löytymään sopivaa putkea ja ei raaskinut noihin full kitin putkiin kajota.
Nyt on sitten Xtra full kitti v2
Tällainen saapui eilen postin mukana. Noin päivän käytön jälkeen fiilikset ovat todella hyvät. Nyt on chalice II ok setuppi, Mutta pitänee viel tänään vääntää uus ihan kokeilu mielessä jos vaikka paranis viel tuosta hieman.
![]()