Sivu 144 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4494134140141142143144145146147148154194244 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,861 - 2,880 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #2861
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Oon rämpänny nappia auki aika monta kertaa ja putsannut hyvin. Noi lukitusrenkaan ja napin pinnat vaan kinnaa vastaan, jos paino ei osu ihan keskelle. Näytin tolle lukitusrenkaan sisäpinnalle ujosti hiekkapaperiakin, mutta ei auttanut yhtään.
    Kuulostaa kyl niin tutulle. Kun itse mietin oman MISTerin kohilla et olis tullu susi kappale nappia omalle herralle mukana yli rouheuden takia.. Availin ja vänkkäilin kans vaikka kuinka,enkä keksiny et mikä jeesais.. Nyt toimii ku junan vessa,ja loppupeleis en tehny edes mitää "huoltoja". Peräänkuulutan vieläkin sitä sisäänajoa,ja aikaa..
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  2. #2862
    liian kärttynen toi misteri. totesin että ei tuo silika nappaa sanokaapa joku hyvä meshi tähän vekottimeen jos neste on 50pg 50vg?

     
     
  3. #2863
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Olen käyttänyt 200# ja 325# kummatkin on aivan ok. Suosittelisin 200# Todennäköisesti myös 400# taipuu u-wickin muotoon kohtuudella. Enimmäkseen käytän 50/50 nesteitä nykyään.

     
     
  4. #2864
    ok itellä on vaan 400 yrittäs väkrätä huomenna

     
     
  5. #2865
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    On se nyt perkele! Sais tulla tänne jo!

    Lähetys on vastaanotettu kuljetettavaksi.
    Rekisteröinti: 26.9.2013 klo 15:10:56
    Paikka: SAVONLINNA 20/MIEKKONIEMI 57200

    Lähetys on rekisteröity.
    Rekisteröinti: 26.9.2013 klo 19:55:10
    Paikka: KUOPIO 70000

    Lähetys on rekisteröity.
    Rekisteröinti: 27.9.2013 klo 03:08:04
    Paikka: HELSINKI 00000


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  6. #2866
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Jos itellan ylijumalat suo niin tänään saattaisi itelle saapua, pitäis parit rukoukset vetästä hatusta.

     
     
  7. #2867
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jason666 Näytä viesti
    On se nyt perkele! Sais tulla tänne jo!

    Lähetys on vastaanotettu kuljetettavaksi.
    Rekisteröinti: 26.9.2013 klo 15:10:56
    Paikka: SAVONLINNA 20/MIEKKONIEMI 57200

    Lähetys on rekisteröity.
    Rekisteröinti: 26.9.2013 klo 19:55:10
    Paikka: KUOPIO 70000

    Lähetys on rekisteröity.
    Rekisteröinti: 27.9.2013 klo 03:08:04
    Paikka: HELSINKI 00000
    Miksi et ole vielä hakenut?

     
     
  8. #2868
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Imu oli liian ilmava itelle jostain syystä joten meshirulla ilmareikään ja hyvin toimii.

    Tuntuu että höyryntuotto jää vähän laimeaksi jos ilmareikää ei pienennä. Ilmareijän pinennyksenkin kanssa jää höyryntuotossa itse tehdylle atolle Protank2:ssa.
    Vastaavasti TH on kovempi misterissä.
    Toki johtuu varmaan setupistakin. Mitenkäs se coilin etäisyys suhteessa ilmareikään? Eli lähempänä reikää...? Ei muista enään, kertokaa.
    Jaa tässä v3:ssa liian ilmava ilmareikä? Musta taas tuntuu ilmareiän olevan liian pieni, kun on tottunut ykkösversion isompaan Totuttenpa nyt tähän pienempään, ennenkuin annetaan mitään suurempia lausuntoja.

     
     
  9. #2869
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Omiin höyryttelytottumuksiin tämän V3 ilmareikä myöskin hitusen turhan pieni. Toki puskee näinkin höyryä muita enemmän, mutta tuo maku on sen verran kohdillaan, että hitusen isompi ilmareikä ei vielä sitä latistaisi liikaa.
    KGO & Twist

     
     
  10. #2870
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    No ehkä lausuntoa vois korjata ilmareijän suhteen. Uudella setupilla toimii taas miellyttävämmin.

