Noi rinkulat maksaa 5€/kpl. Mullakin pari pyöreetä rei'llä ja ilman. Ton kulmikkaan kanssa ote on mun mielestä paras. Toivottavasti tekee uuden listan vielä.
Noi rinkulat maksaa 5€/kpl. Mullakin pari pyöreetä rei'llä ja ilman. Ton kulmikkaan kanssa ote on mun mielestä paras. Toivottavasti tekee uuden listan vielä.
Niin mutta saako sen ilmasäädön kokonaan otettua veks ja silti jää modi toimivaksi?
Joo, sillä rei'ättömällä rinkulalla. Silloinhan ilmasäätö on kokonaan kiinni. Jos rinkulan ottaa veke, on ilmasäätö täysin auki. Mutta toimiva nontheless.
Kokeilkaapa vaikka huvikseen ottaa räpsyjä taivaankappaleista 18-55mm kittilinssillä...
![]()
Do or do not, there is no Barole.
Ilmansäätöö ei elevaattorista kokonaan saa pois niin että modi mitenkään lyhenis... mutta tosiaan pyöreen rinkulan ilman mitään reikää tohon tilalle kyllä saa. Itelläkään ei kyllä juurikaa muita modeja kädes oo ollu ton tulon jälkeen. Ainoo miinus ehkä että noi panan akut on pari milliä liian pitkiä että kierteet ihan pikkasen pilkistää esiin ku niitä käyttää tossa ja se että tossa ei oikeen saa kohdistettua aton ilmareikää ja nappia samaan linjaan.
Ja HK tarjoili oikean vastauksen![]()
E-sisha vai mikävittusenyoliEli tässä vesipiippua perkele
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Pikkasen vielä viimeistelyä ja se olis valmis.Aika ahdasta alkaa sisällä olemaan 18650 akulla
![]()
^Mulle kans! On kyl todella näppärän kokonen laite.
Huvittavinta tuos on se ettei tuo maksanut paljoa enempi kuin Kiinamodit, olisko ollut jotain 70€ ellen täysin väärin muista.![]()
Osaa nuo kiinalaisetkin jo ton hinnottelun... 149,90 € esmokelta:
![]()
Ei ne kaikki kiinan putket oo välttämättä paskaa, ennakkoluulot on vaan kovat.
Ei kaukaa haettu, kyllä tuossa on ihan Caravelan näköä.
Harmi vaan ku rajattu 333kpl erä ja aivan liian myöhään tajus sen..
Ei ole rajattu pelkästään 333kpl. Tuosta jo Gepettokin vittuili asiasta, eli noita pitäs tulla myyntiin ihan kauppaan asti. Myyntikikka lienny toi 333 kappaleen satsi olla.