Sivu 59 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 94955565758596061626369109159 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,161 - 1,180 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

Höyrykone tero's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Njaa ei tainnu wii u:lle tullakkaan. Kai se on haettava sitte lego city..

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Mikäs se siinä..

Asentuu asentuu:

Ps. Olinko eka.

Höyrykone IcedForce's Avatar

Sijainti
    Turku
    Virallisesti olit, epävirallisesti et

Ostan sit PC:lle kunnolla. Pitää huomenna/ylihuomenna asentaa toi uudestaan boxille ja katsoa korjaantuuko pari vikaa, mitkä löydetty jopa virallisesta (tuo play-DVD:n asennus kusahtaa aika kivasti, noita grafiikka ongelmia itsellä ei ole ollut kuin muutamissa cut-sceneissä, mutta tänään ei lähtenyt muuten kuin kikkakolmosella koko peli käyntiin). Harmittaa eniten koko pelissä se, että se ei enää ole "konsolipeli", vaan oikeen paistaa se läpi, että nykyiset konsolit ovat rampautettuja PC:itä.

E: Mainittakoon, että ei ole ruotsista, vaan lehdistö versio.

Höyrykone Cold Air's Avatar

Sijainti
    Jalasjärvi
    Niin ja sit pitää maksella ylimääräistä Downloadable Contentista... For fuck's sake! Onhan se kiva, että saa bonusjuttuja mutta kyllä sitä mielellään tahtoisi, et kun sen pelin ostaa niin se on sit siinä.. Noo onneksi toi yleensä korjaantuu sillä, että venaa sitä juhlaversiota jossa ne on valmiiksi
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011

Sijainti
    Turku
    Muistaa sen ajan, ku se oli pelikasetti sisään ja peli oli jo käynnissä. Puhumattakaan tuo kun joku keksi "mitä jos me ei myydäkkään koko peliä kerralla?" Ja nyt ilmeisesti myös zero-day bugit tulleet konsoleille.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Eiköhän toi PC:llekin tule hommattua, kunhan joskus sille tulee. Nyt ei vaan malttanu odottaa.
    Vähän extempore tuli toikin "ennakkomyynti" hoidettua; eilen kauppaan lähtiessä päätin poiketa GS:ssä kysäsemässä mitä mahtavat hyvittää mun vanhoista peleistä ja marssinkin ulos GTA V-lappunen kourassa.

Höyrykone Cold Air's Avatar

Sijainti
    Jalasjärvi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Muistaa sen ajan, ku se oli pelikasetti sisään ja peli oli jo käynnissä. Puhumattakaan tuo kun joku keksi "mitä jos me ei myydäkkään koko peliä kerralla?" Ja nyt ilmeisesti myös zero-day bugit tulleet konsoleille.
    Jo se pistää tarpeeksi facepalmittamaan, että eräällä nimeltä mainitsemattomalla konsolilla pitää ostaa sitä nettiaikaa kun taas ps3:lla saa mätkiä menemään aiva onnesta soikeena. Mut joo en malta odottaa, et pääsen tyypittään tuota uutta GTA:ta
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011

Tuli "eilisestä" yö-myynnistä noudettua GTA V. On se perkele, kun tässä iässä on vieläkin ihan liian täpinöissään jostai helvetin pelistä ja tajuaa aamuyöllä, että parin tunnin päästä pitäisi olla töissä. Kärsi ukko, kärsi!

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    HAISTAKAA NYT VITTU SEN GTA V:N KANSSA JO.

mulla ei oo toimivaa pleikkaria atm.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Hyvä kun ei ole toimivaa pleikkaria, osta X360 ja pääset nauttimaan paremmasta frameratesta ja grafiikasta.

Höyrykone terokum's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Kai se leikkari täytys hommata. Oon ollu vastaan ettei muksut rupee hakkaa pelejä sit pelkät illat.. Katotaan jos sen ps3 poistas

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Hyvä kun ei ole toimivaa pleikkaria, osta X360 ja pääset nauttimaan paremmasta frameratesta ja grafiikasta.
    Ehh. Kyllä mä oon pleikkarimies henkeen ja vereen. Täytyy käydä broidilta varastaa toimiva pleikkari et pääsee pelailee. Ellei toi pc-versio sit tulos kohta.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    Oon ollu vastaan ettei muksut rupee hakkaa pelejä sit pelkät illat..
    Mulla on pelikoneet ja tietokoneet sun muut vehkeet ja muksut pelaa sen tunnin päivässä, ei siinä oo mistään muusta kyse ku siitä mitä niille opettaa ja antaa pelata. Vapaapäivinä vähän enemmän mut hoito-/koulupäivinä se on se max tunti.

