http://youtu.be/8yFdkVRp3uE
n. 20 minuutin kohdalla juttua Diablo Onesta
Spoileri!
Ilmoitan täällä kun Onet tulee saldoille
Mahtuukos muuten tämän lasikuulapuhalletun (1.2?) 18650-putkeen stäkättynä kaksi 18350?
KGO & Twist
En usko että mahtuu. En ole koskaan kokeillut.
No, kyllähän ne "mahtuu", mutta...
Ei taida auttaa edes 16340-akkujen käyttö riittävästi..
Jep, suosiolla subohminen meshi.
Tuntuisi vain 1.5 mm antavan helposti kuivaa, onko porukka 2.5 mm parrua testannut?
Hehkutella toki joutuu, mutta onko antanut 3 kiepillä .32 jo yliwikkausta?
KGO & Twist
Vihdoinkin Diablo kunnossa. On noissa tiivisteissä aika isolta tuntuvat erot.
Hattu menee nyt todella kivuttomasti paikoilleen, saa nähdä vuotaako.
Valitsin silmämääräisesti pienimmät tiivisteet tankkiin ja hyvin meni paikoilleen.
Ei siis kannata yrittää väkisin tunkea tankkia paikoilleen jos tiivarit vaihtaa.
Mulla on 2mm vaijeri ja meshiä ympärillä niin että menee nihkeästi reiästä.
Toimii hyvin .32 ja 3 kierrosta. Itse tykkään enempi 4 kierrosta tolla langalla.
Olen vissiin niin tottunut näihin Diablon höyryihin että eilen tullut Mister poistui takavasempaan ja Diablolla mennään.
On aika suorittaa seuraavaa arvontaa. Tällä kertaa jaossa on 2kpl Hybridejä, Blue Label sekä Red Label:
Tässä kaavake minkä täyttämällä osallistut arvontaan. Arvonta suoritetaan 15.10.2013 klo. 14.00.
https://docs.google.com/forms/d/1xcN...pez_g/viewform
Osallistuttu, sit eikun sormet ristiin ja odottamaan ku kuuta nousevaa ^^ jos kerrankin sais jottai näi hehkeetä![]()
I see my vision burn, I feel my memories fade with time
But I'm too young to worry
These streets we travel on will undergo our same lost past
osallistuin :3
![]()
Eläessään mitään arvonnoista voittanut, mutta eihän se estä osallistumasta kuitenkin.![]()
Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!
Kännykällä otettu kuva mustasta Diablo Onesta, nämä menee huomenna laserin alle ja toivottavasti ovat kasassa perjantaihin mennessä:
![]()
Milloin nuo onet tulee saldoille?
Yritän saada ne saldoille perjantaihin mennessä ja osan otan mukaan espoon miittiin
Sivujen kautta tulee myyntiin ja vajaa 20 laitetta.
Diablo Reaver lopullinen topcap, akkujen pituuden suhteen säätöä on 2.5mm ja atojen suhteen 3mm eli varmasti saa istumaan kaikki mahdolliset laitteet
![]()