Ja tässä on kuitenkin se hyvä puoli että jos ne taivaankappaleet ei oo suotuisasti meshin kanssa niin silicalla saa ainakin toimiin helposti.
Ja tässä on kuitenkin se hyvä puoli että jos ne taivaankappaleet ei oo suotuisasti meshin kanssa niin silicalla saa ainakin toimiin helposti.
"Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"
Ja jos saa meshin pelittään ja tykkää siitä kuten itse, niin onhan se aika mukava kuljettaa vuotamatonta mesh laitetta taskussa. Lisänä nestesyötön säätö ja koko komeus lähes pommin kestävässä paketissa.
Ainoo miinus mun mielestä:
Jos tykkää joka ilta laitetta virittää ja setupoida, on mister aika turhauttava kapistus. Sen kun saa pelittään mieleisellään tavalla, eipä sille juuri mitään tartte sen jälkeen tehdä.
Juuri tällaista pakettia haussa, eli yksi takuutoimiva ja muutama tuunattava.![]()
F5 F5 F5 koska koska koska saa ostaa ?![]()
On se edelleen sopivan karun kaunis.![]()
Misteri on nyt nähnyt paljon käyttöä yliopiston ekalla viikolla. Vähän täytyi miettiä kehtaako ottaa mukaan rientoihin kun hävittämismahdollisuus on suuri. Aina on löytynyt viimeistään jatkokämpän lattialta oluessa lilluvana, ja aina on pyyhkäisyn jälkeen tulittanut lujaa. Ainoa miinus tulee tulvimisesta. Pari kertaa illassa on nesteet puskenu ilmareiästä, tosin silloin mister on ollut kokeilussa jollain muulla ja hän on tukkinut ilmareiän tms. Huvittavia tapoja käyttää laitetta on myös näkynyt, usein vaatii tietämättömältä kahta kättä saada tulitettua.
Juttelin eilen baarissa jollekkin sällille, joka oli vuosia sitten mukana jonkun vapofirman toiminnassa kun laitteita alettiin myydä ensimmäistä kertaa Suomessa. Kommentti misteristä oli, että makua tulee paljon. Itse käytti vamoa ja bogea.
Epätietoinen tiedustelee: Aiemmin olikin puhetta että osat käy edellisen satsin kanssa yhteen, mutta entäs ihan ensimmäisen erän kanssa? Lähinnä siis että on tuossa tullut muutoksia esim. niiden tankkien kierreosan tiivistesyvennyksien, tankkien/putkien kierteiden toleranssien, imuputkien yms. suhteen (muuta kuin nuo mainitut sävyerot).
Edellisen erän ja ensimmäisen erän osat käy ainakin keskenään yhteen niin uskoisin, et käy noi uudetkin molempiin.
Kaikkiin mistereihin käy kaikki osat päikseen. Liian tiukat o-rengassovitteet oli tuossa ensimmäisen sarjan atopesässä sekä hatussa, eli tankit yms on aina samoilla toleransseilla juuri sen takia että käyvät myös vanhoihin![]()
Tarvis olla vanha karhea sekä uusi sileä leveänä ja kapeana niin olisi pop.
Mä kyl tykkään tosta uudesta viimeistelystä enemmän ku siitä vanhasta. Pitäisköhän toi toinen pyöräyttää mattapintaseks piruuttaan ni pysyis näyttelykunnossa useemman örvellysreissun ajan![]()
Jumaliste jos en saa herraa kun ilmestyy niin vaihdan takas röökiin![]()
Provari mini V2.5, iStick
KFL+, Hdripper, aqua, ithaka
Heeetkinen hetkinen. Itsehän tykkään kaikki laitteeni hommata elämää kestävinä, ja siksi Mister on varmaan lempi höyrytinvermeeni. MUTTA, ydinlatauksenhan tuo varmasti kestää, mutta ei Misterin kanssa voi vielä uimaan mennä ja ottaa imuja heti vedestä noustessa. Kyllä tässä vielä.. joohan?
^Lisävaruste: Sukelluspuku.
Ei siis vaadi muutoksia itse päätuotteeseen.
Kännissä ei muista. Selvinpäin ei kastu.
Johonkin joku rulla joka sulkee ilmanottoaukot hmm... Joku venttiilin tyyppinen täytyy varmaan olla tuossa akun paineenpurussa käytössä vai mitäneoli. Hieman hankalaksi voi mennä mutta luotan näihin jätkiin.