Höyrykone terokum's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Sillai krlasin itsekkin että läksyt heti ku tulee koulusta ja sit tunti per muksu saa pelata...

Höyrypää TrippyG's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Nyt on GTA V repussa. 2h vielä töissä kärvistelyä, sit kaljakaupan kautta himaan ja siinähän se sit loppu viikko meneekin!

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    Sillai krlasin itsekkin että läksyt heti ku tulee koulusta ja sit tunti per muksu saa pelata...
    Noinhan se menee, ensin työt, sitten huvi

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Ehh. Kyllä mä oon pleikkarimies henkeen ja vereen. Täytyy käydä broidilta varastaa toimiva pleikkari et pääsee pelailee. Ellei toi pc-versio sit tulos kohta.
    Muistaakseni jossain oli, et viel tämän vuoden puolella, mut en kuollaksenikaan muista mistä noin luin ja oliko mitään virallista edes. IV:llä meni se yli puoli vuotta, mutta nyt ei voi enää olla varma V:sta, kun hakivat vähän kokemusta Max Payne 3:lla tuosta multi-platformista.

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Mulla on pelikoneet ja tietokoneet sun muut vehkeet ja muksut pelaa sen tunnin päivässä, ei siinä oo mistään muusta kyse ku siitä mitä niille opettaa ja antaa pelata. Vapaapäivinä vähän enemmän mut hoito-/koulupäivinä se on se max tunti.
    Mun on tässä 23 vuoden kypsässä iässä tosi hyvä lähtee kasvatusneuvoja antamaan mutta annetaan kuitenkin Oon itse kuitenkin just tätä pleikkarisukupolvea, jolle ohjain on suurinpiirtein käden jatke ollut tuolta ~6v asti mutta silti joka kerta penskana lähti mielummin ulos kavereiden kuin pelasi sisällä. Muutamien tuttujen lapsista nähnyt, mitä se tekee kun lapsi pistetään pleikkarin eteen istumaan kun halutaan että se on rauhassa jne. eikä se todellakaan toimi, yhdelläkin tapauksella on nyt ~15v ikäisenä sellaiset sosiaaliset taidot että huhhuh, vietti omat rippijuhlansakin pelaamalla pleikkaria omassa huoneessaan.

Kuten sanotaan, hyvä renki, huono isäntä. Ja eikös noihin konsoleihin (ainakin ps3) saa ihan salasanalukon koko laitteeseen? Sillähän nyt ainakin on hyvä rajoittaa jos ei muuten mene rajoitukset perille

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    No joo, mä oon kyllä ite niin hirvee nörtti että toisaalta tekee vähän pahaa kieltää vanhempaa muksua istumasta jatkuvasti koneella kun kuitenkin samanikäisenä istuin itekin jatkuvasti koneella Mutta tulipahan sitä opittua paljon mistä oli hyötyä koulussa ja työelämässä.

Salasanalukkoihin en luota, itsekin osasin pienenä kiertää salasanat niin miksei se nykyään kävis lapsilta vielä helpommin, sen kun googlettaa ohjeet. Jos ei kielto mene perille niin sitten ne vehkeet vaan otetaan pois. Lastenhuoneessa ei mitään elektroniikkaa ole eikä sitä sinne ole vielä vuosiin tulossakaan.

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Salasanalukkoihin en luota, itsekin osasin pienenä kiertää salasanat niin miksei se nykyään kävis lapsilta vielä helpommin, sen kun googlettaa ohjeet. Jos ei kielto mene perille niin sitten ne vehkeet vaan otetaan pois. Lastenhuoneessa ei mitään elektroniikkaa ole eikä sitä sinne ole vielä vuosiin tulossakaan.
    Toi on kyllä totta. Meinasinkin tuota lähinnä siihen vaiheeseen, kun lapsi on vielä sen ikäinen ettei tajua googlailla. Ja jos homma ei toimi ottakaa oikeasti se laite pois, älkää viekö johtoja, nimim. itse monta kertaa otin esim. cd-soittimesta virtajohdon pleikkari kakkoseen kun porukat vei sen pois..

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •