Sivu 169 / 349 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 69119159165166167168169170171172173179219269 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,361 - 3,380 / 6969

Aihe: Humutusketju! (Everything went better than expected)

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Ei, ne jotka ite tekee on ihan oma lukunsa.
    Do or do not, there is no Barole.

Tästä lähtien teen setupit (asetukset) aina jonain pahaenteisenä päivänä!! Steam turbineen 1 ohminen 22 minuuttia alusta nesteiden täyttöön ja misteriin 0.8 15 minuuttia kaikkineen koskas se pyhäinmiestenpäivä olikaan, varaan siihen vaikka arrowin uudelleen virityksen
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

Sijainti
    Kauhava
    Chybben kanssa 4 lankaa poikki ja vasta kolmas wick toimi... Nyt vajaan vuoden kokemuksella on tahtonu mennä "asetukset" heittämällä. Oli vähä turhauttavaa.

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Tää on väliin tämmöstä tv: eilen 7 wickiä ja varmaan 12+ coilia ja 1 noista wickeistä sulahti keskeltä kahtia että semmonen hotspottipäivä eilen.
    Tänään aamusta misteriin vaijjeri kertalaakista ja dripperiin microcoili laakista

Höyrykonkari DigVape's Avatar

Sijainti
    Helsinki, Kontula
    Tänään tuli pohjat finnvapelta. Vielä näyttää tältä mutta jos huomenna ehtis kokkailla.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Sanohan siitä sun Atmosin VG:stä sitten että haiseeko se. Mulle tuli vahingossa Finnvapelta tuota Mist-niksapohjaa ja siinä on järkyttävän omituinen haju mitä en ennen VG:stä oo havainnu.

Höyryttelijä

Sijainti
    Kuopio
    Ah tätä hetkellistä vapauden tunnetta. Iltavuoro takana ja viikonloppu edessä. Makutestejä piti ottaa pikakypsytetyista uusista litkuista, mut ei kykene. Kyllä tämä Apple pie /w Green apple on niiin nannaa. RSST setuppi ei oikeen lähteny tällä kertaa mut Magoo onneks toimii aina .

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuhnu Näytä viesti
    Ah tätä hetkellistä vapauden tunnetta. Iltavuoro takana ja viikonloppu edessä. Makutestejä piti ottaa pikakypsytetyista uusista litkuista, mut ei kykene. Kyllä tämä Apple pie /w Green apple on niiin nannaa. RSST setuppi ei oikeen lähteny tällä kertaa mut Magoo onneks toimii aina .
    Magoo on luottopeli ^^

Höyryttelijä

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Magoo on luottopeli ^^
    Kyllä! Pelkäsin sitä nr-langan kanssa pelleilyy mut eipä toi mitään monimutkaista sitten ollutkaan

Höyrykonkari Helberth's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Ehkä tuo misteri on "guruilla" jo koettu ja se oma uusien kokemuksien halu vain painaa edelle, ettei halua vain tyytyä tässä asiassa vain siihen yhteen. Itse olen tyytynyt näihin kahteen misteriin, jotka tuovat Minulle sen tarpeellisen tyydytyksen. Pakko kyllä sanoa, että hatty ja markkinoiden suosituimmat putket ovat tuoneet kovin suuria osto haluja, niin niiltä viimeisimmiltä ostopäätöksiltä olen vielä estynyt. Nyt hieman olutta veressä ja sitten mennään tuutilullaa. my 2 c.

Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

Sijainti
    Vaasa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Helberth Näytä viesti
    Ehkä tuo misteri on "guruilla" jo koettu ja se oma uusien kokemuksien halu vain painaa edelle, ettei halua vain tyytyä tässä asiassa vain siihen yhteen. Itse olen tyytynyt näihin kahteen misteriin, jotka tuovat Minulle sen tarpeellisen tyydytyksen. Pakko kyllä sanoa, että hatty ja markkinoiden suosituimmat putket ovat tuoneet kovin suuria osto haluja, niin niiltä viimeisimmiltä ostopäätöksiltä olen vielä estynyt. Nyt hieman olutta veressä ja sitten mennään tuutilullaa. my 2 c.
    Pakko liittyä ylistykseen: Mister on kyllä kokonaisuuden kannalta paras niistä laitteista joita olen kokeillut tähän mennessä. Ei vaan mikään muu laite tai kombo ole tähän mennessä pystynyt kaikki asiat huomioon otettaessa tarjoamaan Misterille vastusta. Itse miettinyt nyt muutaman kerran, että jos toisen Misterin onnistuisi tuosta kolmannesta erästä saamaan niin voisi myydä muut laitteet drippereitä lukuunottamatta.
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja HerttuaAnkka Näytä viesti
    Pakko liittyä ylistykseen: Mister on kyllä kokonaisuuden kannalta paras niistä laitteista joita olen kokeillut tähän mennessä. Ei vaan mikään muu laite tai kombo ole tähän mennessä pystynyt kaikki asiat huomioon otettaessa tarjoamaan Misterille vastusta. Itse miettinyt nyt muutaman kerran, että jos toisen Misterin onnistuisi tuosta kolmannesta erästä saamaan niin voisi myydä muut laitteet drippereitä lukuunottamatta.
    Sitten kun hankit vielä tuon drippailu putken misteriin niin voit hävittää nekin
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

