Sivu 146 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4696136142143144145146147148149150156196246 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,901 - 2,920 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

Höyrykone popilo's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Kerrataanhan vielä tuo täyttö:

1. Kierrä nestesyöttö kokonaan kiinni
    2. Avaa yläcappi
    3. Täytä säiliö, korkeintaan capin kierteisiin asti
    4. Peitä ilmareikä peukalolla
    5. Ruuvaa yläcappi kiinni, viimeiset 5 kierrosta hitaasti ja samalla sivuttain nitkutellen
    6. Höyryttele, kunnes saat ekan merkin dry hitistä
    7. Käännä mister ylösalaisin
    8. Avaa nestesyöttöä korkeintaan puoli kierrosta (jos on tiukassa, kokeile paperi välissä, jos ei vieläkään aukea laita kuminauha imuputken ympärille ja käännä siitä)
    9. Jatka höyryttelyä, aina kun saat dry hitin, kierrä kierros lisää auki.
    10. Kun dry hittiä ei enää tule, nauti.

HUOM! Anna aina nestesyötön avaamisen jälkeen laitteelle hieman aikaa reagoida, äläkä rupea heti ruuvaamaan hullusti nestesyöttöä jos tulee dry hittiä. Alkuun liikkeet rauhallisesti, kunnes wickaus on kohdallaan. Siitä eteenpäin julmettua pilveä ulos.

Ps. VITTU! Tätä tyttöystävän luona kirjoittaessa laukesi palohälytin soimaan ja nainen sekä kämppiksensä tikkana ylös ja paniikkiin... Vitun mister.

E: Tästä eteenpäin kuulemma höyryttely sisätiloissa kielletty.. Ihan niinkuin omasta kämppiksestä ei olis ollu tarpeeksi haittaa tälle harrastukselle... Huoh....

Höyrykone Leggins's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Mä laitan vähän paperia ilmareiän eteen ja ruuvaan heti nestesyötön auki täyttäessä. Pikkusen sieltä valuu, mutta mitä sitten. Lopuksi puhaltaa tippiin ja eiku höyryään.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Mä laitan vähän paperia ilmareiän eteen ja ruuvaan heti nestesyötön auki täyttäessä. Pikkusen sieltä valuu, mutta mitä sitten. Lopuksi puhaltaa tippiin ja eiku höyryään.
    Ihan hyvä pointti. Jotenkin sitä vaan etsii laitetta joka toimii ilman voodoota, ruuvareita, narkkineuloja tai runkkupapereita ja jonka voi täyttää helposti ja siististi nakkikioskilla, pilkun aikaan ja naidessa.

Höyrykonkari Jason666's Avatar

Sijainti
    KouvolaPunx
    Laitampas tännekkin. <3

Hakuaako joku vaihtaa alumiini 350putken teräksiseen?

P9270106.jpg

MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Ihan hyvä pointti. Jotenkin sitä vaan etsii laitetta joka toimii ilman voodoota, ruuvareita, narkkineuloja tai runkkupapereita ja jonka voi täyttää helposti ja siististi nakkikioskilla, pilkun aikaan ja naidessa.
    En mä ton täytössä mitään runkkupapereita ainakaan käytä. Varmaan kymmeniä kertoja tullu reissussa täytettyä toi ja kun ilman hosumista hoitaa sen ni ei tarvii mitään vuotoja pyyhkiä. Sen verran pyöräytän paidanhelmassa jos suuosaan on jääny nestettä kun korkin on ottanu pois ja laittanu takas, mut ei se muuta vaadi.

Edit. Lisätään nyt viel sen verran, et oon mä ton myös saanu vuotamaankin ilmareijästä useemman kerran täytön yhteydessä, mut sit kun siihen saa sen oikeen "tuntuman" ni menee leikiten sen jälkeen.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Sullahan on toivon mukaan kädessä sellainen
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Sullahan on toivon mukaan kädessä sellainen
    No näin minäkin toivon ja uskon. Treenailla vielä pitää.

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Mä sain vuotamaan tolla 10 askeleen täytöllä.
    Täytän vaan näin, yläkäppi irti, imuputki kiinni, nesteet sisään, yläkäppi kii hissukseen ruuvaamalla, imuputkee auki ja höyryä tulee eikä vuoda.

