Olisikos muuten Mister modattavissa Squapeksi?
Äkkiseltään luulisi, että riittäisi eristävä lisäpala deckiin ja postien korvaaminen ruuveilla, jotka pitäisivät lisäpalikan paikoillaan. Wikkikanavien ei kai tarvisi olla eristettyjä?
Olisikos muuten Mister modattavissa Squapeksi?
Äkkiseltään luulisi, että riittäisi eristävä lisäpala deckiin ja postien korvaaminen ruuveilla, jotka pitäisivät lisäpalikan paikoillaan. Wikkikanavien ei kai tarvisi olla eristettyjä?
KGO & Twist
http://youtu.be/GO9l16zGFa8
Eli lähinnä se, että ei tarvisi tehdä U-wikkiä, vaan meshi makaisi deckin urissa.
KGO & Twist
Mä en oikein tiedä onko mun spekulointi edes hedelmällistä kenellekään, mutta vastaanpa nyt kun kysyttiin.
Eli tuossa voisi olla joku eristävä pala (ehkä PEEK), johon olisi porattu reikä ilma-aukolle, jolloin se ilma-aukko jäisi syvemmäksi kuin nyt, jolloin paine ei ehkä imaisisi mehua suoraan läpi.
KGO & Twist
Olisko tankin putki sotkeentunut akkuputken kanssa?
Tuleeko nappi ollenkaan ulos kun kierrät akun kanssa kiinni? Jos, laita pieni prikka napin ruuvin ja mustan eristeen väliin. Kunhan se on sen verran ohut, ettei ruuvi jää eristettä ulommas.
Viimeksi muokannut DaMulQ; 30.09.13 kello 14:04.
Itse olen käyttänyt tankkia myös 350:sen putken korvikkeenaYksi asia enää uupuu Mister-setistä ja se on 510-adapteri. Näin saisi Misterin kiinni dna20-modiin kätevästi...
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
^Ei kun sulta uupuu M20-kierre DNA20-modista.![]()
Lukitusrenkaan mukana pyörii myös tulitusnamiska.
Sitten kun kääntää lukitusrenkaan niin että vois tulittaa niin tulitusnamiska jääkin alemmas ja taas
pitää avata koko nappi, kääntää sisäpuolelta tota kupariosaa ylemmäs että osuu akkuun. <-selvästi sanottu
Eli millä sen kupariosan saa lukittua niin ettei pyöri?
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista