Propilkki II <3
Eipä tuu enää pahemmin mitään pelattua. Battlefieldiä ehkä joku tunti tai pari viikossa. Firefallia oon nyt koittanu pelata, mut ei oikeen nappaa enää mitään hahmoja kehitellä. Wowia tuli aikoinaan pelattua melkeen 3 vuotta ja siihen en palaa enää koskaan. Vie vaan ihan helvetisti liikaa aikaa.
Vihdoinkin sain wotissa Maus;in alle eikä tarvinnutkaan kauaa tahkoa. Järjetön sotanorsu.
shot_007.jpg
aseveljet kurkkii pusikosta . ei oo ollu pariin viikkoon fiilistä pelata mitään, sattuneista syistä. ostin muuten witcher2sen ohimennen. ja payday2sen... ja...
wotti on edelleen kovin peli atm.
![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Dota 2:sta tulee yleensä pelattua, kun on aikaa. WoTtiakin on tullut hakattua. Avoke, lapset ja työ vie jonkin verran tehokasta peliaikaa. Entisessä elämässä (työtön, lapseton, akaton) tuli pelattua UT2004:sta aika kovallakin tasolla.
Guild Wars 2:ssa on juuri menossa free weekend jos joku sitä haluaa testata:
https://www.guildwars2.com/en/news/r...-august-23-25/
e-savu-wot-klaani oiski hauska jos tulis tarpeeks pelaajia! platoonki sopii kutsua, laonovi löytyy!
E: tier4-8 ja mikit päällä totkai!
Tulipa juuri vedettyä ihka ensimmäinen kierros Diablo kolmosta läpi. Alussahan sitä vasta ollaan kun leveliä on 32, mutta täytyy kyllä myöntää että oli sellainen deja vu koko pelikokemus ettei tosi. Samat saatanan maastot, möröt ja jutut. Alkuun olin hieman vastahakoinen tuota automaattista pistesysteemiä kohtaan, missä levelatessa kykypisteet menee mihin menee, mutta tosiasiassa se on aika helppo ja hyvä. Ainoastaan viimeinen IV Act oli mielenkiintoinen ja uusi, mutta jumalauta miten geneerinen paikka sekin oli. Taustat vaan toisti itteänsä. Viimonen bossi oli naurettavan helppo, kun hiffas miten se toimii. En kuollut kertaakaan, vaikka Belialia yritin 6-7 kertaa koska failasin aina liikkumisessa.
Kaiken kaikkiaan D3 on edelleen massiivinen pettymys, vaikkakin hauskaa siitä riitti hetkeksi. Sorcilla pelaan ja spellit on kyllä hauskat, mutta kyllä puuduttaa jo nyt. Josko Nightmarea tahkoamaan seuraavaksi![]()
Itse en sanoisi ihan massiiviseksi pettymykseksi, mutta ei kyllä yltänyt pelaajien asettamien toiveiden tasolle, joita se reilu vuosikymmen suunniteltiin. Nykyisessä tilassaan peli on helvetin tylsä ja syy pelata puuttuu täysin (pelin ekonomia viturallaan). Ensimmäiset pari kuukautta julkaisun jälkeen oli oikeasti hauskaa ja peli oli tietyssä määrin haastava. Ensimmäisen nerffipatchin jälkeen tuli teilattua hardcoressa vikalla vaikeusasteella koko paska läpi, siitä sai jo jonkinlaisen saavutuksen tunteen. Nykyinen "vaikeus"taso ei ole mitään verrattuna alkuperäiseen. Reilu tuhat tuntia taitaa olla kellotettuna, joista 90% viime vuoden puolella. Toivotaan, että tuleva lisäosa korjaisi mahdollisimman paljon tämän hetken puutteita.
Viime kuukaudet on itsellä mennyt Dark Soulsin parissa, alkaa vain maistua jo vähän puulle parin läpipeluukerran jälkeen.
Diablo2 viihdytti viitisen vuotta nimenomaan siksi, että se oli multiplayer. Diablo3 kuivahti parissa viikossa, kun ei siinä oikeen tuntunu olevan järkeä pelata muiden kanssa. Kaveritkin pelas vaan softcorea. Ja se vaikeusaste oli ainakin sillon alussa vedetty siinä mielessä ihan överiksi, ettei ollut enää hauskaa kun hellillä jo piti juoksuttaa monsuja ympäriinsä ja välillä uskalsi jopa huitasta hieman.
En enää muista tarkalleen mihin asti sitä jakso pelata, mutta varmaan viitisen hahmoa levutin sinne hellille asti, kaikki vaan irtos johonkin typerään mitä ei pystynyt ollenkaan ennalta-arvaamaan. Ei todellakaan ollut suuniteltu hardcorella pelattavaksi.
Uudestaan en ole koittamassa, olen ikuisesti vihainen blizzardille!![]()
SR IV - 17h pelattavaa.. kaik sidet ja collectiblet included
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
tuu aseweljii. juttele mosselle täällä tai KVG sivut ja laita hakemus sisään. mun welinimen saat pm:llä.
PEW PEW!!!
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Ite pelasin Splinter Cell Blacklistin läpi kolmessa päivässä. Olisin pelannut varmasti yhdeltä istumalta jos ei olisi töitä eikä lapsia.
SR4 menossa nyt jossain 25%, helvetin hyvä. Huomattavasti mukavampi kuin kolmonen!
tietääkseni meillä vouhotetaan vaan uutta änärii ja käynnistyvää liigaa. ei saatana sentään...
sinne on paha mennä väliin buuttaileen pleikkaygöstä ja crashia. haluan MIESHUONEEN!
![]()
Pistät kato tietokoneeseen pleikkaemulaattorin niin voit siinä pelata crashia![]()
Powah - Quests (challengeista ny on 29 jälel - not story related.. Lähinnä spamkill tietyllä abilityl tms) - Steelport
Ei se montaa hetkeä juu mädäntyny :P (noi 8% tulee noist jäljel olevist challengeist/Co-Opeista? joihin en koske)
Ja sitten miltä statit näyttää.. Melko vaikea tässä oli kyl kuolla.. Pari evoilua tuli alus *viheltelee*
![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~