VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Taidan olla niin hyvä tuon meshin kanssa että tää waijeri juttu ei kyllä yllä lähellekkään samoihin?
Kiitos kuitenkin Larmalle![]()
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Mulla on kylä paremmat kokemukset vaijerin kanssa. Tosin pitää ottaa huomioon, että en oo todellakaan niin montaa mesh-setuppia kasannut, että voisin väittää tietäväni niistä oikeen mitään.
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Itse en ole vaijeria vielä pahemmin testaillut, vaikka Tubeliinalta sain pätkän testiin espoon miitistä, mutta mitä nyt Rotarylle yhden vastuksen käärin vanhaan setuppiin, niin:
+ Jäykkä wicki; ei taivu vaikka käärii 0.32mm lankaa tiukemminkin
- Jäykkä wicki; ei saa taivutettua keskipostia kohti, jolloin hyppy hot spotin todennäköisyys varsinkin näissä kiinavehkeissä lisääntyy, jos ei löydä passeleita prikkoja väliin
Hyvä puoli vaijerissa tietty on se, että jos löytää sopivan vaijeri+mesh+vastus-yhdistelmän, niin wickaus pysyy ainakin periaatteessa aina samana, jos nesteen viskositeetti on vakio. Pelkällä meshillä joutuu kehittämään enemmän perstuntumaa, jotta saa tehtyä passeleita wickejä (tarkoittaen siis, että meshin koko ja käärimisen tiukkuus täytyy suhteuttaa nesteen viskositeettiin, wickireiän kokoon ja tehoihin).
Voisin ehkä väittää, että aloittelijan setupintekoa vaijeri helpottaa jonkun verran, mutta "konkareille" mielestäni ei tuo mitään plussaa, jos meshisetupit saa kuitenkin pöhisemään kunnolla, paitsi ehkä pienellä wickireijällä varustetun aton voi mahdollisesti saada wickaamaan paremmin vaijerilla.
Luulen, että itse pitäydyn meshissä, mutta toki testaan tuon vaijerinkin kunhan tulee setupinvaihdon aika laitteeseen johon tuo melko järeä 3mm vaijeri menee.
Edit. Jaa tää olikin RSST-ketju, eikä rosterivaijeriwicki...![]()
Vaijerin kanssa meshiä ei kulu enään ollenkaan ja kyllä ainakin RSST:n kanssa vaijerin saa pikkaisen tankissa nojaamaan ja ei jää mitään hyppykanthalia plussan väliin.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Ei ainakaan kannata 3mm vaijeria Rsst:Ssä käyttää, sitä ei paljoa saa taivuteltua.
Mut kyllähän noi aina vähän taipuu noi kapeammat.
Oon nyt testannu 2mm ja 2.5mm. Molemmat skulailee ja eilen Charun väänteli tässä 2mm vaijerilla ton setupin kasaan tohon Agaan. Agassa mun mielestä 2mm ja ÄrÄsÄsTeehen sit 2.5 tai jopa 3mm, jos vaan saa prikkaa peliin. Ilman prikkoja voi tulla sitä kuuluisaa äippää ikävä ja paska arpa osuu
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Joo, Mutta kyllä näitä kaikkia kannattaa kokeilla! Ilman muuta! Omaan mieleen on nuo Muuuhevat mesh höyryt, mutta pitää koittaa tuohon RSST eehen paksumalla lankalla kunhan tilaus kotiutuu.
Mutta kyllä Diablossa pysyy tuo varmaan toista kuukautta oleva mesh pötkö johon uuden lankan vaihdan ja huuhtelen meshin.
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Laitetaas tänne sama kuin toiseen lankaan. Olen tehny Rsst viimeaikoina setuppeja ja olen pystynyt jättämään pulssituksen kokonaan pois tällä tavalla:
Kun wickisi on valmis ja olet valmis pulssittelemaan setuppi, niiin älä pulssita sitä, vaan ota toho käteen ja tohottele sitä wickiä joka puolelta.
Se olikin siinä ja voit painaa tulitusta ja kaikki langat hehkuu tasaisesti.
Jos et usko niin koita
Viimeaikaiset setupit on onnistunu laakista tolla menetelmällä. En meinaa itsekään sitä uskoa mut pakko se on.
Toivoisin että muutkin koittaisi ja saisin palautetta.
Varokaa muovisia eristeitä jne mitkä voivat sulaa. Toho mitä itse käytän on kynämallinen/sikari toho josta pitäisi tulla 1300c.
Jos ylempi kikka toimii laitan meshiaton taas heti tilaukseen, kokemuksia heti!
Mun kokemuksien mukaan toimii, mutta olisi kiva jos muutkin kokeilisi.
Nimittäin tähän voisi loppua kaikki langan hiplailut, katkeilut ja hotspotit.
Huomenna vois itteki testata löysin tallista kans tommosee kynätohon millä pitäs putkia juottaa![]()
Hmm mikähän vikana kun höyryt on aika kuivat ja ottaa kurkkuun? 400 meshiä aikalailla umpinainen pötkylä ja olikohan 0.2 kanthalia 3-4 kieppiä. Plussapostin eikä miinustin kanthal muodosta hotspottia. Rätisee aika tasasesti ja nestettä kertyy yläcappiin, joten kylläse jotenkin wickaa.
Vertailupohja Dream ja Smok Scar. Dreamista irtoaa hyvin maut, mutta höyry aika kylmää. Scarissa höyry taas hyvin lämmintä ja maistuu myös hyvin.
Terve rätinä tarkottaa sitä, että se "suhisee" tasaisesti ja coilille tulee juuri optimaalinen määrä nestettä. Jos poksuu, niin sitten pääsee neste kiehumaan liikaa pinnalla ja jossain voi olla kanthal myös hitusen ilmassa, että pääsee ilmatasku muodostuu (muttei varsinainen hotspot).
Kattele vähä ku tulitat ilman hattua, että ampuuko joku coilin kohta höyryä ikään kuin viistoon tai lujempaa sivulle kuin muut? Tasaisesti nouseva höyry tarkottaa että ei ole edes piilossa hotspottia, mutta jos kurkkutuntumaa on liikaa suhteutettuna, niin siellä voi olla jemmassa hotspot, joka saa harvinaisen paljon nestettä.
Niscaa lainaten: Kyllä isot pojat oli oikeessa. Töissä värkkäsin kuristuspalan ja maku kyllä parani. Joutu vielä parin tunnin höyryttelyn jälkeen kokeilee peruscäpillä ettei ole vaan psykologinen vaikutus.
Nyt 3 setuppia tehty, ohmit 0.7-0.8. Kaikissa sama ongelma. Parit ensimmäiset imut kun levännyt pystyssä vähän aikaa on höyryn määrä ja maku hyvin kohdillaan, sitten alkaa yliwickaus. Hattu ja tippi kuumenee todella paljon. Ei ainakaan liian vähistä tehoista ole kiinni. Viimeisimpään laitoin 2mm vaijerin päälle vähän paksummin meshia että "tukkisi" reikää enemmän ja pitemmälle matkalle, 2/3 vaijerista peitetty. Olis 2.5mm vaijeria myös, sekä 7x7 versiota. Mutta joku sanoi että tuo 2.5mm wickaa vielä enemmän kun 2mm. Onko toisesta ilmareiästä mitään vaikutusta tähän? Vai johtuuko se siitä että reikä jää väljäksi vaikka vaijerin ympärillä on ainakin 3 kierrosta meshia. Mitä teen väärin? Ideoita niiltä joilla tuo 2mm vaijeri on toiminut?