Tuplat coilin sisäss,muuten leikkaan tarkasti veke ylimääräset.
"Ainoa huolenaihe on vähän rahiseva ja reunoilta painettaessa puoltava nappi. Putsasin koko laitoksen ja avasin napin, mutta ei siellä ollut mitään erityistä työstöjätettä. Ilmeisesti tuo napin delrin(?)kaulus on vähän tiukka."
Napista sen verta et itellä "rohisi" nappi myös uutuuttaan ku tokan erän MISTeri itsellä ja abouttiarallaa viime viikosta eteenpäin on alkanu pelittämään _todella_ pehmeästi,eli voi näköjään vaatii jonku tovin sitä sisäänajoa,koska tasasesti se on siitä päivästä lähtien ollut käytössä,ja mitää hiekkapapruja yms. en oo näyttäny napille. Välillä hieman hinkaten 1200 paprulla kontaktipinnoista mähmät veks ja kiiltoa pintaan. Mahtava vehje,ja jaksaa edelleen ihmetyttää välillä! ;D
Natureg0ing is a must..pd!
Joo, mä oon varmaan aika yksin tän haaveeni kanssa. Itsehän tykkään esim Nautiluksesta kuin puuro hullusta, vaikka sinne menee nippa 1,5 ml. Koska Mister on niin helppo täyttää, en näe tota pientä tankin vetoisuutta ongelmana. Eri asia on sitten nuo ruiskuilla runkittavat, niissä sopiikin olla litran tankki, mutta itse en niihin en koske. Mutta kuten sanottu, olen varmaan aika pienessä vähemmistössä tän kanssa. Small tank Pride!
Tää on kuultu miljoonaan kertaan mutta pakko mainita että yksi parhaimmista laitteista kaikin puolin. Luovuin omastani vain saadakseni pyällyksettömän misterin ja se kannatti saatana! Tää laite ei lähde mun omistuksesta vaikka millane rahapula iskisi. Kiitos Veljon! Olet kiitokset ansainnut![]()
Imu oli liian ilmava itelle jostain syystä joten meshirulla ilmareikään ja hyvin toimii.
Tuntuu että höyryntuotto jää vähän laimeaksi jos ilmareikää ei pienennä. Ilmareijän pinennyksenkin kanssa jää höyryntuotossa itse tehdylle atolle Protank2:ssa.
Vastaavasti TH on kovempi misterissä.
Toki johtuu varmaan setupistakin. Mitenkäs se coilin etäisyys suhteessa ilmareikään? Eli lähempänä reikää...? Ei muista enään, kertokaa.
Tottakai mitä lähempänä reikää sitä parempiMaku vahvempi, mutta jätettävä hiukan silicalle tilaa turvota kun neste imeytyy. Liian lähellä ilmareikää oleva silica helposti ottaa ilmareiän kanssa kontaktin ja sitten vuotaa
Itsellä tapana kanthalin kiristyksen jälkeen tapana painaa ihan hitusen setuppia alaspäin, en kuitenkaan kuin pari milliä.
Ykkös eräläinen tosiaan ollut ykköslaitteena saapumisestaan lähtien, rakastan sen työkalumaista tyyliä, ja itselle sopii juuri sellainen elämää nähnyt lookki. Kunhan ei tosiaan ole pelkkää silmänlumetta, mitä se ei misterin kanssa tosiaan ole. Siinä oli pari syvää naarmua valmistuksen jäljiltä, ja ne mielestäni vain komistivat sitä.
Mutta tämä uusi.. samantyyppinen mutta silti samaan aikaan niin perkeleen.. Hieno? Kaunis? Täydellinen tasapaino tyyliä ja tehokkuutta. Huhhuh.
Voi morjens, mun tilaus meni vanhaan osoitteeseen. Kaippa posti sen kääntää, doh..
Pitääkö porukka aina nestesyöttöä auki vai suljetteko höyryttelyn päätteeksi?
Itse ainakaan en sulje nestesyöttöä höyryttelykertojen välissä, ennen kuin pitää alkaa tankkaamaan.
Tuntuisi ainakin tämän puuvillan kanssa olevan sama, onko täysin auki, nestettä kun ei mahdu uimaan ohi ilmaröörille.
Hitusen turhankin tiukka, joutuu välillä vetämään nestettä coilille kylmäimulla.
KGO & Twist
Jostain syystä setuppi ei jaksa imeä nestettä coileille asti jos misteri on seissyt pidempää höyryttelemettä :/ mahtaakoha vaikuttaa jos silicat on vedetty ihan urien pohjaan?
Vaikuttaa.. Kannattaa jättää tilaa sinne uran pohjalle nii aika varmasti loppuu ongelmat kokonaan. Kannattaa myös kaikkien niiden, ketkä ei ole vielä kokeillu tehdä mesh setuppi tähän. On vaan jotenkin niin loistava kampe meshin kanssa.![]()
Ei perhana, muuten loistava laite, mutta toi nappi jumittaa ihan täysin, jos ei paina keskeltä. Keskeltä toimii varsin sujuvasti, mutta jos paino on napin reunalla, niin jämähtää ihan totaalisesti. Mahtaako tämmöinen lutviutua edes ajan kanssa.
edit: toi lukitusrengas taitaa olla niin ahdas, että se nappaa kiinni heti jos painaa napin reunalta.