Ei kait tuo tunmuminen modin hintaa katso. Itsellä alumiininen apex tummunut lähes mustaksi ja taasen kromipinnoitettu lava kiiltää kuin aurinko naantalissa kesäpäivänä.
Ei kait tuo tunmuminen modin hintaa katso. Itsellä alumiininen apex tummunut lähes mustaksi ja taasen kromipinnoitettu lava kiiltää kuin aurinko naantalissa kesäpäivänä.
Spoileri!
Mitkäs akut tähän käy parhaiten? Eli pitääkö olla korotettu + napa?
Aattelin tilata yhden 18650, ja lisäksi 18350 akun.
Käykö esim tämä Akku NCR 18650A 3,7V 3100mAh Li-ion Panasonic
Vamo V2 tulossa siis.
https://www.youtube.com/watch?featur...GEET7v8Lk&t=53
Mites tässä puhutaan litteäpäisistä akuista :S
No toimiiko tässä laitteessa tuo linkkaamani Panasonic 3100mah akku? :S
Akku NCR 18650A 3,7V 3100mAh Li-ion Panasonic toimii varmasti oikein hyvin Vamossa. Itsellä tämmösiä: Joye 2200mAh Unprotected 18650 Li-ion Battery
Ostin kaksi tuollaista reilu vuosi sitten Healthcabinilta ja hyvin omat toimineet. Hc ei niitä enää myy.
Luultavasti Vamossa toimii mikä tahansa 18650-kokoinen akku.![]()
Mun V1:seen mahtuu kaks AW 18350:aa ongelmitta vaikka onkin jäykemmäksi vaihdettu pohjajousi.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
$52.08 Vamo-Vivi Voltage Adjustable Rechargeable Electronic Cigarette Health Keeping Set - 2*18350 / stainless steel / EU plug / version 2 at FastTech - Worldwide Free Shipping
Sen enempää en jaksa 65 sivua selata, niin kertokaa joku jolla on kokemusta kyseistä kiinalaisesta. Kestääkö kierteet ja nappulat. Kuinka paljon näille kiinanpommeille annetaan käyttöikää?
Pander, voisin sanoa ehkä että vamo on kestävin vw modi mitä on tarjolla.
510-kierteet ei kyllä ainakaan vakuuttanu..
sen tuntuiset kierteet kyllä tuossa V2:ssa että enpä ole 510-510 adapteria uskaltanut vähään aikaan nokasta irrottaa.
Tosin Dreami taisi olla ainoa ato jonka kanssa ollut varsinaisia kiinnitysongelmia.
Mites muilla toimii vamo 18350 akulla? Tuli tollanen vamo v2 ostettua ton smokin magneton rinnalle, mutta nyt ei vekotin oikeen vakuuta. Pikkuakun (18350) kun heittää koneeseen, niin vehe sammuu aina kun tulitusnappia painaa. Hereille ton saa vain kun ruuvaa kaun irti ja takas paikoileen. 19650 akulla toimii, mutta tuntuu että veivaan mä noita voltteja mihin tahansa, niin aina polttaa kurkussa ja maistuu palaneelle... :/
Tarttis vähän lisää tietoja.. Mikä akku, mikä ato, mitkä ohmit, mikä neste? Onko akut täynnä, ootko muista vehkeistä maistellu tota nestettä?
Itse voin suositella Vamon V3:sta ollu nyt reilun pari viikkoa ja toiminu kuin ajatus. atoina olen käyttänyt dreamiä 1.7ohmin, e-vodeja 2.2ohmin ja iclear i30 dual coil. toimii kaikilla tosi hyvin. Jos atot on kunnossa, niin palamisen maku voipi johtua itse nesteestä.
510-kierteet toimivat hyvin, paitsi dreamin kanssa on joskus taistelua, että saapi sovinnolla kiinni.