Suomivapours
    Vieras
    täyttänyt tankin ja sulkenut yläcäpin, ei nestesyöttöä pysty rullaamaan auki, se on niin tiukassa - olisiko joku painejuttu? Vain löysäämällä yläkäppiä ja vääntämällä imuputken voimalla auki saa nestesyötön toimimaan. Mutta sitten ollaan taas ilmareiän kusemisleveleillä. Yksi epäilys on myös, että tuo nestesyöttökammio hirttää kiinni eikä mene ihan pohjaan asti kiinni, mikä saattaisi aiheuttaa myös nuo kusemisongelmat. Mielestäni siellä ei ole wickiä välissä. Vittu mä oon luuseri, kaiklla muilla on vaan kivaa tän kanssa mööh määh.

mutta kun tuosta täytöstä selviää ja saa putket puhalleltua tyhjiksi, on tämä ihan kunkku laite, mikä kannustaa jatkamaan.
    Samanlainen en ongelma minullakin on, huomasin sen että jos ei yläcappii ruuvaa ihan kiinni niin se ilmasyöttö aukeaa ilman kovaa voimaa en vain tajua vaikka sormi on ilmareiässä kun täyttää tankin niin kummikin sieltä ilmareiästä tulee nestettä, varmaan sinne vielä jäänyt paineita...kuten sanoin harjoitus tekee mestarin, misteriä en vielä heitä rojukoppaan näistä ongelmista varmasti pääsen eroon kun tutustun paremmin herraan

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Ei kai se pelkän ilmareiän tukkiminen sinänsä auta, kun paineet pääsee kuitenkin pihalle imuputken kautta, jolloin nestettä menee kammioon ja sitä kautta ilmareikäänkin kun sormi otetaan pois..?

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Mulla nyt misteri ei suostu antamaan makua. Tein eilen 2 meshisetuppia ja 2 vaijerisetuppia, kaikissa sama juttu. Höyryä tulee mutta maku on kadoksissa. Lisäsin prikat jopa posteihin että tulee mahd. lyhyt matka kanthalilla, nyt siinä on 2mm vaijeri ja 3 kieppiä 0.3 kanthalia.

Onko sillä väliä kuinka ylhäällä setuppi on siitä ilmareijästä?
    Miksi toi värjää nesteen tummaksi samantien?

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Eikö se näin mene mitä korkeammalla setup on -> höyryä paljon ei niin paljon makua lähemmäs ilmareikää setup -> höyryä maltillisesti makua enemmän ja iskevämpää

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Eikai täs muu auta ku koittaa silicalla

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Voinee myös johtua hot spotista, kun meshin kanssa askartelee.. Jos on riittävän "lievä", niin ei anna palaneen makua, vaan kadottaa maun kokonaan.

Höyrykone

Sijainti
    Sorvan kylä
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Mulla nyt misteri ei suostu antamaan makua. Tein eilen 2 meshisetuppia ja 2 vaijerisetuppia, kaikissa sama juttu. Höyryä tulee mutta maku on kadoksissa. Lisäsin prikat jopa posteihin että tulee mahd. lyhyt matka kanthalilla, nyt siinä on 2mm vaijeri ja 3 kieppiä 0.3 kanthalia.

Onko sillä väliä kuinka ylhäällä setuppi on siitä ilmareijästä?
    Miksi toi värjää nesteen tummaksi samantien?
    Omassa käytössä olen huomannut että kun hotspotti niin silloin alkaa neste värjäytymään tummaksi. Silicalla ei sitä ongelmaa olekaan, koska ainakin itse käännän setupin hiukan vinoon tolppien väliin niin ei jää tolpan ja silican väliin tyhjää tilaa käytännössä ollenkaan

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    Itse poistin yläcäpistä o-renkaan, eikä silti vuoda taskuun tai edes ravistelemalla. Nyt ei synny painetta tankkiin ja voin täyttää Herran vaikka olisin kuinka kännissä.
    Vape since 30/05/2011

Westcoast Vape Squad still rollin'

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Joo,o. Selvitin vian ja se vika oli imuputki jonka olin pessy vedellä ja hammasharjalla 2 kertaa.
    Koitin toista imuputkea mikä oli yön yli ollu vedessä likoamassa niin sillä maku on mitä parhain
    En ois ikinä uskonu että tommonen vika vois olla.

e: eikä puffin 3mm silicassa oo mitään sivumakua

Höyrykone popilo's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Se hienosyinen on kyllä hyvää kamaa. Puolentankin jälkeen on se pienikin sivukatku hävinnyt.

Höyrykone

Sijainti
    Sorvan kylä
    Rakkautta ilmassa tänäkin aamuna. Nyt ohmeja jotain 0,8 ja juuri kun iso tankki imetty tyhjäksi imuputken kaulukseen saakka niin aw:n 18350 akussa voltteja 3,2 jäljellä. Eli tietää, kun tankillinen höyrytty, niin akku pitää vaihtaa eikä pääse virrat liian tyhjiin akusta...mister v3 <3

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    Mun vanhoilla akuilla ei välttämättä päästä edes moiseen...olis taas tiedossa akkujen ostaminen. Taitaa olla nuo 18350 sen verran rääkättyjä jo, että annan heille ikuisen rauhan.
    Vape since 30/05/2011

Westcoast Vape Squad still rollin'

Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •