Joo eipä tuu kamalasti kyseleen tuntemattomat. Onneksi.
pumpuliwick misterissä testissä ja vaikuttaa aika lupaavalta :3 vähä jännittää et mite käy jos se ei wickaakaa kunnol. coili vetää punaseks ni se pg:llä kyllästetty pumpuli varmaa palaa aika ilosesti
Ei jumalauta! I-Chybrid tuli kotiin, tein setupin ja huhhuh mitä usvaa pukkaa
Tulittaa niin helvetin lujaa että jää kuristettu aga-t2 ja Rsst jumbopaikoille. Tästä tuli heittämällä ykköslaite. Ei voi muuta sanoa
Kuvia laitan myöhemmin kuvaketjuun
Inaweran tilaus vihdoin postissa ja huomenna toivottavasti pääsisi testaamaan paria uutta laitehankintaa! Lisää humutusta huomenna toivon mukaan![]()
postipäivä:
inalta paketti ja e-rölli + ekstroja (mm, dream)
niksaöverit here i come
Bigbrother julkkiskausi maksettu ennakkoon.. Vai kuuluiskohan tää huumori osastolle![]()
Eiku, vaan rageketjuun. Sitä paskaa ei voinu sietää edes "tavisten" kans.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Ai julkkisbb, joko urdu on pakannut???![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Tänään on taas niitä päiviä. Kaikki mennyt päin sitä itseään. Avokin kanssa otettu melkein koko päivä yhteen ja siinä huutamisen lomassa pentu päätti alkaa taas kuseksimaan sisälle, liekö sitten pelästynyt tuota riitelyä ja huutamista.. Setupit vituillaan vaikka kerkesin tuolla toisessa ketjussa kehumaan jo.. Uutta setuppia yritin vääntää kaksi tuntia, ei onnaa niin vitun millään. EAssa jäätävät hävikit, parilla(2) kiepillä kanthalia pikkulirut höyryä. Nesteitä tuli pilattua kanssa.
No ei se mitään, onhan mulla lavatube ja bogeja. Parit paloi heittämällä vaikka mukamas annoin nesteen imeytyä vanuun helvetin pitkään. Nesteet tuli useamman kerran sormille. Kunnon niksaöverit ilman höyryjä. Vituttaa niin vietävästi kaikki.
Sitten se tapahtui. Kuu, planeetat ja tähdet asettui linjaansa ja rukouksiini vastattiin. Nyt näyttää uhkaavasti siltä, että mä vihdoin saan sen kauan haluamani Diablon itselleni. Enää ei vituta mikään.
e: niin ja pennulla tarkoitan koiraa. ei mulla lapsia ole.
Viimeksi muokannut thoros; 29.08.13 kello 23:04.
No niin. Jalippo Bears F5 kilpa onnistui ja maksu suoritettu. Nyt vaan kuola suussa odotellaan maanantaita.
Spoileri!
Pientä humutusta tännekkin: sunnuntaina vuosi täyteen höyryttelyä eikä ole kuin yhteensä 1, 5 röökiä poltettu sinä aikana vaikka tarjoajia ja mahdollisuuksia ois ollut. Tähän kuin palkinnoksi ensi viikolla pitäisi H-Atty ja Jalibbo Bears kohdata toisensa täällä päässäniin ja jahka tästä kotiutuu niin postissa pitäisi olla f20 odottamassa
![]()
Jee, känny löytyi!
Ulkosalta polkupyörän penkiltä, missä se oli majaillut pari päivää.
Hassu homma, tuosta juossut monesti ohi.
KGO & Twist
Juuri tulin työhaastattelusta ( harjoittelu ei tiiä saako palkkaa vai ei + mahdollinen lopputyö). Ensimmäinen "oman alan" homma siis kyseessä jos vaikka pääsis välillä kokeilemaan muuta kuin ruumiillista työtä ( 3d -suunnittelu/mallinnus ja tuotekehittely)Tänään viimeinen vuoro edellisessä työssä ja sen kunniaksi illalla olutta
![]()
Nyt on diablo)))) tästä hetkestä on unelmoitu n. vuosi. En oo vaan koskaan tajunnut miten pieni tää oikeasti on. Suorastaan käsittämätöntä miten lähtee näin hyvät löylyt näin pienestä paketista.
Muoks: eikä ole muuten piippumehut maistuneet koskaan NÄIN hyvältä.
Viimeksi muokannut thoros; 30.08.13 kello 22:00.
Tonne toiselle foorumille kirjottelin pitkän pätkän Jalippo BearsistaEi toimi mulla kyl tällä hetkellä
siis toi forkka
Eli humutuksen aihetta: JB + karhu-olut + 5 tavia repussa + mökkielämää + koko metsästyskausi vasta aluillaan![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
ei tullu piippusoossit niin vitutti!! rupesin kokkailemaan vanilijacolaa tiivareista ja ai SAATANA!!! nyt on poiijat herkkua!!!!