     
     
  11. #2871
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Jumalauta nyt olen lentänyt taivaaseen ja lentoyhtiönä tällä kertaa toimi Veljon-airlines. Eli toimiva atopää saapui yllätysextroineen ja suuri kiitos siitä kauppiaalle.

    Mutta itse laitteeseen. Tein #200 meshistä uwickin ja siihen 0.3 kantukasta setupin, yleismittarin näyttäessä 0,8ohmia. Itse paketti oli PALJON helpompi tehdä kuin ykkösmisteriin, kiitos kiinteiden tolppien, nyt ei lähde kiertymään se toinen kanthalin pää kiristyksen mukana

    Ja tämä maku on jotain NIIIIIN uskomatonta, johtuen todnäk pienemmästä ilmareiästä. Omasta mielestä, ainakin näin lyhyellä kokemuksella, tuo pienempi ilmareikä on parempi niin on hieman enemmän imuvastusta vrt edelliseen. Nyt kahvia ja defun ryynästä sisään

     
     
  12. #2872
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Hitusen tässä puuvillassa nyt on häikkää, koska tahtoo nesteyttää kunnolla vain syöttö täysin auki, luultavasti liikaa vanua urissa.
    Pitää viikonloppuna tehdä myönnytys Funkkiksen suuntaan ja väsäillä meshistä wikki.
    KGO & Twist

     
     
  13. #2873
    Kyllä näitä mistereitä oli sit vissiin näille kulmille tilattu vähän enemmänkin, kun postipate saapui vasta kun olin jo lähtenyt töihin. Illalla pilkkopimeässä koirien kanssa lenkkeiltyä roplasin postilaatikkoa, ja siellähän paketti odotteli. Illalla en ehtinyt/jaksanut kuin avata pakata ja testailla kierteitä, setuppi sai odottaa aamua ja päivänvaloa.

    Tässä on hieno laite, toimii suoraan paketista. Sopii tälläiselle rähmäkäpälälle naisimmeisellekin. Ei tarvitse porata ja dremelöidä, lisätä tiivisteitä, vaihdella jousia ja magneetteja. Kierteetkin toimivat sujuvasti alusta alkaen, ei tarvitse heti kättelyssä ihmetellä kun metalli hinkkaa metallia.

    Setupointiin katselin parit videot, Defunctan ja Busardon. Kiitos heille informatiivisista pätkistä. Olispa tuon kait saanut terveellä järjellä ja parin aiemman silicavehkeen pyörittelyn jäljiltä muutenkin väsättyä, mutta vara ei kaada venettä. Mä olen luonnostani niin loistava tekemään päin prinkkalaa kaiken minkä voi.

    Setuppi on hyvin pikaisesti kursittu kasaan, siinä olis varmasti ollut parantamisen varaa, mutta kun ei malttanut. Ehkä viikonloppuna uusiksi hartaudella ja rakkaudella. Ei paljoakaan hajua ohmeista.

    Pohjanappi toimii hyvin ja sujuvasti, ilman rahinoita. Mutta koska tää on mulle eka pohjanapillinen, vaatii hiukan vielä totuttelua.

    Järeä ja painavahan tää on, mutta ei kyllä 18650 moodissa olennaisesti EA-modia + dreamia isompi. Ja tän yli pitäis kai autolla peruuttaa että sen sais rikki. Sellaista mä tällä kertaa hain, kun kaikki muu tuntuu mun käsissä hajoavan.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  14. #2874
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Hitusen tässä puuvillassa nyt on häikkää, koska tahtoo nesteyttää kunnolla vain syöttö täysin auki, luultavasti liikaa vanua urissa.
    Pitää viikonloppuna tehdä myönnytys Funkkiksen suuntaan ja väsäillä meshistä wikki.
    Joko oot hommannu puuvillaharsoa? Aiemmin jo mainitsinkin että siitä on helppo tehdä kun saa mittaamalla tehtyä erikokoisia wickejä.

    Nyt tein kahdesta 4cm pötköstä wickin eli coilin kohdalla päällekkäin. Wickit menee uriin noin puoleenväliin. Hyvin tuntuisi toimivan.