Höyrykone Cold Air's Avatar

Sijainti
    Jalasjärvi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Sanohan siitä sun Atmosin VG:stä sitten että haiseeko se. Mulle tuli vahingossa Finnvapelta tuota Mist-niksapohjaa ja siinä on järkyttävän omituinen haju mitä en ennen VG:stä oo havainnu.
    Kiinnostais itseänikin tietää vastaus kun juuri meinasin pistää tuota samaista VG:tä (20mg) tilaukseen...
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011

Sijainti
    Kauhava
    Meikälle on tulossa tukku Mistiä ja Balancedia, voin haistella vaikka kaikki pullot ihan videolla jos joku sellasesta tykkää.

Höyrykone Cold Air's Avatar

Sijainti
    Jalasjärvi
    Videon nimeksi: Barolen base-testi osa 1: nuuhkinta? :P
    Ei vaan kylhän epävarman pitää kysyä ja olla kiitollinen kaikesta infosta Taidan toki kuitenkin laittaa tilaten vaikka enhän mä (vielä) tiedä mille puhtaan VG:n ei pitäisi haista. Kylhän noihin aina voi sattua joku heikompi erä/tai ollu sille sopimattomissa olosuhteissa.

Ja humutusta: Jei (kahden päivän) loma alkoi! Ja miten sen voisi pistää paremmin liikkeelle kuin tilaamalla taas kaikkia uusia e-nesteitä Edelliset onkin jo lopussa koska en älynnyt/ehtinyt stockata ajoissa koska en ollut varautunut protankin nestekulutukseen.. Toki onhan mulla vielä osa nesteistä veljeln kämpillä..
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cold Air Näytä viesti
    Videon nimeksi: Barolen base-testi osa 1: nuuhkinta? :P
    Ei vaan kylhän epävarman pitää kysyä ja olla kiitollinen kaikesta infosta Taidan toki kuitenkin laittaa tilaten vaikka enhän mä (vielä) tiedä mille puhtaan VG:n ei pitäisi haista. Kylhän noihin aina voi sattua joku heikompi erä/tai ollu sille sopimattomissa olosuhteissa.

Ja humutusta: Jei (kahden päivän) loma alkoi! Ja miten sen voisi pistää paremmin liikkeelle kuin tilaamalla taas kaikkia uusia e-nesteitä Edelliset onkin jo lopussa koska en älynnyt/ehtinyt stockata ajoissa koska en ollut varautunut protankin nestekulutukseen.. Toki onhan mulla vielä osa nesteistä veljellä..
    Mä tiedän jopa miltä pilaantunu VG maistuu höyrytellessä, hyi helvete. Sen kyllä huomaa jos joku on vinossa, viimeistään höyryssä.

Ja humutusta; Chybben video uppimassa!

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Puhtaassa VG:ssä ei pitäis olla mitään hajua. Ainakaan inan pohjissa ei oo ollu, ehkä semmoinen hyvin hento makea tuoksu.

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Tulipa otettua vihdoin se paljon puhuttu saunavuoro. Avokki vielä saunassa ni räpsäisin kuvan vehkeestä (Lol) ku ei saunaan kehdannu mennä kuvailee. Mukava käydä näin alkuillasta saunassa, jaksaa sitten illan rietastella ja ryypätä.

Tärkee.

Höyrykonkari Arzk's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Vuosi sitten mykistynyt kitarapedaali (delay&reverb) heräsi taas henkiin! Pari tuntia meni mittaillessa ja juotellessa mutta lopulta löytyi kuivunut konkka ja miljoonalaatikossa sattui olemaan uusi tilalle.
    DSC_0102.jpgDSC_0103.jpg

Höyrykone tripleA's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Jaahas, perhe lähetetty rantalomalle Kreikkaan. Voisi koko viikon ajan ihan rauhassa juopotel rentoutua. Kattelis tänään vaikka sihteeriopis netistä josko löytyis jotain nättiä uutta mirriä modia kotiin tilattavaksi.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •