voe juma mikä tankkeriilmotas sitte koska teet nuita muillekki
jäätävä
Pohjat saivat uuden kodin.
Pakkas-Paavo on hieno coktaili, joka koostuu 250 ml VPG18, 200 ml VVPG13, 30 ml PG54 ja 60 ml PG0. (Eli periaatteessa kaadoin kaikki pohjanesteet samaan pulloon ja ravistin). Toi VVPG on oma nimike pohjalle, jossa on 75% VG-pohjaa.
KGO & Twist
Kyseinen laite ollut vasta muutaman tunnin käytössä, joten mielipidettä hieman hankala muodostaa... Tuon säätämisen kanssa luultavasti pääsee huomattavasti parempiin tuloksiin, tai ainakin tuntuu siltä. :Mitä olet tykännyt? Mulla tuo on ehdoton ykkönen. Pois en vaihtaisi.Ensimmäisen vartin aikana en saanut ulos kuin erittäin palaneen makuisia höyryjä
Palaneen maku on muuttunut jo höyryteltävään muotoon... joten säätäminen jatkukoon! :P
Nonni, latausta ensin ja testiin. 14650 e-power & Don, pekka ja pätkä. Latauksessa 18650 & 18350, lataukseen pääsyä odottaa 14650.
Don on kyllä snadimpi mitä ois ajatellu. Jopa isompana ok kokoinen.
Spoileri!
Lavatubessa ei ole akun purkauksien varalta reikää, ehkä siksi että sellaista ei IMR akun kanssa tarvitse. Monissa muissa modeissa turvareikä on akun korkissa, mutta halusin olla erilainen ja sijoitin reijän eri paikkaan, ja paljon isompana kuin muut (12mm).
Jos tämä turvareikä osoittautuu erityisen turvalliseksi, saatan painaa sellaisen tuohon toiseenkin tuubiin.![]()
Reikä myös vähentää Lavatuben painoa merkittävästi. Oikeanpuoleinen tuubi painaa 56,8 ja reijitetty vain 49,6 grammaa. Yksi reikä siis näyttäisi vähentävän painoa peräti 7,2 grammaa. Tuntuu kyllä hieman oudolta, kun noita reikiä näyttäisi silmämääräisesti mahtuvan kymmenkunta kappaletta, jolloin ilmavuuden lisäksi tuubi muuttuisi myös painottomaksi ???Ehkä tuota pitää kokeilla jonakin perjantai-iltana :P
![]()
Healthcabinin tilaus tuli. Ei pitäisi boget heti loppuman 8)
Kuvan nappi ei sisältynyt tilaukseen.
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
To go with the mini...
Or perhaps the maxi?
Kuvissa poseeraavat 180mAh 901 kanssa kr808-d carton ja adapterin sekä 1000mAh Ego-T HealthCabin Clear Giant Cartomizer V2:n kera. Koitin vierekkäin noista ottaa kuvaa, mutta siihen ei riittänyt kädet kun yhdisti kuvanottotilanteeseen vielä htc:n paskan kameran
Niin ja taustalla vielä eri toimiin rekrytöity kynäteline.
^Onhan tohon kuvia linkitetty, mutta ei ainakaan mulle näy mitään. Liekl URLit oikein?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
PirttilaPoorbox2011(@5V) + Puff Diddy tankki + RY4
![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Kerta kiellon pälle.. Minidon ja trple coil. Kirpsakat mentholhöyryt.
Spoileri!
Tankit rivissä.
Oikealla 5ml Liquinator, keskelle Smokin DCT ja vasemmalla 8,5 ml liqu.
On se aikas iso.![]()
KGO & Twist
Tankkeja ei ole koskaan liikaatälläkertaa diy Genesis tankki
![]()
Bombshell on parhautta!
ei saatana. jätkillä on piakkoin viiniämpärit tankkeina. no ei siinä jos tykkää...
http://www.youtube.com/watch?v=JfCgjBdTh4c
![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."