    Tämä onkin ensimmäinen kerta kun käytän rosteritankkia, muovinen on hieman ahtaampi sisältä ja vaikuttaisi että hieman ahdistaa VG-nesteillä.

    Nyt toimii erittäin mallikkaasti

     
     
  15. #2875
    Värkkäilin tuossa Jalippon mainioiden video-ohjeiden (kiitos!) avulla Herraan elämäni ensimmäisen mesh-wickin (niitä paria surkuyritystä kiinanpirkkoihin ei lasketa). Oli kyllä semmoinen prosessi, että hauskat kotivideot maksaisi varmaan mansikoita saadakseen tuon nauhalle. No, nyt siellä on semmoinen, jos ei nyt U-wicki niin ainakin jonkunlainen pikkumyy-ruttu.

    Ainakin alkuun toimii. Toki ensin turailin nesteet sormille ilmareiästä ja suuhun imuputkesta - en tiedä onko se edes teoreettisesti mahdollista, mutta täällä onnistuu.

    Ja miten toimii! Huh huh: .9 tuli vastukseksi, Papa smurffia tankkiin ja ahaa, tältä tämän kuuluu maistua. Toivottavasti tämä meshettely osoittautuu paskaksi hommaksi, koska on tossa niin monta silicavärkkiä, että en haluaisi hurahtaa. Mutta just nyt mä oon ihan meshissä.

    Sais vielä ton Misterin napin sujuvaksi, tuntuu, että se vaan jäykistyy käytön myötä.

     
     
  16. #2876
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Humutusta, misteri saapu

    e: evotusta napin aknssa, nyt toimii

     
     
  17. #2877
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    muovinen on hieman ahtaampi sisältä ja vaikuttaisi että hieman ahdistaa VG-nesteillä
    Mullakin samaa vikaa. Tekee ilmakuplan tankin alareunaan kun tankin ja nesteensäädön välissä on liian vähän tilaa. Sitä ilmansäätöä kun ruuvailee edestakaisin niin lähtee taas kuplat liikkeelle, mutta välillä tulee kuivaa kun ei muista pyörittää tarpeeksi usein.

    Aku #19 + Odysseus
    Jazz e-pipe + Penelope

     
     
  18. #2878
    Suomivapours
    Vieras
    Huhuh, tulipa se vihdoin viimein tännekin mister olin jo hermona kun ei kuulunut mitään oli hieman posteljooni myöhässä. Mutta kauniilta tuo näyttää, hieman kattelin kierteitä ym. Tähän mennessä kierteet toimii hyvin vaikka kierteitten välissä hieman moskaa.

    Minä jo säikähdin tuosta tulitusnappista kun ei näköjään toimi ilman akkua sisällä. Huomasin että ei ole sarjanumeroa tässä misterissä? Vai eikö näissä olekaan? Olen saanut sen kuvan että olisi. Näillä näkymin ei ongelmia omassa misterissä ole, kuhan saan jonkulaisen setupin tehtyä niin näkee miten toimii. Kiitokset myyjälle.

     
     
  19. #2879
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rocksolid Näytä viesti
    Huhuh, tulipa se vihdoin viimein tännekin mister olin jo hermona kun ei kuulunut mitään oli hieman posteljooni myöhässä. Mutta kauniilta tuo näyttää, hieman kattelin kierteitä ym. Tähän mennessä kierteet toimii hyvin vaikka kierteitten välissä hieman moskaa.

    Minä jo säikähdin tuosta tulitusnappista kun ei näköjään toimi ilman akkua sisällä. Huomasin että ei ole sarjanumeroa tässä misterissä? Vai eikö näissä olekaan? Olen saanut sen kuvan että olisi. Näillä näkymin ei ongelmia omassa misterissä ole, kuhan saan jonkulaisen setupin tehtyä niin näkee miten toimii. Kiitokset myyjälle.
    Ei oo missään misterissä sarjanumeroa.

     
     
  20. #2880
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Missä se video oli vaijerisetupista misteriin?

    e: Eka setuppi misterissä, meshistä u-wick, 3 kiekkaa 0.3 kanthalia
    Pukkaa lämpöstä höyryä ja paljon!
    Viimeksi muokannut larma; 27.09.13 kello 15:26.

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •