Kuka edes haluaa vetää marin makusta nestettä ilman vaikutuksia. :think:
Yök!
Kuka edes haluaa vetää marin makusta nestettä ilman vaikutuksia. :think:
Yök!
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Ihmetyttää että noillekkin löytyy ostajat, no onhan sitä myös sinihomejuustoa mikä on vielä oudompaa![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Niistä olen jo mielipeeni jakanut - ja ne ovat aiheena tappelunaloittajia...
Yeah not touching em with an 10foot pole.
Ja tämä Fasttech promoaminen jatkuvalla syötöllä uutuuksia ketjussa hiukan karsastaa.
(ei siis suunnattu kenellekkään yksittäiselle taistelijalle - yleisesti).
Kaupalla on omakin ketjunsa ja näitä tuntuu tulevan jatkuvasti..
Unohtamatta, että tätä on jo kotimaisillakin kauppiailla.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
En koske AIHEESEEN .. Olen mielipiteeni jo asiasta kertonut.
Ja jos jaksaisit lukea nämä muutkin keskusteluun liittyvät kommentit niin alku oli :
Ne ei huvita pätkääkään - tai lähinnä niinden kommentoiminen.
Sanot pahaa hinnasta, kloonailuista/kopioimisesta - tulee kolme sivua OffTopikkia ketjuun jonne se ei kuulu sitten ollenkaan.
Tämä on Uutuuksia-ketju after all...
Olisihan se kiva jos täältä oikeasti löytäisi niitä uutuuksia sen sijaan, että jauhetaan paskaa jatkuvalla syötöllä lähinnä asioista jotka ovat periaatteisiin perustuvia..
(ja ihmetellään miksi ihmiset valittaa, kuin foorumilta ei löydä mitään kun ketjut on täynnä sinne kuulumatonta tavaraa).
Summa summarum :
Kyllä - Kiinalaiset osaa tehdä myös hyvää.
Ei - En tykkää ihan kaikista härskeistä kopsuista joita tekevät. Varsinkin kun turvallisuudesta tai toiminnoista on tingitty.
Kyllä - Olen ostanut Kiinan kopsuja, Korean kopsuja ja Saksan kopsuja ja ihan perus Kiinan tuotteitakin.
Ei - En välttämättä ole löytänyt huomattavia eroja 'aidon' suhteen aina.
Kyllä - Osa niistä (China & Kopsut) on ollut täyttä paskaa.
Kyllä - Toivon, että pitkitetty OT lässytys loppuisi.
Ei - Tälläkään tekstillä ei ole päätä, eikä häntää.
Kyllä - Tärkeintä on vain se, että se toimii ja pitää käyttäjänsä erossa tupakasta.
Ei - Itseäni ei kiinnosta paskan vertaa mitä toinen käyttää.
Kyllä - Suosittelen hiukan hintavampien laitteiden hankintaa pääosin pienien modaajien tukemiseksi, kuin myös siksi että ne usein tarjoaa paremman vastineen rahoille.
Kyllä - Hintavakin voi olla paskaa ja kaikilla ei siihen välttämättä ole budjettia.
Kyllä - Paluu juurille ja "Tärkeintä on vain se, että se toimii ja pitää käyttäjänsä erossa tupakasta".
http://www.del-sole.it/categorie-1556/SKYNET-MINI.aspx
Provarista peppufiideri.
KGO & Twist
Tulipa testattua essishan alkuperäinen versio![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.