Nam nam akku finaalissa silti puskee +25w(0.46ohm) (AW IMR)
tästä päästää kuten Charun sanoi paskoo akut herkästi kun setup kunnossa ja maku kohdillaa (ainaki muistaakseni sanoi jotai toho suuntaa)
sub ohm.jpg
Nam nam akku finaalissa silti puskee +25w(0.46ohm) (AW IMR)
tästä päästää kuten Charun sanoi paskoo akut herkästi kun setup kunnossa ja maku kohdillaa (ainaki muistaakseni sanoi jotai toho suuntaa)
sub ohm.jpg
Melkoinen mörkö alkaa misteri olemaan 18650-akulla
Tänään askarreltu ribbonista ja vaijerista setuppi misteriin ja onnistui ainakin jotenkuten
Kyllä se on pojat niin että mää oon rakastunu. Foggy ei oo ainakaan vielä oma
![]()
SVD.
Autodripperi tämä on, kallistellaan coili märäksi ja otetaan parit.![]()
KGO & Twist
No niin, nyt alkaa olla muutakin kuin pirkkaa. Kaiffari "kusireikä" lite ja Roller - oiva ja soiva pari. Mitä nyt Kayfunin kanssa pitää vielä taistella pidätysongelmien kanssa.
rollerkayfun.jpg
Härrrrkätippi!
Sigelei #11
Toimii joko 18350 tai 18650 akulla. Siniset renkulat väritettyä alua, muuten terästä. Hitusen pitkä napin liikerata, muuten mainio. Kontaktit pitää vielä puhdistaa. Ne on joko messinkiä tai kuparia.
Komia ku minä pienenä!
![]()
Do or do not, there is no Barole.
Alkoi täälläkin lite tihkuun täyttöaukosta ja napsasin ohuen sähköjohdon/piuhan kuoresta pikkuriikkisen rinkulan ja tuuppasin tämä o-renkaaksi. Eka kiristyksellä muotoutui juuri sopivaksi tiivisteeksi eikä pursuile reunoilta kuten nuo mukana tulleen ruuvarin mini-o-renkaat.
postipäivä eeppisten mittasuhteiden
![]()
Bod sai Mecha buttonin ja hyvin pelittää kun ensi testailin. Suht luonnollinen tulitustapa mutta nakit tuppaa välillä tukkimaan liten ilmarööriä.
DSCN0517.jpg
Mullekin Mecha-nappi tuli tänään, enkä tajunnut tilatessani ettei Kick mahdu eVicin tuubiinEi kun uudet postimaksut kehiin ja sainhan sen jatkon tilattua itselleni. Tätä on kyllä helppo tulittaa vaikka pelkällä peukalolla ja mikä tärkeintä: sen voi heittää povariin ilman pelkoa että tulittelee itsekseen. Lisäbonuksena vielä collector-tankki.
Off topic: Mulla on ihan liikaa tavaraa ja Demag Davelta tulossa vielä lisää... Myydään-osio täyttyy kohta mun ilmoilla.
![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
WP_000527.jpg
tuohon vielä valkoinen putki niin mamma on tyytyväinen,eikö tuohon modiin käy evicin putket suoraan?
ja vivi nonavin nousi itselle taas käyttöö nuudestaan ku väänsin itse setupin 5 kieppiä 0.25 ja 3mm silicaa ohmeista eitietoa ku ei oo mittaria hyvin höyryää
Tällainen moditeline ollut pidemmän aikaa jo käytössä. Ei ehkä käytännöllisin, mutta ajaa primäärin tehtävänsä loistavasti; pitää kamat yhdessä paikassa. Oikeastihan tuo on meikkiteline ja Aleksi 13:sta ostettu, tyttöystävä tuon osti kun hermoili että höyrykamaa lojuu joka puolella.
![]()